Even een quote van mezelf in FOT FB:quote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef ElizabethR het volgende:
Ik snap er geen reet van
Wát voor samenwerking?
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zoek daar inspiratie. Vraag daar inspiratie. Kijk rond in de topics. Wat is kunst? Wat is abstract? Lees een discussie en ga buiten het doosje denken voor de fotowedstrijd.
Tegelijkertijd willen we TTK'ers naar FOT trekken om zo FOT te laten zien.
Maar die hoort niet in FOT FB. Die hoort hier. In de OP.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Even een quote van mezelf in FOT FB:
[..]
ik vroeg ernaar in de FBquote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar die hoort niet in FOT FB. Die hoort hier. In de OP.
Waarom schrijf je dat er niet meteen bij dan?? Nu krijg je weer allemaal discussie voor niets. Bijvoorbeeld, hoe zit het met de photoshopregels voor deze wedstrijd?
O ja, nee, okee.quote:
Het onderwerp is ook zo moeilijk als je het zelf maakt natuurlijk. Een beetje creativiteit en er over moeten nadenken is toch niet slecht?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:16 schreef dekkered het volgende:
Ik denk dat ze op deze manier ook niet meer mensen krijgen die mee gaan doen aan de FOT wedstrijd.
Als ze willen dat er meer mensen mee doen met de FOT wedstrijd dan zouden ze het onderwerp makkelijk moeten maken zodoende dat ook alle beginners (die er zin in hebben) fatsoenlijk mee kunnen doen.
Ben het wel eens met dekkered, wat toegankelijkere onderwerpen zou meer mensen aantrekken om mee te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het onderwerp is ook zo moeilijk als je het zelf maakt natuurlijk. Een beetje creativiteit en er over moeten nadenken is toch niet slecht?
Ze willen toch juist meer mensen trekken in mijn ogen. Dan snap ik niet waarom ze het zo doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:55 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ben het wel eens met dekkered, wat toegankelijkere onderwerpen zou meer mensen aantrekken om mee te doen.
Maar met een 13 in een dozijn foto zal je toch niet winnen, dus creativiteit en technisch kunnen zal toch de doorslag geven.
Misschien omdat men variatie wil?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ze willen toch juist meer mensen trekken in mijn ogen. Dan snap ik niet waarom ze het zo doen.
Het mag dan wel moeilijker maar niet zo vaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien omdat men variatie wil?
het kan toch niet zo zijn dat er steeds makkelijke dingen gedaan moeten worden om de beginnelingen tevreden te houden??
Voor jou vaag misschien, voor anderen niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het mag dan wel moeilijker maar niet zo vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |