het verwijst naar het forumquote:
Dat lijkt me heeeeel stugquote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Allemaal FOK!Radio luisteren.
2 and a half man kijkenquote:
Dit wordt ook wel Onzin voor je leven genoemd.quote:
quote:
Is dit de centrale kutuser?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
quote:
Jij begintquote:
Ik vind wormen echt smerigquote:
Als ik ze zie gooi ik ze altijd in zo'n gehaktmachine en voer ik dat gehakt aan Gertje zodat hij de hele dag gaat kronkelen als zo'n gare wormquote:
Gertje is homoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als ik ze zie gooi ik ze altijd in zo'n gehaktmachine en voer ik dat gehakt aan Gertje zodat hij de hele dag gaat kronkelen als zo'n gare worm
Dus toen zat Gertje een keer bij meneer Spaghetti in de kapperstoel en toen spartelde hij ook heel erg, waardoor meneer Spaghetti zo'n beetje niet goed kon knippen, uitschoot en het oog van Gertje eruit stakquote:
Jij rolt jezelf schoon in de modderquote:
En jij maar lachen zeker! Gemene rothondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dus toen zat Gertje een keer bij meneer Spaghetti in de kapperstoel en toen spartelde hij ook heel erg, waardoor meneer Spaghetti zo'n beetje niet goed kon knippen, uitschoot en het oog van Gertje eruit stak
Wormen horen heul geen natuurkundewetten te kennenquote:
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij maar lachen zeker! Gemene rothond
Wij bepalen de natuurwetten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Wormen horen heul geen natuurkundewetten te kennen
GatverDAMMEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij maar lachen zeker! Gemene rothond
Niet, jullie stelen ze van helden zoals Einstein en Newtonquote:
tsssssquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet, jullie stelen ze van helden zoals Einstein en Newton
Nee, wormen staan hoog wil je zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tsssssDie 2 stellen helemaal niets voor.
En honden staan al helemaal onderaan de evolutieladder .... met hun vacht ... en natte neus![]()
WAT HEB IK TOCH EEN HEKEL AAN WORMENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En honden staan al helemaal onderaan de evolutieladder .... met hun vacht ... en natte neus![]()
Ga maar gauw terug de grond inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
talk to the handquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:59 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
WAT HEB IK TOCH EEN HEKEL AAN WORMEN
Of in de magen van verscheidene merels of mussen, zodat deze een grotere vetlaag krijgen en ik lekker kan smullen. Ja, dat doe je dan wél weer goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
EN JA JIJ KAN DAT NIET HÉ WANT JIJ BENT EEN WORM EN WORMEN HEBBEN GEEN LEDEMATENquote:
Wel ... maar jij ziet die gewoon niet, met je lompe hondenogenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
EN JA JIJ KAN DAT NIET HÉ WANT JIJ BENT EEN WORM EN WORMEN HEBBEN GEEN LEDEMATEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
Dan hebben zo'n 5 miljard mensen geen goeie ogen zeker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wel ... maar jij ziet die gewoon niet, met je lompe hondenogen
Ja ik zit ook al met verbazing toe te kijken wat die worm allemaal uit zijn mouw schudtquote:
Volgens mij hebben jullie niet eens ogen trouwensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dan hebben zo'n 5 miljard mensen geen goeie ogen zeker!Ooit een (slim) mens gehoord die zei dat wormen ledematen hebben?
NEE
SLIMME MENSEN? HA, LAAT ME NIET LACHEN ... MENSEN ZIJN BIJNA EVEN DOM ALS HONDEN.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dan hebben zo'n 5 miljard mensen geen goeie ogen zeker!Ooit een (slim) mens gehoord die zei dat wormen ledematen hebben?
NEE
WIE HEEFT ER MEER HERSENMASSA: EEN HOND OF EEN MIEZERIG WORMPJE?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
SLIMME MENSEN? HA, LAAT ME NIET LACHEN ... MENSEN ZIJN BIJNA EVEN DOM ALS HONDEN.
BIJNA, WANT HONDEN ZIJN TOCH WEL DE ALLERDOMSTE WEZENS DIE ER RONDLOPEN!@
ONZE HERSENMASSA BEVAT IETS VAN TWINTIG GLIBBERIGE KUTWORMENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
SLIMME MENSEN? HA, LAAT ME NIET LACHEN ... MENSEN ZIJN BIJNA EVEN DOM ALS HONDEN.
BIJNA, WANT HONDEN ZIJN TOCH WEL DE ALLERDOMSTE WEZENS DIE ER RONDLOPEN!@
Jullie gebruiken 10-2356% van je hersencapaciteit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:04 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER MEER HERSENMASSA: EEN HOND OF EEN MIEZERIG WORMPJE?
JA, WANT ALS WORMEN GEHEEL UITGEROEID ZOUDEN WORDEN, ZOU IEDEREEN DAAR HEEL VEEL LAST EN VERDRIET VAN HEBBENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
HONDEN ZOUDEN GEWOON UITGEROEID MOETEN WORDEN ... DAAR WORDT IEDEREEN BETER VAN!
Insgelijks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jullie gebruiken 10-2356% van je hersencapaciteit.
Je bent geeneens een echte hond .... alleen maar een lapje stof met een hand in z'n reet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:05 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
JA, WANT ALS WORMEN GEHEEL UITGEROEID ZOUDEN WORDEN, ZOU IEDEREEN DAAR HEEL VEEL LAST EN VERDRIET VAN HEBBEN
Ik geef mensen tenminste entertainment op tv.
Haha, dat denkt iedereen jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent geeneens een echte hond .... alleen maar een lapje stof met een hand in z'n reet.
IETS WAT WORMEN OOK NIET KUNNENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Begin je zeker al te schuimbekken?!
quote:
Volgens mij doe jij je alleen maar voor als hond.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Haha, dat denkt iedereen ja
Toch ben ik hier, typend op dit forum. Verklaar dat maar eens!
En ik ben lekker wel miljonair geworden met mijn schattige uiterlijk en speciale pratende stem.
En maar goed ook!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
IETS WAT WORMEN OOK NIET KUNNEN
Ach jijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij je alleen maar voor als hond.
Nee hoor.quote:
SUPERworm! Ik kan iedere gedaante aannemen die ik wil .... zelfs een hond. MAAR DAT WIL NIEMAND!!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ach jij
Alsof iedereen hier gelooft dat jij, een glibberige vunzige worm, het geschopt heeft tot natuurkundedocent.
HEB IK OP HET JOURNAAL GEZIEN DAT ER EEN WORM LESGEEFT OP SCHOOL?
NOU?
NEEEE!!!
JE BENT HELEMAAL GEEN SUPERWORM JIJquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
SUPERworm! Ik kan iedere gedaante aannemen die ik wil .... zelfs een hond. MAAR DAT WIL NIEMAND!!!!
IK BEN TOCH EEN DOGquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
Worm kamp hier
ik ben altijd voor de underdog
Dat kun jij helemaal niet weten. Volgens mij zit die hand nog steeds in je reet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
JE BENT HELEMAAL GEEN SUPERWORM JIJ
DIE BESTAAN ENKEL IN ANIMATIESERIES
Ik daarentegen ben levend te zien op televisie.
Hand in mijn reet of niet, ik heb het geschopt tot miljonair!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet weten. Volgens mij zit die hand nog steeds in je reet.
Met je nepaccent
Dat "kut" is enkel een mening. "Hond" is echter een feit.quote:
Mijn mening is altijd een feit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:13 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dat "kut" is enkel een mening. "Hond" is echter een feit.
Jammer dat je dat geld niet kunt uitgeven want honden kunnen niet winkelen!111!!11!1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:13 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Hand in mijn reet of niet, ik heb het geschopt tot miljonair!
JIJ NIET
Niet, want dan is het geen mening meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mijn mening is altijd een feit.
Vieze slijmerige worm, ik heb natuurlijk een hoop mensen in dienst die mij verzorgen in dit prachtige paleisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jammer dat je dat geld niet kunt uitgeven want honden kunnen niet winkelen!111!!11!1
EN DAT IS NOG ALTIJD MEER DAN DIE PICOGRAM HERSENEN DIE JIJ UBERHAUPT GEBRUIKT.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet, want dan is het geen mening meer.
MAAR DAT SNAP JIJ NIET, WANT JIJ BENT EEN WORM MET ENKEL 1 NANOGRAM HERSENEN.
En toch lik je nog steeds jezelfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Vieze slijmerige worm, ik heb natuurlijk een hoop mensen in dienst die mij verzorgen in dit prachtige paleis
GA MAAR LEKKER MET DURE TERMEN GOOIENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
EN DAT IS NOG ALTIJD MEER DAN DIE PICOGRAM HERSENEN DIE JIJ UBERHAUPT GEBRUIKT.
Ja duhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En toch lik je nog steeds jezelf
JIj laat jezelf zeker wassen als je veel geld zou hebben (wat nooit gebeurd omdat jij een worm bent)?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En toch lik je nog steeds jezelf
Alsof jij dit zelf typt met je lompe poten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:16 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
GA MAAR LEKKER MET DURE TERMEN GOOIEN
IK GEBRUIK VEEL MEER DAN EEN PICOGRAM, WNAT ANDERS WAS IK NIET EENS INSTAAT DIT ALLES TE TYPEN.
MAAAARJA, DAT SNAPT WORM WEER NIET
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:16 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ja duhIk ben geen verwend nest!
Nee worm, ik ben zindelijk, integenstelling tot wormenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof jij dit zelf typt met je lompe poten.
WORDT HET NIET EENS TIJD DAT JE UITGELATEN WORDT? ZODAT JE AAN DE REET VAN EEN ANDERE HOND KUNT GAAN SNUFFELEN?![]()
![]()
Niks tegenin te brengen héquote:
Hoger begaafd en toch nog de meest simpele woorden niet kunnen uitspreken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:18 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Nee worm, ik ben zindelijk, integenstelling tot wormen
Daarnaast ben ik hoger begaafd dan de meeste honden, zoals je kunt zien in mijn serie.
JONGE, DAT IS NATUURLIJK GEACTEERD OM DE KINDEREN TE ENTERTAINENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoger begaafd en toch nog de meest simpele woorden niet kunnen uitspreken.
kappen dan met het gedonder met die kloonquote:
kappen nuquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
JONGE, DAT IS NATUURLIJK GEACTEERD OM DE KINDEREN TE ENTERTAINEN
Geloof je soms echt dat er zo'n klunzige man als Modest het schopt tot burgemeester in het echt? Dat een kapper kan leven op slechts 3 klanten per maand?![]()
![]()
DAT IS FICTIE!
ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kappen dan met het gedonder met die kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |