aardbeijamquote:
aardbeiplantquote:
kamerplantquote:Op maandag 2 februari 2009 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
aardbeiplant
plant
en inderdaad, GMTA
kattenvoerquote:
kattengrasquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kattenvoer
katten
die van mij heeft gekkenuurtje op dit moment
raskattenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kattenvoer
katten
die van mij heeft gekkenuurtje op dit moment
grasparkietquote:
parkietkooiquote:
vogelkooiquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
parkietkooi
kooi
leuk zijn beestjes toch ook
kooiconstructiequote:Op maandag 2 februari 2009 21:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vogelkooi
vogel
Kan me geen leven zonder dieren voorstellen.
brugconstructiequote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kooiconstructie
constructie
ik ook niet
brugrelingquote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
brugconstructie
brug
Hoeveel dieren heb jij?
Ik had vroeger 4 honden en 4 katten.
Nu nog 1 hond en 3 katten.
traprelingquote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
brugreling
reling
gezellig! Ik had 2 cavia's dat is er nu nog 1 en een poesje Phoebe, in m'n sig staat een linkje naar "haar" topic met foto'sHoe heten al jouw beestjes?
trapkastquote:Op maandag 2 februari 2009 21:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
trapreling
trap
Gister heb ik je topics toevallig allebei gelezen.
Erg sneu van de cavia, maar je hebt wel de juiste beslissing genomen in mijn ogen
En Phoebe is echt een schatje... is nu iets van een maand of 3?
De hond haar naam is Donja.
De poezen heten Houston en Cyan.
De kater heet Shaquille maar luistert gelukkig naar Shaggie
linnenkastquote:Op maandag 2 februari 2009 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
trapkast
kast![]()
mis button nog steeds well eens, hij maakte altijd hele schattige knuffelgeluidjesondanks al het verdriet toen wist ik dat ik geen andere keuze had... Phoebs is bijna 4 maanden, op 10 februari is ze 4 maand. Kleine dondersteen, al ligt ze nu heerlijk tegen m'n benen opgekruld te doezelen
Leuke namen! Vooral shaggie voor een katerheb jij ergens foto's online staan?
linnengoedquote:Op maandag 2 februari 2009 21:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
linnenkast
linnen
Missen van een geliefd diertje is logisch... gaat best wel een tijdje overheen.
Het is natuurlijk al februari![]()
Drukke en rare maand achter de rug... januari dus bijna niet meegekregen.
Dank je wel
Nee... sorry.
goedlachsquote:Op maandag 2 februari 2009 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
linnengoed
goed
dat is zeker waar...
en hopelijk druk en raar door leuke dingen?
mocht je foto's kwijt willen, er is een speciaal topic: Katten met foto's # 58![]()
lachendquote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
goedlachs
lach
Het begon leuk, toen heel naar en nu gelukkig weer leuk.
Dood gaan en geboren worden kwamen erg dicht bij elkaar.
Ik lurk erg vaak in F&F... ik heb er ooit eens een foto van de Brit van mijn zoon gepost
vormendquote:Op maandag 2 februari 2009 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lachend
end
oeh, klinkt heftig...
soms is het verwarrend zo'n forum, op de een of andere manier denk ik altijd dat iedereen veeeel jonger is (ik doe de aanname dat je iets ouder dan ik bent omdat je een zoon hebt, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn) Is Sven je zoon en hoe oud is ie als ik vragen mag?
bakvormquote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vormend
vorm
Was het ook...maar we gaan nu weer opgewekt verder.
Klopt... als ik meld dat ik 4 kids heb en bijna 7 kleinkids zal ik vast een heel stuk ouder dan jij zijn.
Sven is mijn kleinzoon... kleinkind nummer 6 dusHij is vandaag precies 1 week oud.
Nog ff spammen met de Brit van zoonlief
bakfietsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
bakvorm
bak
hahaha, ja, heel wat jaartjes ouder, maar dat mag de pret niet drukken
Gefeliciteerd dan met sven!! Een weekje is erg jong, leuk hoor! En dus nog eentje opkomst, spannend!!
Mijn beste vriendin is in augustus bevallen (08-08-08), erg leuk zo'n klein mormeltjeben helemaal verliefd, maar voor mij nog even niet
En wat een vreselijk mooie brit
fietsslotquote:Op maandag 2 februari 2009 22:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
bakfiets
fiets
Op een forum zijn we allemaal gelijk toch?
Check net je profiel en zie dat je zelfs nog jonger bent dan mijn jongste
Dank je wel.
In mei komt er als het goed nog 1 aan.
Mooie datum heeft je vriendin uitgezocht .
Dat kleine spul is en blijft erg leuk... maar je bent nog jong genoeg om voorlopig ff van de babys van anderen te genieten.
Later is vroeg genoeg.
Ik zal eens kijken of ik ook nog een foto van de zus van die Brit kan vinden, die is namelijk ook erg mooi.
hangslotquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
fietsslot
slot
hahaha, nu voel ik me echt een broekiedat heb ik niet snel! Mag ik vragen hoe oud je jongste is en hoe jong jij dan bent?
Ja he, was erg toevallig! Ja, en met name omdat ik vrij laat nog een keer aan het studeren geslagen ben (ben nu aan het afstuderen), dat maakt dat ik er echt nog niet aan toe ben
Ben benieuwd, is echt een prachtig beestje!
hangplantquote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
hangslot
hang
Broekie
Mijn jongste word in juni 29... en ik ben zelf 53
Je hebt helemaal gelijk... je studie gaat nu voor.
En wie weet wat de toekomst brengt
Ik zag dat je in mijn FoBo had gekeken... als je daar nog eens gaat kijken zie je ergens bovenaan de link -SL- staan, das mijn zoon en via die link kom je in zijn FoBo... staan nog wel andere katten in maar niet de zus van die choclat Brit'
kunstpantquote:Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hangplant
planthet aller grappigste is dan wel weer dat je net zo oud bent als m'n moeder en die zie ik echt niet op een forum posten (om de simpele reden dat die nog net mailtjes kan versturen
). Valt nog mee, ben een jaartje jonger dan je oudste hahaha. Da's inderdaad dan toch leuk aan zo'n forum: je bent inderdaad ondanks leeftijd/geslacht etc allemaal gelijk
Ja, dacht misschien staan er meer poezelszal eens bij SL kijken
Kunsttentoonstellingquote:Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kunstpant
kunst
Ik kom dankzij SL dan ook hier...was eerst panisch voor een computer..
In het begin was ik voornamelijk in ONZ te vinden maar de laatste tijd voornamelijk in MEN.
Soms s'nachts nog wel eens nachtbaggeren
Ongeacht leeftijd hebben we het best gezellig
Bij SL staan nog wel wat poezels... ook van die van mijn jongste dochter
fototentoonstellingquote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kunsttentoonstelling
tentoonstelling
fotoalbumquote:
platenalbumquote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
fotoalbum
album
Geweldig!
Had ze gezien, snoepjes hoor! En leuk ook om je zoon te zien
De kat wil nu bijna meetypenheeft de hele dag liggen tukken dus die is nu hyper
platenspelerquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
platenalbum
platen
Ben nu aarid doorgewinterd iig
Leuke dieren he?
Ow... je hebt niet alleen mijn zoon gezien maar ook mijn jongste docher en ook nog SL zijn vriendin.
Lekker over je toetsenbord aan het lopen?
Heerlijk spul is het toch ook
teamspelerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef chufi het volgende:
Platenspeler
speler
Sorry Ik quote deze ff niet
Je bent aardig op weg jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahaha, kijk bijna het hele gezin
Pootjes om het hoekje op het toetsenbord (heb zo'n mini-laptop, dus die heeft ze zo te pakken) en willen spelen met de usb stick
Ik ga trouwens slapen, morgen vroeg dag... Alvast trusten en tot morgen!![]()
Teamopbouwquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
teamspeler
team
das begrijpelijk
opbouwenquote:
krijgerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |