quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Kom maar hoor Jimbo
* Jannekje7 geeft dikke knuffel aan Jimbo
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! valt me van haar tegen!
quote:
Jeugdsentiment voor mijquote:oh en gangsters paradisetof nummer, lang niet gehoort
Het lijstje wordt langer en langerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], weer een aan het lijstje toegevoegd
Niveau in pub SC is dieptriest, apart dat ze het leuk vindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Noortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevendus ze zal wel moeten !
![]()
En liefst zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat hem naar zijn baby gaan, met i'm on my way
gastquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef on_air het volgende:
Mr. Jones.
Hoewel de acoustic VH1 versie mooier is.
ah jij hebt de nieuwe sbs/net 5 reclame stijl ondervondenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ja, die reclame-indeling tijdens Ghost-Whisperer was écht irritant! Heb er zelfs over getwitterd, moet je nagaan!
Vréselijk, echt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah jij hebt de nieuwe sbs/net 5 reclame stijl ondervonden
Je lokale torrentboer is je grote vriendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vréselijk, echt!
Ben je net 2 minuten in een programma, is er weer reclame!
En helaas komen al mn favo series (Cold Caseen die zondagavondriedel) op Net 5...
Vind t juist zo gezellig om di series op zaterdag- en zondagavond met mn vriend te kijken...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je lokale torrentboer is je grote vriend![]()
Ik volg geen serie meer via tv, ik download alles. Kan ik tenminste kijken als ik tijd/zin heb.
Goede series op dvd kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik volg geen serie meer via tv, ik download alles. Kan ik tenminste kijken als ik tijd/zin heb.
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat wachten duurt mij te lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goede series op dvd kopen
wacht geduldig op dat lost en dexter in prijs gaat dalen
HIMYM heb ik pas een paar weken terug ontdekt (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.
Deze week weer Heroes, Gossip Girl, House, How I Met Your Mother, Two and a Half Men, Scrubs.
Lekker he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
HIMYM heb ik pas een paar weken terug ontdekt () , maar binnen een week was ik al bij. Soms is ziek zijn best handig.
Ik wil the Wonder Years mèt de originele muziek op DVD, maar dat zal wel een droom blijven...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat wachten duurt mij te lang.
Ik wil Six Feet Under, Buffy, Angel, Mash, MacGyver, X-Files.
Maar nog steeds te duur mijn inziens.
Legen... wait for it... dary!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |