Sla de stats er maar op naquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
De meest succesvolle trainer van het NL elftal ooit?![]()
![]()
jaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Ze is Bi.quote:
Ik heb misschien 4 goede wedstrijden van het Nederlands elftal gezien onder zijn leiding. Voor de rest was het één grote ergenis met veel spelers op verkeerde posities. Enorm veel wedstrijden zijn met een enorme dosis geluk gewonnen. Die statestieken geven een enorm vertekend beeld.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
van de 21e eeuw wellichtquote:Op maandag 9 februari 2009 21:50 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
Genee gedroeg zich als een kneus.quote:
Ik zat daar wel op te wachten ja, had dat niet eens arrogant gevonden, had wel een puike opmerking geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waarom zegt hij niet gewoon: "Het gaat niet mis tegen feyenoord, want dat zijn nog grotere mongolen dan de spelers die wij hebben."
statestieken tellen niet als je geen prijzen wintquote:Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb misschien 4 goede wedstrijden van het Nederlands elftal gezien onder zijn leiding. Voor de rest was het één grote ergenis met veel spelers op verkeerde posities. Enorm veel wedstrijden zijn met een enorme dosis geluk gewonnen. Die statestieken geven een enorm vertekend beeld.
Inderdaad, ook een mooie steek onder water naar onze eigen verwende kutspelertjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zat daar wel op te wachten ja, had dat niet eens arrogant gevonden, had wel een puike opmerking geweest.
Misschien dat er nog eens een mooi rapport geschreven kan worden.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pittig.
Nu al duidelijk dat ze niets gaan doen met dat gesprek.
Jij mag voortaan ook wel wegblijven gloryhuntertjequote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
Sla de stats er maar op na.. Neemt niet weg dat ie gewoon moet opzouten
Wat weet jij veel over de Barendsquote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is Bi.
Ze neukte met een Feijenoorder dat dan weer wel.
Hoewel die Essayas niet meer op vakantie kan gaan in den Helder
Ik heb 4 goede wedstrijden gezien van het Nederlands Elftal in de afgelopen 15 jaar. Heeft niet zoveel met van basten te maken denk ik. Onder Advocaat, Hiddink, Marwijk, van Gaal etc was het ook meestal huilen met de pet op.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb misschien 4 goede wedstrijden van het Nederlands elftal gezien onder zijn leiding. Voor de rest was het één grote ergenis met veel spelers op verkeerde posities. Enorm veel wedstrijden zijn met een enorme dosis geluk gewonnen. Die statestieken geven een enorm vertekend beeld.
Kwestie van fantaserenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Dalijk pakt Jasza je met z'n stoere vriendjesquote:Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij mag voortaan ook wel wegblijven gloryhuntertje![]()
Zondag ga je zeker wel weer
Maar die zette tenminste de spelers op de goede plek.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb 4 goede wedstrijden gezien van het Nederlands Elftal in de afgelopen 15 jaar. Heeft niet zoveel met van basten te maken denk ik. Onder Advocaat, Hiddink, Marwijk, van Gaal etc was het ook meestal huilen met de pet op.
En dan mag die weer blijven, of niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij mag voortaan ook wel wegblijven gloryhuntertje![]()
Zondag ga je zeker wel weer
Aldus onze 19-jarige internetheldquote:Op maandag 9 februari 2009 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk pakt Jasza je met z'n stoere vriendjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |