En waren KB en IQM er niet.quote:
Je komt over alsof alle Marokkaanse vrouwen dik zijn, stinken en de hele roltrap in beslag nemen. Dat klopt dus nietquote:
Zit 1 van je 13-jarige sletjes weer te typen waarmee je op vakantie gaatquote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef afcajos het volgende:
MoRgEn VaKanTiE BoEkEn =P
'09 Bulgarije (L)
Ga Jy DoAr HuSSelen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef afcajos het volgende:
'09 Bulgarije (L)
Zet in je msn naam dan man.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef afcajos het volgende:
'09 Bulgarije (L)
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef reetveter het volgende:
Ik weet dat jos Henny probeert te hosselen.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
JOS, IK AG OOK NAAR BULGAREIJ, NAAR DEZELFDE PLEK ALS JIJ, OOK ZELFDE HOTEL ENZO
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:31 schreef afcajos het volgende:
@BP, nee dit typ ik zelluf
@gers, schijten beren in het bos?
@rv Je moeder
Maar andere datum.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
JOS, IK AG OOK NAAR BULGAREIJ, NAAR DEZELFDE PLEK ALS JIJ, OOK ZELFDE HOTEL ENZO
Quickquote 4 tah rescuequote:Op maandag 2 februari 2009 16:31 schreef afcajos het volgende:
@BP, nee dit typ ik zelluf
@gers, schijten beren in het bos?
@rv Je moeder
Zomg daar gaat McF ook heen!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:33 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
Oh, en wij gaan een villa huren in Albufeira i.p.v Bulgarije
groepje? 9 man sterk ouwe!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zou toch tof zijn, jouw vriendengroepje plus mijn huge click.
je mag wel met ons mee gers, ik boek wel een plekje extra.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
je mag wel met ons mee gers, ik boek wel een plekje extra.
Ik ga ook heul niet zuipen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tegen zuipvakanties was?
Spaanse piemels zuigen?quote:
Jouw versierpogingen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
NG 181129 zegt:
hoi
Sanne ... zegt:
haj
NG 181129 zegt:
Wil jij verkering met mij?![]()
![]()
![]()
![]()
Sanne ... zegt:
nee
NG 181129 zegt:
godverkutwijf
Je mag mijn naam wel op Fok zetten hoor, maakt niet uit, ze weten wel dat ik Joey heet.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
NG 181129 zegt:
Ik heb een goed idee
iemand zegt:
vertel
NG 181129 zegt:
Jij maakt het uit met je vriend, en je neemt met mij
iemand zegt:
huh?
NG 181129 zegt:
Ja, inderdaad.
iemand zegt:
hoe kom je daar ineens bij?
NG 181129 zegt:
Jij gelukkig, ik gelukkig, win win situatie
NG 181129 zegt:
Ja, dacht ik ineens aan.
iemand zegt:
whaha
NG 181129 zegt:
Goed idee, of niet
iemand zegt:
weet k niet
Whehe.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je mag mijn naam wel op Fok zetten hoor, maakt niet uit, ze weten wel dat ik Joey heet.
Ik zag zondag in de bioscoop een stel, waarbij zowel de man als de vrouw stompjes hadden. Wel met een soort hele kleine vingertjes ofzo. Maar echt verbazingwekkend wat mensen daarmee kunnen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik mn duim niet kan gebruikenen die gebruik je vaker dan je denkt.
Iehw, als je scrollt lijkt ie steeds groter op je scherm te komenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
Ooit zo'n lelijke trap gezien? Alle ideetjes zijn welkom!
Wat is dat een lelijke trap zeg
Ik typ als een mongool en gebruik alleen mijn wijsvinger dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik mn duim niet kan gebruikenen die gebruik je vaker dan je denkt.
Nu zie ik een beeld voor me van een persoon met stompjes die wanhopig probeert popcorn uit zo'n bak te graaienquote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag zondag in de bioscoop een stel, waarbij zowel de man als de vrouw stompjes hadden. Wel met een soort hele kleine vingertjes ofzo. Maar echt verbazingwekkend wat mensen daarmee kunnen.
Stompjes kun je tenminste vrij bewegenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag zondag in de bioscoop een stel, waarbij zowel de man als de vrouw stompjes hadden. Wel met een soort hele kleine vingertjes ofzo. Maar echt verbazingwekkend wat mensen daarmee kunnen.
Dus er is nog hoop, mocht je duim geamputeerd worden.
Ik heb meer medelijden met jou, maar dat gaat meer om je voornaam.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag zondag in de bioscoop een stel, waarbij zowel de man als de vrouw stompjes hadden.
Ja hequote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
Hahah als iedereen in dat topic die trap had gepost krijg je idd echt zo'n raar effect als je er overheen scrollt.
Nee, sorryquote:
Nee ze hadden M&M's.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nu zie ik een beeld voor me van een persoon met stompjes die wanhopig probeert popcorn uit zo'n bak te graaien
Een rendier offeren.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:10 schreef dagdag het volgende:
Vraagje nu
hoe kan je van een afbeelding avatar doen
Volgens mij heb jij er meer last van dan ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met jou, maar dat gaat meer om je voornaam.
Nee hoor, het is een grote bron van vermaakquote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er meer last van dan ik.
Ik heb het gemistquote:Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
Boh boh boh wat een 4th quarter van de Superbowl vannacht![]()
.
Juicyhil gaat naar de ONZ meet, laten we hem pesten.quote:Komers:
GoeRoe86
Paramnesia
Red_Cat
Admiraal_Anaal
Papierversnipperaar
tijnbrein
Juicyhil
longinus
TimKuik
Ratelslangetje
Chinless
Haha jij hebt lenzen.quote:
quote:
Ik had dat eerst ook ja, zo kut.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auw...
Weet je wat ook leuk is: zandkorrels of een wimper onder je lens...
*Schuuuuuuurrr
Ja, anders is het: haha 4Eyes..quote:
Ik had harde lenzen (jaren terug)quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had dat eerst ook ja, zo kut.
Het is hier niet gezellig.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Goofisch het volgende:
Wat een gezellig topic
nog geneukt iemand?
quote:
heb altijd al zachten gehad, harde leken me direct al niets.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had harde lenzen (jaren terug)
Dat voelt alsof je hoornvlies ervan af geschuurd wordt.
Nee, ik hou van ongezelligheidquote:
Hoi Noaquote:
mag ik het doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef reetveter het volgende:
Ik tyf straks mijn laptop door het raam.
De eerste keer dat ik harde lenzen in had...quote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
heb altijd al zachten gehad, harde leken me direct al niets.
Die dingen mag je toch wel in houden in de nacht?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik harde lenzen in had...
Hmm.... Ik heb er twee weken aan moeten wennen.
Daarna 1 maand ze niet meer in kunnen doen
Hangt er daar nou een stuk zwart vel bijquote:
Logisch, iedereen doet datquote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik hou van ongezelligheid
Ja, dat kan, maar het wordt niet aangeraden.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die dingen mag je toch wel in houden in de nacht?
Schop Dick ook even gruwelijk hard als je hem tegenkomt, met de groeten van mijquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef reetveter het volgende:
Ik word hier zo chagerijnig vanGrote kans dat ik iemand neertyf vanavond op de training
Anger management problems²
Jwzquote:
Mijn zusjes cavia, ik heb die naam niet zelf verzonnen.quote:
Ik train toch niet tegen jou team of wel dan, en hoezo hem danquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Schop Dick ook even gruwelijk hard als je hem tegenkomt, met de groeten van mijGrafkankerhond dat het is
jij bent echt een pussyquote:Op maandag 2 februari 2009 17:44 schreef behangplakker het volgende:
Mag weer een week niet voetballen omdat ik binnen- en buitenband van mijn enkels heb verrekt
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:43 schreef reetveter het volgende:
I wanna have sex on the beach
[ afbeelding ]
( Ik zocht eerst op 'Sex on the beach' bij google met safesearch uit![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je traint ernaastquote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik train toch niet tegen jou team of wel dan, en hoezo hem dan
Kan ik er wat aan doen dat mijn linkerenkel zwak isquote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
jij bent echt een pussyje hebt altijd wel wat
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die spoilert, dat roept om een modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Soms heb je liedjes in je hoofd, die je eigenlijk het liefste niet zou horen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef behangplakker het volgende:
Ik luister Vanilla Ice - Ice Ice Baby
Die 3e ster, hiero!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef gers het volgende:
PANNENKOEK , GEEN KAMPIOEN DIT JAAR;GEEN 3DE STER
Oohja? Ik zie anders niet eens tepels.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die spoilert, dat roept om een mod[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef gers het volgende:
PANNENKOEK , GEEN KAMPIOEN DIT JAAR;GEEN 3DE STER
Ik vind het anders hoogst aanstootgevend, en wat ze daar doen is duidelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Ik zie anders niet eens tepels.
True, en ik luister hem nog vrijwillig ookquote:Op maandag 2 februari 2009 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb je liedjes in je hoofd, die je eigenlijk het liefste niet zou horen.
En daarbij mogen tepelsquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja? Ik zie anders niet eens tepels.
Haha, behangplakkert is bang voor sex.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vind het anders hoogst aanstootgevend, en wat ze daar doen is duidelijk![]()
Engquote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, behangplakkert is bang voor sex.
Ik pleit voor een notequote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dus dan mag dit plaatje, waarop niets te zien is, zeker.
Haha, je bent nog maagd.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, behangplakkert is bang voor sex.
Dude.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Goofisch het volgende:
Dames en heren, bij deze presenteer ik u:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Naaaanananananaa
Alles wat je nodig heb voor een goede vakantie
er zit een grammatica fout in je ondertitel.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Goofisch het volgende:
Dames en heren, bij deze presenteer ik u:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Naaaanananananaa
Alles wat je nodig heb voor een goede vakantie
ja hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Silentalarm het volgende:
Oke nog een potje.
Mag ik van jou Phoenix Marie?
komt voor de bakker.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja hoor.
[ afbeelding ]
Mag ik van jou dan jenna jameson?
waar hou jij je in godsnaam allemaal mee bezig in je vrije tijdquote:Op maandag 2 februari 2009 18:28 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Nu lijkt net of hij d.m.v. mijn photoshop een hazelip heeft
Je moet je skilzzzz uitbreiden hé!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waar hou jij je in godsnaam allemaal mee bezig in je vrije tijd?
Ik ga nu ook socializen, ciaao!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
waar hou jij je in godsnaam allemaal mee bezig in je vrije tijd?
zoek een plaatje met een verlepte kut, en maar daar wat moois vanquote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je moet je skilzzzz uitbreiden hé!
Ik kan totaal niet photoshoppen.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je moet je skilzzzz uitbreiden hé!
hoe kom je erbijquote:Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Silentalarm je bent een superkneus.
jij zei kankerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet photoshoppen.
Ik heb photoshop kanker.
JAA EEN KUT. KUTTEN ZIJN COOL. DIE HEB IK NOG NOOIT IN HET ECHT GEZIEN!!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
zoek een plaatje met een verlepte kut, en maar daar wat moois van
Vrijdag zijn wij vrij jwzquote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Silentalarm het volgende:
en ik luister sheep van Pink Floyd
\quote:
jaman, donderdag is open dag, vrijdag hebben we vrij hebben die docenten studie dag ofzoquote:
vet.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
jaman, donderdag is open dag, vrijdag hebben we vrij hebben die docenten studie dag ofzo
Incubusquote:Op maandag 2 februari 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
This party is old and uninviting
Participants all in black and white
You enter in fullblown technicolor
Nothing is the same after tonight
If the world would fall apart
In a fiction worthy wind
I wouldn't change a thing
Now that you're here
Yeah, love is a verb here in my room
Here in my room, here in my room
You enter and close the door behind you
Now show me the world as seen from the stars
If only the lights would dim a little
I'm weary of eyes upon my scars
Pink tractor beam into your incision
Head spinning as free as dervishs' whirl
I came here expecting next to nothing
So thank you for being that kind of girl
That kind of girl..
wtfquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef bloodysunday het volgende:
SA, had je deze ook al gezien? http://www.studiotuur.nl/RSG/tour.htm
tis een tour he je kan ook naar de aulaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf![]()
Dat is wouter en op maandag jan-jaap. Hoe kom je bij dat plaatje?
in de verte zie je onze tafelquote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
er staan trouwens bijna alleen maar downers bij die foto's.
ik zie mezelf niet. Ik ben vast een hamburger halenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
in de verte zie je onze tafel
jij bent altijd hamburger of een tosti of broodje bipoe aan het halenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet. Ik ben vast een hamburger halen
hoezoquote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef behangplakker het volgende:
BS en SA, hebben jullie elkaar wel op msn?
Omdat jullie hier soort van msngesprekken voerenquote:
Ja was heet maar niet verder vertellen johquote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij altijd. Net als vannacht weet je nog?
nee hoor gewoon aan het slowchatten, gewoon goedquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Omdat jullie hier soort van msngesprekken voeren
ja nu weet iedereen het al hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja was heet maar niet verder vertellen joh
Dit is geen slowchatten meer, dit is gewoon een msngesprekquote:Op maandag 2 februari 2009 18:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee hoor gewoon aan het slowchatten, gewoon goed![]()
Ja maar op msn is lucas een kutkind en op fok niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef behangplakker het volgende:
BS en SA, hebben jullie elkaar wel op msn?
maakt niet uitquote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit is geen slowchatten meer, dit is gewoon een msngesprek
Moby is wel vetquote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
I love to move here.. "wooo!"
i love to move in heeeere!
Post dan iets waar we allemaal wat aan hebben, een goed onderwerp ofzo. Doe oldskool en post naakt !quote:Op maandag 2 februari 2009 18:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
maakt niet uitgebeurd er hier tenminste wat
Als ze het daglicht maar uit je ogen kan zuigen toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Silentalarm het volgende:
Soms heb ik het idee dat het sletje die aan me pik zuigt het IQ van een kankersteentje heeft.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Silentalarm het volgende:
Soms heb ik het idee dat het sletje die aan me pik zuigt het IQ van een kankersteentje heeft.
daar heb je een heel sterk puntquote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ze het daglicht maar uit je ogen kan zuigen toch?
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik val op iets kleinere tieten
Je zegt het zelf alquote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat is er mis met: het sletje die?
Zulke afmetingen ja, of iets groter.quote:
kanker. Ik had eerst dat, en toen deed ik een ninja edit naar die.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al![]()
Na woorden die beginnen met het lidwoord het zeg je dat.
Na woorden die beginnen met het lidwoord de zeg je die
Pijpenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar heb je een heel sterk punt
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zulke afmetingen ja, of iets groter.
google wil bij mij ook al mijn safesearch niet uitzetten ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:00 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom slaat google mn voorkeuren niet op..
Welke man heeft daar nou geen vacature voor open staan..quote:Op maandag 2 februari 2009 19:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een vacature open staan.
ja hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
google wil bij mij ook al mijn safesearch niet uitzetten ofzo?
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik er nog een open heb staan, niet wie er nog meer een open hebben staan.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke man heeft daar nou geen vacature voor open staan..
Friet, teef.quote:
wat is patatdagquote:
Dag waarop je gefrituurde aardappelen nuttigdquote:
Faal.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Smart_ass het volgende:
Het is FRIET. En ik heb het lekker gisteren nog op, ha-ha!
Maar jij zegt friet, dus jij faal harder.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je bent zelf faal, omdat je niet naar Bloc Party gaat!!11
ow je bedoelt frietquote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dag waarop je gefrituurde aardappelen nuttigd
Heul niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar jij zegt friet, dus jij faal harder.
Oke duidelijke vergelijking.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:29 schreef McFearless het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik noem jou toch ook niet Adriana als ik weet dat je Pleun heet.
3 Zakt in na een paar nummersquote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja klopt maar ze zijn allemaal wel goud
dat is kutquote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een kloppende ader op mn voorhoofd.
Pic's or it didn't happenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een kloppende ader op mn voorhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |