quote:Op maandag 2 februari 2009 20:11 schreef Gewas het volgende:
Mijne is In de Ban van de Ring, iets meer dan 1200 bladzijdes.
Volgens BOL overigens +1400 pagina's de hardcover!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:11 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de versie zonder aanhangsels. En ik heb ergens gelezen dat de Engelse versie nog langer is.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Volgens BOL overigens +1400 pagina's de hardcover!
En op een tweede plaats heb ik gelezen The Stand van Stephen King, met 1153 pagina's
Dat zijn 3 boeken! Telt niet dus wat mij betreft. Ik denk dat mijn dikste De wereld van Sophie is, 548 pagina's, of als een studieboek ook telt, eeuwige schoonheid, dat is 640. Als LOTR wel telt, dan ook LOTRquote:Op maandag 2 februari 2009 20:11 schreef Gewas het volgende:
Hallo. Wat is het dikste boek dat je heb gelezen?
LOTR telt wel, die is in 1 band op een soort van rijstvloei gedrukt, flinterdun papier, 1445 bladzijden.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef SoSolid het volgende:
[..]
Dat zijn 3 boeken! Telt niet dus wat mij betreft. Ik denk dat mijn dikste De wereld van Sophie is, 548 pagina's, of als een studieboek ook telt, eeuwige schoonheid, dat is 640. Als LOTR wel telt, dan ook LOTR
Klopt, dat las mijn neefje al toen hij 12 was en echt alles kon hij ook uitleggen.. we hebben maar besloten dat een inrichting voor hem toch het beste was.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
LOTR telt wel, die is in 1 band op een soort van rijstvloei gedrukt, flinterdun papier, 1445 bladzijden.
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Klopt, dat las mijn neefje al toen hij 12 was en echt alles kon hij ook uitleggen.. we hebben maar besloten dat een inrichting voor hem toch het beste was.
O die heb ik volgens mijn VWO 6 lijst ook gelezenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef TNA het volgende:
De Ontdekking van de Hemel was ook wel dik (richting 1000 blz. denk ik). Verder de nodige studieboeken die ook die kant op gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |