2 uur in Almen van de week nog las ikquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
syntus ja....
mja, voor je het weet sta je drie uur stil in zevenaar
Helaas vliegt dat er dan ook makkelijk weer aanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gestress om die USBstok was trouwens wel goed voor m'n gewicht![]()
al een maand min of meer stabiel, nu ineens 3 kilo in 2 dagen eraf
Dat gaan we zienquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas vliegt dat er dan ook makkelijk weer aan
Ik zal je nieuwe USB stick ook een keer verstoppenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gestress om die USBstok was trouwens wel goed voor m'n gewicht![]()
al een maand min of meer stabiel, nu ineens 3 kilo in 2 dagen eraf
Goed manquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we zienIk weeg nu al een volle krat bier (ruim 14 kilo) minder dan eind juli
prutsersquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 uur in Almen van de week nog las ik
heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we zienIk weeg nu al een volle krat bier (ruim 14 kilo) minder dan eind juli
NEEEquote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal je nieuwe USB stick ook een keer verstoppen
Mijn streefgewicht is zo'n beetje dat van LL nu he, dat begrijp je. Mag ik ook eens bovenop en zoquote:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn streefgewicht is zo'n beetje dat van LL nu he, dat begrijp je. Mag ik ook eens bovenop en zo
Dat geeft toch niksquote:
Ik ga gewoon nog meer etenquote:
Waarvan?quote:
nee, mijn inkomen wat doe jequote:
MPG heeft een lintworm of 6, menneke is heul magerquote:
Gras dan maar?quote:
Wij gingen toch samen lijnenquote:MPG heeft een lintworm of 6, menneke is heul mager
en ik, tja, ik heb gewoon een dikke kont
Eh. Geen idee. Sowieso ben ik waarschijnlijk niet voor 5 uur weg uit Belfeldquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar.
Ik heb ooit eens in een dronken bui gezegd dat ik op 7 februari (komende zaterdag) met Muck EN mpg ga meeten. Is dat nog steeds zo?
Oh ja en ik ging een dubbelspel maken via Didam naar KKNquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh. Geen idee. Sowieso ben ik waarschijnlijk niet voor 5 uur weg uit Belfeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |