whehe, kijken op eigen risicoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik die verhalen zo hoor ben ik even blij dat ik het nooit gedaan heb, dat vakkenvullen.. gevaarlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.litteken zit er nog steeds, half jaartje geleden gebeurd.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Och ik had een aantal collega's die wel eens eentje bijna omver kregen, en dan mocht ik weer met gevaar voor eigen leven proberen het gewicht op te vangenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral Polen bij de Sligro waren daar goed in
ESSENT GROEN VAST!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is groen en het zit vast![]()
:D:D:D
Enecoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ESSENT GROEN VAST!!!!!!!!!!!!
KOEKquote:Op maandag 2 februari 2009 21:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ESSENT GROEN VAST!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zal denk ik net iets minder verdienen, ik denk iets van 4,50 p/u.
Haaa! Zie je nou wel dat de Appie goed betaaldquote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 4,37... En dan ben ik nog 18 ook
Nou die Polen maakten hun containers nooit goed dicht, dus wanneer ze met de verzameltruck keihard de bocht om gingen donderden de kratten erafquote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Och ik had een aantal collega's die wel eens eentje bijna omver kregen, en dan mocht ik weer met gevaar voor eigen leven proberen het gewicht op te vangen
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
whehe, kijken op eigen risicoOch kleine plekkies... Pleistertje erop en verder raggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.litteken zit er nog steeds, half jaartje geleden gebeurd.![]()
[..]
whehe, kijken op eigen risicoStoer .. doet het vast goed bij de meidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.litteken zit er nog steeds, half jaartje geleden gebeurd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Hoop dat het straks beter word als ik kassa kan draaienquote:Op maandag 2 februari 2009 21:53 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
[..]
Haaa! Zie je nou wel dat de Appie goed betaald
Oeh, en als ik 18 wordt, weer extra
Dat haal ik denk ik nietquote:
[..]
whehe, kijken op eigen risicoIk heb coolere littekens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.litteken zit er nog steeds, half jaartje geleden gebeurd.![]()
Heeft iemand dat wel ooit gehaaldquote:
30?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Daar word je vanzelf handig in, ik kon in mijn gloriedagen een rij van 30 in goede banen leidden
Dat is gewoon dom..quote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou die Polen maakten hun containers nooit goed dicht, dus wanneer ze met de verzameltruck keihard de bocht om gingen donderden de kratten eraf
Betaald niet meer toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoop dat het straks beter word als ik kassa kan draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |