dit klopt echt niet dat ding stortte echt niet neer in houstonquote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef Starzky het volgende:
De appolo 13 storte neer in MExico, in het plaatsje Houston. Hierdoor, en later door de film is dit bekent geworden
En Houston ligt in de VS, niet in Mexicoquote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef Dunckie het volgende:
[..]
dit klopt echt niet dat ding stortte echt niet neer in houston
en houston is geen plaatsje maar een enorme stad
Duckie +1quote:
Erg leuk idd! Die aflevering laatst met Marijke Helwegenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Duckie +1
nu op 3. Grappig programma....
ja, geweldig....quote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Erg leuk idd! Die aflevering laatst met Marijke Helwegen
Misschien de Golf van Mexicoquote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef Dunckie het volgende:
Tomtomaat +1
Precies! En dat lijkt me niet in Mexico!
een mega tipo,quote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef Dunckie het volgende:
[..]
dit klopt echt niet dat ding stortte echt niet neer in houston
en houston is geen plaatsje maar een enorme stad
Juist. Dunckie +1quote:
Met een golfje op de laatste 'a'. Zo dus: Maracanã.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:47 schreef Dunckie het volgende:
met ergens een streepje op maar ik weet niet waar
ik dacht dat het azteken stadion het grootst was.... niet dus..quote:Op maandag 2 februari 2009 22:04 schreef Dunckie het volgende:
Mexico-stad is niet goed. Dat is volgens mij wel het grootste stadion met alleen zitplaatsen waar alleen gevoetbald wordt.
ik dacht het ook. is het dan het stadion van de LA aztecs, waar ook gefootballed wordt enzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ik dacht dat het azteken stadion het grootst was.... niet dus..
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:07 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
ik dacht dat het azteken stadion het grootst was.... niet dus..
Verrek...ik had niet verwacht dat iemand hem goed zou hebben...blijkt de vraag al eerder te zijn geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 22:12 schreef tomtomaat het volgende:
Ow wacht Pyongyang, die vraag is ooit eerder geweest...
Daar staan 4 voetbalvelden in dacht ik. Rungnado May Day Stadium uit Pyongyang is volgens mij echt groter?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:16 schreef Dunckie het volgende:
Het grootste stadion ligt overigens in Praag...zo'n oude communistenbak waar 250.000 mensen in kunnen. Het is alleen niet meer in gebruik.
Volgens mij kunnen in MayDay ong. 150 000 mensen, maar dat is tenminste in gebruikt, dat stadion in praag heeft idd vier voetbalvelden, en het is veel groter en er kunnen 250 000 mensen in. Het is echter niet meer in gebruik voor professioneel voetbalquote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar staan 4 voetbalvelden in dacht ik. Rungnado May Day Stadium uit Pyongyang is volgens mij echt groter?
Gezellig, 4 wedstrijden kijken. Heel persoonlijk naar je eigen team 200 meter verderop kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:22 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen in MayDay ong. 150 000 mensen, maar dat is tenminste in gebruikt, dat stadion in praag heeft idd vier voetbalvelden, en het is veel groter en er kunnen 250 000 mensen in. Het is echter niet meer in gebruik voor professioneel voetbal
er moeten wel genoeg mensen naar zo'n executie kunnen kijken natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef erkel het volgende:
Oh nog steeds communistisch.
Mijn vrienden noemen het allemaal nutteloos.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Dunckie het volgende:
Een leuke vraag voor in dit topic:
Hoe noemen we de studie/het verzamelen van trivia
starla +1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:42 schreef starla het volgende:
dEUS
Als dat het geval is zou ik zeggen: 'ga lekker je gang wijffie'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |