Nee, ik kon hem niet verwijderen want zij heeft het wachtwoordquote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, indirect is die wel van jouw.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus. Ik ga vanavond fappen op dat wijf naast jazz.
Dat is woensdagquote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
Heb je live in Düsseldorf toevallig ook?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
Heb je live in Düsseldorf toevallig ook?
Oke, genoeg ik verwijder de foto wel weerquote:
Moow die is lekker jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus. Ik ga vanavond fappen op dat wijf naast jazz.
En stel me geen vraag over waarom ik geen bedrijfskunde kies, waarop ik vervolgens een lange reactie typ, om er dan niet meer op te reagerenquote:
Doe geen moeite, BS weet het alquote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
Jazz mag ik raden hoe die schone dame heet?
Nee, die paupermuziek van jou, die is tofquote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Acinonyx het volgende:
Engelse graf-muziek![]()
hoewel Wonderwall nog wel leuk was....
Ik heb hem sjiek al opgeslagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, genoeg ik verwijder de foto wel weer
Moah, iemand maakte die foto toen ik net niet oplette en aan het lachen wasquote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef Florian_ het volgende:
Skylark is nog best een lekker ding
Jazz is een snotneus
HEY MN MOEDER HEEFT KANKER JA EEN BEETJE RESPECT GRAAG OF EIK HEEFT ZE NIET ECHT KANKER MAAR VOOR HETZELFDES GELD HAD ZE HET WEL IK HEB EEN TOPICREPORT GEMAAKT WANT DIT KAN ECHT NIET DOOR DE BEUGEL!!!!!!quote:
Thanks, brothaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef Florian_ het volgende:
Skylark is nog best een lekker ding
Jazz is een snotneus
ga weg ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
HEY MN MOEDER HEEFT KANKER JA EEN BEETJE RESPECT GRAAG OF EIK HEEFT ZE NIET ECHT KANKER MAAR VOOR HETZELFDES GELD HAD ZE HET WEL IK HEB EEN TOPICREPORT GEMAAKT WANT DIT KAN ECHT NIET DOOR DE BEUGEL!!!!!!
Ze hadden het over mijquote:
Okay.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je kon hem ook wel via msn vragen
Woonde ze maar bij ons in de buurt SAquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze hadden het over mijMaar je bent te laat
wil ze een bloemetjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
HEY MN MOEDER HEEFT KANKER JA EEN BEETJE RESPECT GRAAG OF EIK HEEFT ZE NIET ECHT KANKER MAAR VOOR HETZELFDES GELD HAD ZE HET WEL IK HEB EEN TOPICREPORT GEMAAKT WANT DIT KAN ECHT NIET DOOR DE BEUGEL!!!!!!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker puh, ze woont bij mij in de buurt!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Woonde ze maar bij ons in de buurt SA
Zoek goed, er wonen er denk ik zat bij je in de buurtquote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja helaas welquote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Lekker puh, ze woont bij mij in de buurt!
hihi. Wees maar niet bang. We gaan haar niet stalken.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe geen moeite, BS weet het al
Ja dat welquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zoek goed, er wonen er denk ik zat bij je in de buurt
Ik zei toch dat je borderline hadquote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben jullie ook de neiging om zout op een wond te willen strooien?
Mensen zonder Hyves tellen hier even niet mee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
Als jullie SA zeggen dan denk ik soms dat het over mij gaat.
mwah. Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik alleen jij, BT, De_Ananas en die zaadoogquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nu al 7 KLB'ers in m'n lijst.
Ik heb geen borderlinequote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je borderline had
Klopt, echter de zanger van The Verve is nog lelijkerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef CylonNL het volgende:
Die zanger van Oasis is echt graflelijk.
Rodey, ik geef je 1 chick uit mijn lijst naar keuze behalve degenen waar ik actief mee ben als je dr Hyves post.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga naar beneden.
Oh en Rodey, vertel ze niks over mijn privéleven of vrienden daarinIk hou Fok! en prive liever wat gescheiden wat klinkt dat professioneel
Shit.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen zonder Hyves tellen hier even niet mee.
Ze ligt toch niet in coma eh ? in dat geval kan je dan van een bepaalde user hier gratis bloemetjes en geld krijgenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik meer.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb nu al 7 KLB'ers in m'n lijst.
Vind je dat stoerderquote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zoiets heet toch een sweater?
Ja, weet ik niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je dat stoerder? Want dan vind ik het een leuke sweater hoor
!
BK, GT, BT, zaadoog, Jazz, jij, 1je die waarschijnlijk niet wilt dat ik dit zeg en 1 die te makkelijk te raden is als ik de naam zeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik alleen jij, BT, De_Ananas en die zaadoog
emo?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben jullie ook de neiging om zout op een wond te willen strooien?
Maar ik durf me dan ook niet te spiegelen aan jou.quote:
Volgens mij heb ik jou ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik alleen jij, BT, De_Ananas en die zaadoog
Ik heb dr hyves ook...quote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Rodey, ik geef je 1 chick uit mijn lijst naar keuze behalve degenen waar ik actief mee ben als je dr Hyves post.
Buitenstaander ?!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, die paupermuziek van jou, die is tof![]()
''hoewel Wonderwall nog wel leuk was''_! Typische reactie van een buitenstaander.
Totaal nietquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef CylonNL het volgende:
Die zanger van Oasis is echt graflelijk.
Ik ben niet emoquote:
EMOquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet emohet is niet dat ik mezelf snijd ofzo, maar als ik dat PER ONGELUK heb gedaan krijg ik altijd te neiging mezelf verder te pijnigen
Waar koop je die? Gewoon in een dierenwinkel?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Silentalarm het volgende:
laten we beginnen met een bot van 1000 euro.
kanker die was slecht maar ik moest toch lachenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar koop je die? Gewoon in een dierenwinkel?
...juistquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben niet emohet is niet dat ik mezelf snijd ofzo, maar als ik dat PER ONGELUK heb gedaan krijg ik altijd te neiging mezelf verder te pijnigen
1000 euro voor een bot? Dat moet dan haast wel prehistorisch zijn!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Silentalarm het volgende:
Dan heb je wel emo neigingen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al gedaan, maar wie ben je eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Skylark. het volgende:
Wie start het gesprek? Ik heb er maar 2 op msn.
Wij zouden een prima match zijn. Als ik iemand zie bloeden krijg ik ook altijd zin om die persoon nog meer pijn te doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik vind hem origineelquote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1000 euro voor een bot? Dat moet dan haast wel prehistorisch zijn!
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
...juist
Dus als je een ongeluk krijgt met de auto en je hebt een whiplash opgelopen, dan kruip je de auto uit en spring je alsnog voor een andere auto - "gewoon, omdat ik die neiging heb"?
ik merk er anders niks van.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Al gedaan, maar wie ben je eigenlijk?
Ik heb je broertje wel op msn.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Al gedaan, maar wie ben je eigenlijk?
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen!
Neeeheee zo is het niet, maar als ik bijv een blauwe plek heb dan moet ik er gewoon de hele tijd op duwen!
Geilquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij zouden een prima match zijn. Als ik iemand zie bloeden krijg ik ook altijd zin om die persoon nog meer pijn te doen.
Ja. Ik ben er al uitquote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef Silentalarm het volgende:
is er nou een msn orgie waarvoor ik niet ben uitgenodigd ofzo?
quote:
Het is dat afgelopen week nog zo veel belovend begon. Gequote door 2 de vrouwelijke schoonheden Krentenbol&Breathtaking. Populariteit bij mijn runescape vrienden omdat ik al dan niet over internet met vrouwelijk schoon had gepraat, en dan eindigt het zo, buitengesloten bij het KLBSC msn gesprek. Nu snap ik waarom ze altijd zeggen dat je moet stoppen op je hoogtepunt.quote:
WAT DOE JE HIER DAN NOGquote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is dat afgelopen week nog zo veel belovend begon. Gequote door 2 de vrouwelijke schoonheden Krentenbol&Breathtaking. Populariteit bij mijn runescape vrienden omdat ik al dan niet over internet met vrouwelijk schoon had gepraat, en dan eindigt het zo, buitengesloten bij het KLBSC msn gesprek. Nu snap ik waarom ze altijd zeggen dat je moet stoppen op je hoogtepunt.
ja foutje maar is al ge-edit hequote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
is lichtend met het licht aan ofzo?
IK HEB HEM GEQUOTE VOOR DE EDIT PWNZ0R!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja foutje maar is al ge-edit he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik vind dr nou niet echt geil ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
geil jij dan niet op noorweegse chinezen?
Ik ook niet. De rest van het verhaal was gelukkig wel waar.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind dr nou niet echt geil ofzo
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit is Fok!, waar elk vrouwelijk persoon opgehemeld word hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit is Fok!, waar elk vrouwelijk persoon opgehemeld wordt hoor
haha vast nietquote:
doeiquote:Op maandag 2 februari 2009 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
EEEEEEEEEEEEEN TOEDELOEEEEE TOEDELOE TOEDELOE.
En ik maar denken dat jullie me echt knap vonden, mn ego.. Wat doe jequote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit is Fok!, waar elk vrouwelijk persoon opgehemeld word hoor
Spang manquote:Op maandag 2 februari 2009 21:42 schreef zaadvragendeoog het volgende:
JAZZ, ZIE MIJ KOEL WEZEN DAN!
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Moah, schattig is niet het juiste woordquote:
Omdat ik zei: TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Spang manWaarvoor? Een echte baas betaald 4,50 voor zijn eerste note
volledige integratie dusquote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou d'r het snot uit d'r neus neuken.
HEB JE ERVOOR BETAALDquote:Op maandag 2 februari 2009 21:47 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Omdat ik zei: TS kan er niet mee omgaan![]()
Wat flauw zeg
Nee, laat ze kanker krijgen.quote:
Oh, okequote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, laat ze kanker krijgen.
Griep ook!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:56 schreef Silentalarm het volgende:
kanker is anders een hele erge ziekte hoor.
Hee. Dat klinkt als michelle.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:54 schreef reetveter het volgende:
Wensen we nu al mods kanker toe?
Oké, Hé Remlof, vuige anaalridder dat je bent, ik moet je wat zeggen.
dat klopt. Ik was laatst verkouden. Dat is ook echt kankerirritant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, heb jij een WASmachine naast je pc staan?quote:
Jij gaat je opleiding nooit reddenquote:
Tsss, eitje!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef Silentalarm het volgende:
natuurkunde over numerieke modellen is gewoon kut.
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wow, heb jij een WASmachine naast je pc staan?
waarom niet en waarom?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij gaat je opleiding nooit reddenen je zit op een kutschool
Maar kut kan wel sex zijn!quote:
Het was niet eens een grap, ik snap hem zelluf niet eens. JOKER!quote:
niet. Sex kan wel kut zijn. Als je herpes oploopt ofzo. Maar een kut kan nooit sex zijn hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:00 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Maar kut kan wel sex zijn!
Wel, onderdeel van.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niet. Sex kan wel kut zijn. Als je herpes oploopt ofzo. Maar een kut kan nooit sex zijn hoor
Vertel jij dat ons maar!quote:
weltrusten schatje.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo lekker op tijd naar bed, welterusten bitches!
ja ook jij de prostitutiequote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo lekker op tijd naar bed, welterusten bitches!
Omdat je een Fok!verslaving hebtquote:
Dan snap ik hem ookquote:
Kinderchocolade ben ik echt verslaafd aan geweest, bedoel je die reepjes?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
Weetje, ik ga met bt mee doen. eerst douchen. Dan nog even cake eten. dan kinderchocola eten. Dan nog even wat drinken. En dan nog even een toetje eten en dan ga ik ook lekker slapen.
Ik heb bp nog gebarebacked, dus nee!quote:
Voor dat bedrag hoop ik dat ik flink wat te knabbellen krijgquote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef Silentalarm het volgende:
mijn cijfers zijn best goed en ik heb geen fok verslaving. Het is een nuttig tijdverdrijf om niet te hoeven leren.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Omdat je een Fok!verslaving hebt![]()
[..]
Dan snap ik hem ook
Kinder isquote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kinderchocolade ben ik echt verslaafd aan geweest, bedoel je die reepjes?
gelukkig kom jij nog even met een origineel antwoordquote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Voor dat bedrag hoop ik dat ik flink wat te knabbellen krijg
joaaah. Maar ik heb vandaag al zon heel pak op van 16 reepjes.quote:
Tijdens de toetsweek sta ik er altijd inquote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mijn cijfers zijn best goed en ik heb geen fok verslaving. Het is een nuttig tijdverdrijf om niet te hoeven leren.
Ik sta ook alleen in de dagcijfers als ik een toets heb
Je spamt als de kankerquote:
Goeie nacht-merriesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Silentalarm het volgende:
Maar nu ga ik echt mijn lapo maken.
slaaplekker allemaal.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
LAPO.Je kan niet weggaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
msnquote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
groot msngesprek en jij doet niet mee, faler.
msngroepsgesprekken gaan altijd te snelquote:Op maandag 2 februari 2009 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
groot msngesprek en jij doet niet mee, faler.
Ja voor je de kans krijgt om te lullen zijn ze alweer 20 regeltjes verderquote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
msngroepsgesprekken gaan altijd te snel
Kan je tegen mekaar aankruipen of op mekaar liggen....quote:
Had er niet eens aan gedacht. Maar das ook alweer zo lang geleden!1!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kan je tegen mekaar aankruipen of op mekaar liggen....
Zal vast leuk zijn, slapen met NG, maar dan zit er wel een wonderwall tussen jullie in en kan je net zo goed apart gaan slapenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had er niet eens aan gedacht. Maar das ook alweer zo lang geleden!1!
Bohh slechte grap.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zal vast leuk zijn, slapen met NG, maar dan zit er wel een wonderwall tussen jullie in en kan je net zo goed apart gaan slapen!!
Maar wel met Champagnequote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zal vast leuk zijn, slapen met NG, maar dan zit er wel een wonderwall tussen jullie in en kan je net zo goed apart gaan slapen!!
Ja ik heb mijn Champagne nog niet gehadquote:
Supernova krijg je als de Wonderwall eindelijk weg isquote:Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar wel met Champagnekut supernova moet er nog achter
![]()
Nee, maar dat Oasis wel goede nummers heeftquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
beetje roddelen over mij, geeft aan dat ik populair ben
Over mij roddelen dusquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, maar dat Oasis wel goede nummers heeft
maar nu is het best wel Going Nowhere met ze, wanneer komt er weer eens een goeie plaatquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, maar dat Oasis wel goede nummers heeft
je moederquote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar nu is het best wel Going Nowhere met ze, wanneer komt er weer eens een goeie plaat
je oma.quote:
Soms welquote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef Smart_ass het volgende:
Die "grapjes" zijn ook heul niet grappig.
Altijdquote:
quote:
kankervet nummer, ook in de film snatchquote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
' Oasis - fuckin' in the bushes '
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snatch ? is dat een leuke film ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankervet nummer, ook in de film snatch
Dat nummer is ruyg man failnubianquote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Acinonyx het volgende:
' Oasis - fuckin' in the bushes '
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat zeg jij nou weerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat nummer is ruyg man failnubian
- Videotje kijken, check !quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
iets randoms.
maar ga checken dan.
http://media.putfile.com/Oasis---Fucking-in-the-Bushes-40
ze hebben msn ontdektquote:
Vakantie tochquote:Op maandag 2 februari 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Is IQM voor een trein gesprongen ofzo?
Ik heb geen idee.quote:
snel me allu hoedje opzettenquote:
Heb je dat filmpje gezien op omroep gelderland over die body check grensrechter kerelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
LAAT MAAR LIGGEN HIJ IS DOOD, HIJ IS DOOD, HIJ IS DOOHOOHOOD.
Bush is weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:11 schreef gers het volgende:
[..]
snel me allu hoedje opzetten
bush censureert
Nee, ik heb ervan gehoordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien op omroep gelderland over die body check grensrechter kerel
Die schijnt zelf ook grensrechter te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |