Nope, was de machinist of conducteur. Heb er nog even een conducteur op aangesproken dat 't echt nergens op sloeg. Stond-ie me schaapachtig aan te kijken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is PrutsRail dat voor de omroep zorgt
Die heb ik al!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jop, hier ligt 111. Zoek je die nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
Kom ik morgenavond ff 220 ophalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:12 schreef Inkomen het volgende:
Ik heb hier naast mijn vorige selectie ook nog 019, 173, 203, 220 & 258.
Ben ik er waarschijnlijk niet; ga vanavond (vannacht) naar m'n ouders & ga dan maandag terug om geld te besparen. Tenzij ze me terug kunnen brengen, natuurlijkquote:
Nah, geen feestje. Maar taart is altijd goed toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef LoudGirl het volgende:
Feestje! Taart? Welke schoenmaat heeft uk tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nah, geen feestje. Maar taart is altijd goed toch?
Maatje 16
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
Gewoon maat 42 kopen. Lekker op de groei.
Hahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
Gewoon maat 42 kopen. Lekker op de groei.
De spieren in de voet moeten nog alle kanten op kunnen buigen en babyvoetjes zijn nog niet sterk genoeg om een zooltje te kunnen buigen. Zacht leer wil nog wel, maar verreweg de meeste zooltjes zijn te stevig. Eigenlijk kunnen ze het best op leren slofjes of blote voeten leren lopen, zodra ze dan kunnen lopen en echt buiten gaan lopen zijn de schoentjes aan de beurt.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:24 schreef 2cv het volgende:
Even zonder gekheid: wat is het probleem van echte schoenen (niet in maar 42 maar in een maat die wat minder op de groei is zeg maar).
Tof Bob.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:10 schreef Bob. het volgende:
Over precies 5 maanden zit ik in het vliegtuig naar China, heb net mijn ticket geboekt.
Waaaaaaaa.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:10 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die heb ik al!
(Ik hoef er nog maar 16.)
Moet je de 174 nog hebben? Die ligt hier nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Dus, ben je morgen vlakbij mijn school?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef JH87 het volgende:
PSM, die kaart heb ik inmiddels al. Die van jou nog niet CZ. 8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |