Nee, ik kon hem niet verwijderen want zij heeft het wachtwoordquote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ja, indirect is die wel van jouw.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus. Ik ga vanavond fappen op dat wijf naast jazz.
Dat is woensdagquote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
Heb je live in Düsseldorf toevallig ook?
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
Heb je live in Düsseldorf toevallig ook?
Oke, genoeg ik verwijder de foto wel weerquote:
Moow die is lekker jaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef Silentalarm het volgende:
Jezus. Ik ga vanavond fappen op dat wijf naast jazz.
En stel me geen vraag over waarom ik geen bedrijfskunde kies, waarop ik vervolgens een lange reactie typ, om er dan niet meer op te reagerenquote:
Doe geen moeite, BS weet het alquote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Silentalarm het volgende:
Jazz mag ik raden hoe die schone dame heet?
Nee, die paupermuziek van jou, die is tofquote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef Acinonyx het volgende:
Engelse graf-muziek![]()
hoewel Wonderwall nog wel leuk was....
Ik heb hem sjiek al opgeslagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, genoeg ik verwijder de foto wel weer
Moah, iemand maakte die foto toen ik net niet oplette en aan het lachen wasquote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef Florian_ het volgende:
Skylark is nog best een lekker ding
Jazz is een snotneus
HEY MN MOEDER HEEFT KANKER JA EEN BEETJE RESPECT GRAAG OF EIK HEEFT ZE NIET ECHT KANKER MAAR VOOR HETZELFDES GELD HAD ZE HET WEL IK HEB EEN TOPICREPORT GEMAAKT WANT DIT KAN ECHT NIET DOOR DE BEUGEL!!!!!!quote:
Thanks, brothaquote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef Florian_ het volgende:
Skylark is nog best een lekker ding
Jazz is een snotneus
ga weg ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
HEY MN MOEDER HEEFT KANKER JA EEN BEETJE RESPECT GRAAG OF EIK HEEFT ZE NIET ECHT KANKER MAAR VOOR HETZELFDES GELD HAD ZE HET WEL IK HEB EEN TOPICREPORT GEMAAKT WANT DIT KAN ECHT NIET DOOR DE BEUGEL!!!!!!
Ze hadden het over mijquote:
Okay.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je kon hem ook wel via msn vragen
Woonde ze maar bij ons in de buurt SAquote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze hadden het over mijMaar je bent te laat
wil ze een bloemetjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
HEY MN MOEDER HEEFT KANKER JA EEN BEETJE RESPECT GRAAG OF EIK HEEFT ZE NIET ECHT KANKER MAAR VOOR HETZELFDES GELD HAD ZE HET WEL IK HEB EEN TOPICREPORT GEMAAKT WANT DIT KAN ECHT NIET DOOR DE BEUGEL!!!!!!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker puh, ze woont bij mij in de buurt!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Woonde ze maar bij ons in de buurt SA
Zoek goed, er wonen er denk ik zat bij je in de buurtquote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Woonde ze maar bij ons in de buurt SA
Ja helaas welquote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Lekker puh, ze woont bij mij in de buurt!
hihi. Wees maar niet bang. We gaan haar niet stalken.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe geen moeite, BS weet het al
Ja dat welquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zoek goed, er wonen er denk ik zat bij je in de buurt
Ik zei toch dat je borderline hadquote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben jullie ook de neiging om zout op een wond te willen strooien?
Mensen zonder Hyves tellen hier even niet mee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
Als jullie SA zeggen dan denk ik soms dat het over mij gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |