Klopt... Maar ik herken het wel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Hoe de hell moeten we deze nu weer raden![]()
alles is natuurlijk anders nu
ik denk dat we een hintje nodig hebben... wat van die foto is nu nog in takt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Klopt... Maar ik herken het wel!
graagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Ben 'm ook kwijt... ook in mn photobucket.... Ff kijken of ik m nog kan vinden en anders een meer up to date plaatje van t zelfde?
Tuurlijk kan ons dat wat schelen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:24 schreef chufi het volgende:
Hij is weg ook in Amsterdam niet zichtbaaar en OK ik weet dat julllie dat niet kan schelen maar gewoon ter info ...
Gokken\ raden kan altijdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:11 schreef vamperotica het volgende:
Damn....het uitzicht door de poort klopt niet.... Uhm.... Ships, ships, ships.... Nou weet ik ut nie meer!
Daar ben ik best vaak door gelopen toen ik daar aan de andere kant van de Hoefstraat woondequote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:38 schreef vamperotica het volgende:
Jee...Jippie...Ik heb om de hoek gewoond in de sint Janstraat....En ik herkende het eerst gewoon niet eens.....
Ff plaatje zoeken......
quote:
Volgens mij is het een zijstraat van de Baden Powellaan. Amaranthstraat?quote:Op zondag 15 februari 2009 09:53 schreef twister_rodriguez het volgende:
hier alvast een nieuwe
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef vamperotica het volgende:
Amarantstraat ja... Tenminste....Dat zegt de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |