het verwijst naar het forumquote:
Dat lijkt me heeeeel stugquote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Allemaal FOK!Radio luisteren.
2 and a half man kijkenquote:
Dit wordt ook wel Onzin voor je leven genoemd.quote:
quote:
Is dit de centrale kutuser?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
quote:
Jij begintquote:
Ik vind wormen echt smerigquote:
Als ik ze zie gooi ik ze altijd in zo'n gehaktmachine en voer ik dat gehakt aan Gertje zodat hij de hele dag gaat kronkelen als zo'n gare wormquote:
Gertje is homoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Als ik ze zie gooi ik ze altijd in zo'n gehaktmachine en voer ik dat gehakt aan Gertje zodat hij de hele dag gaat kronkelen als zo'n gare worm
Dus toen zat Gertje een keer bij meneer Spaghetti in de kapperstoel en toen spartelde hij ook heel erg, waardoor meneer Spaghetti zo'n beetje niet goed kon knippen, uitschoot en het oog van Gertje eruit stakquote:
Jij rolt jezelf schoon in de modderquote:
En jij maar lachen zeker! Gemene rothondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dus toen zat Gertje een keer bij meneer Spaghetti in de kapperstoel en toen spartelde hij ook heel erg, waardoor meneer Spaghetti zo'n beetje niet goed kon knippen, uitschoot en het oog van Gertje eruit stak
Wormen horen heul geen natuurkundewetten te kennenquote:
Neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij maar lachen zeker! Gemene rothond
Wij bepalen de natuurwetten!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:55 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Wormen horen heul geen natuurkundewetten te kennen
GatverDAMMEquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij maar lachen zeker! Gemene rothond
Niet, jullie stelen ze van helden zoals Einstein en Newtonquote:
tsssssquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Niet, jullie stelen ze van helden zoals Einstein en Newton
Nee, wormen staan hoog wil je zeggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
tsssssDie 2 stellen helemaal niets voor.
En honden staan al helemaal onderaan de evolutieladder .... met hun vacht ... en natte neus![]()
WAT HEB IK TOCH EEN HEKEL AAN WORMENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En honden staan al helemaal onderaan de evolutieladder .... met hun vacht ... en natte neus![]()
Ga maar gauw terug de grond inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
talk to the handquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:59 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
WAT HEB IK TOCH EEN HEKEL AAN WORMEN
Of in de magen van verscheidene merels of mussen, zodat deze een grotere vetlaag krijgen en ik lekker kan smullen. Ja, dat doe je dan wél weer goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
EN JA JIJ KAN DAT NIET HÉ WANT JIJ BENT EEN WORM EN WORMEN HEBBEN GEEN LEDEMATENquote:
Wel ... maar jij ziet die gewoon niet, met je lompe hondenogenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
EN JA JIJ KAN DAT NIET HÉ WANT JIJ BENT EEN WORM EN WORMEN HEBBEN GEEN LEDEMATEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |