PPK - Resurrectionquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef leonpard het volgende:
Ik ben op zoek naar een Techno / Trance nummer (klinkt beetje als Robert miles & Darude) waarbij je op de achtergrond van het nummer, communicatie hoort tussen Russische kosmonauten en de aarde.
Wie weet welk nummer ik bedoel??!!
Kijk eens 4 posts boven je.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Uncle_Al het volgende:
Ik zoek een house/club-nummer met een heul catchy trompetriedeltje erin en een meneer die in het Spaans/Cubaans iets -voor mij- onverstaanbaar zingt.
Dat nummer zit al 2 dagen in mn hoofd en ik zal niet rusten voor ik de titel weet. Wie helpt me verder ?
Nee die bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:37 schreef Uncle_Al het volgende:
Als je Rap Das Armas bedoelt > die bedoel ik niet ! T'is een wat ouder nummer.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok ik ben op zoek naar dat ene nummer wat momenteel (of ietsje terug) vrij veel gedraaid werd op tmf / mtv enzo. Geen idee hoe het heette maar het is een band en de zangeres heeft rood haar, en ze staan in zo'n bos te rockenen iets met een hert die voorbij kwam springen. Vielen dank alvast
Toevallig deze ;quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek een soort van trance/rock nummer die ook gebruikt is in reclame (volgens mij van een auto).. Je hoort een man iets zeggen over een vrouw en het klonk iets in de zin van (zover ik het kon herinneren)
You make me wanna mmm...
You make me wanna move
Pin me er niet op vast maar volgens mij was het zoiets...
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |