quote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef vamperotica het volgende:
waterhoefstraat?
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat een inkijkje van de heuvel naar de heuvelstraat?
Dant hangt een beetje van je definitie van "in de buurt" af denk ik, de meeste mensen zouden dat niet zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:48 schreef tinny het volgende:
dit is in de buurt van de varkensmarkt denk ik
Je broer verdient een puntquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
m'n broer denkt oranjevrijstaatplein.
Helemaal foutquote:richting postelse hoeflaan?
idd.. geen benulquote:Van Hogendorpstraat? (ik heb geen flauw benul )
Ongeveer een half uur fietsen en dan zit je goed..quote:dr ahaus?
Het dichtste bij van allemaal maar toch nog aardig ver weg.quote:Bij de Korvelse weg in de buurt?
And we have a winner !!quote:
Very goodquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:10 schreef tinny het volgende:
ik weet'm ik weet'm!!!
dat is de Korenbloemstraat!! (heb daar 25 meter vandaan gewoont)
Very goodquote:
yepquote:Op zondag 8 februari 2009 19:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
De Telefoonstraat met rechts de Korte Tuinstraat.
In broekhoven?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nee, andere buurt, maar inderdaad niet heel ver bij de binnenstad vandaan...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:58 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een hint!
Zie de hint boven je...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:02 schreef Clesar03 het volgende:
Komt me bekend voor,
Vredeman de Vriesstraat?
Misschien iets beter nadenken over de hint?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:04 schreef Clesar03 het volgende:
Laatste poging dan...
Enschotsestraat
Ah, die jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:59 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
zuidoosterstraat , lol @ die laatste hint
Jah, makkelijker dan dat kon het niet meer, gelukkig lag de straat ook echt te noord-westelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:59 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
zuidoosterstraat , lol @ die laatste hint
Nopequote:
Je zit heel dichtbijquote:
Nopequote:
Juist!quote:
Verzuurd?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef Artbij het volgende:
Zeg maar achterbuurt, zit je altijd goed in Tilburg.
ehj nie zo he!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef Artbij het volgende:
Zeg maar achterbuurt, zit je altijd goed in Tilburg.
straatnaam van de straat die je op de foto (amperquote:
Gimbrere?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:33 schreef twister_rodriguez het volgende:
nee, wel in zelfde stadsdeel.. en de straat ligt iets van een km af van de prof verbernelaan hemelsbreed
Klopt... Maar ik herken het wel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Hoe de hell moeten we deze nu weer raden![]()
alles is natuurlijk anders nu
ik denk dat we een hintje nodig hebben... wat van die foto is nu nog in takt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Klopt... Maar ik herken het wel!
graagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Ben 'm ook kwijt... ook in mn photobucket.... Ff kijken of ik m nog kan vinden en anders een meer up to date plaatje van t zelfde?
Tuurlijk kan ons dat wat schelen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef chufi het volgende:
Hij is weg ook in Amsterdam niet zichtbaaar en OK ik weet dat julllie dat niet kan schelen maar gewoon ter info ...
Gokken\ raden kan altijdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn....het uitzicht door de poort klopt niet.... Uhm.... Ships, ships, ships.... Nou weet ik ut nie meer!
Daar ben ik best vaak door gelopen toen ik daar aan de andere kant van de Hoefstraat woondequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:38 schreef vamperotica het volgende:
Jee...Jippie...Ik heb om de hoek gewoond in de sint Janstraat....En ik herkende het eerst gewoon niet eens.....
Ff plaatje zoeken......
quote:
Volgens mij is het een zijstraat van de Baden Powellaan. Amaranthstraat?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:53 schreef twister_rodriguez het volgende:
hier alvast een nieuwe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef vamperotica het volgende:
Amarantstraat ja... Tenminste....Dat zegt de foto
quote:
Ships...Nou je t zegt... Daar vlakbij t bruggetje over t kanaal...quote:
De straatnaam is er nog niet hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ships...Nou je t zegt... Daar vlakbij t bruggetje over t kanaal...
Die weet ik ook niet....Jij?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De straatnaam is er nog niet hoor
quote:Op maandag 16 februari 2009 23:52 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Gokje, Kraaivenstraat (een van de weinige straatnamen die ik daar ken)
Puntje voor vamperoticaquote:
quote:
Die kant heet nog Sint Annastraat voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:29 schreef HEvaRe het volgende:
Dat klopt allemaal, maar hoe heet het daar
Ik had er al een googeltje tegenaan gegooidquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:36 schreef HEvaRe het volgende:
De doe-het-zelf-garage heeft een andere straatnaam (St-Anna komt er wel in voor)
quote:
Wel in Noord?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:35 schreef twister_rodriguez het volgende:
nope, deze is best moeilijk denk ik.... w8 nog even af
hehe ik woon in de kasteel buurt maar ga binnenkort verhuizen (ligt beetje aan woninginzcht.nl kansenquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij bij mij in de buurt
Oe... erg warm..quote:
Helaasquote:
Ophelia heeft het alweer goed... tss...quote:
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
Ophelia heeft het alweer goed... tss...
die kunnen we nooit inhalen![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat een mooi wit straatnaambordje
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik gooi er een wilde gok in: Mozartlaan
quote:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:22 schreef vamperotica het volgende:
Is dat de trouwlaan, met de action ofzo op de hoek?
Das snelquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:22 schreef vamperotica het volgende:
Is dat de trouwlaan, met de action ofzo op de hoek?
Anders hebben we over een post of 30 weer zo'n gedoe omdat iemand de boel kloppend wil maken met net als het topicnummerdebacle in het TilburgTopicquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:57 schreef vamperotica het volgende:
Die punten zijn heul nie belangrijk.. t gaat om t spelletje!![]()
Fooooooooooooooooottttttooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oef, de Hart van Brabantlaan misschien?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:51 schreef Treinhomo het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar al die C's voor staan
Ga mijn prestatie nou niet bagateliseren...quote:
Aan weerskanten van het kanaal stikt het de moord van de plastieken letters 'C'.quote:
Ik wilde dat ik het wist...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aan weerskanten van het kanaal stikt het de moord van de plastieken letters 'C'.
Op de gok iets van 60 cm hoog.
Half goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Calandhof?
Die bus is geen tuinornament.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Moest er iemand werken dan?
Nee hoor; hartje Tilburg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh god, of is het net twee meter over de grens in de Eisingahof?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Speeltuin aan het Fokkerpad? Fokkerhof?
Ik heb echt geen flauw benulquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zal ik, bij wijze van hintje, 's een foto van mijn uitzicht plaatsen ?
oh.. uhmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
Als je kleine kinderen hebt, kom je hier minstens eens per jaar.
Verrekte kort in de buurt dan toch.
Ja, de associatie met kleine kinderen ontgaat me nog een beetjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:45 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
[..]
oh.. uhm
heeft ie een baard?
Zit ie op een paard?
Is ie oud?
En was jij stout?
Sint heet die vent.
Geen kind die hem niet kent.
Shutsboombof??
Voor een nepperd bezorgt-ie toch wel een behoorlijke puist échte overlast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Edit: geen haar op mijn hoofd dat ik m'n kinderen ooit mee naar de Piushaven ga slepen om naar de intocht van één of andere nepsint te kijken![]()
Da's toch niet de popcorn joh !quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sancho Panza is er vast eerder geweest....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |