Nu maar hopen dat je het ook verkocht krijgt danquote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Weg ermee, trauma
Haha nee ik heb het geld gewoon nodig dus nouja.
Zal wel nietquote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je het ook verkocht krijgt dan
eet jij vaak junkfood? ik eigenlijk bijna nooitquote:
Spaghetti met het een of het anderquote:
Dat ligt eraan wat je allemaal junkfood vindt. Bij een snackbar of McD of BK kom ik zeldenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
eet jij vaak junkfood? ik eigenlijk bijna nooit
Afzettersquote:
ja dat bedoel ik, patat en kroketten en zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je allemaal junkfood vindt. Bij een snackbar of McD of BK kom ik zelden
Mjah, dat is wel het nadeel.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Afzettersik had een hele zooi boeken, die bij elkaar meer dan 250 euro hadden gekost.. Kijk dat ik er nooit meer zoveel voor krijg snap ik.. maar meneer wou niet hoger dan 25 euro. Nou krijg wat.. echt niet dus.
Dan niet zoveel. Bestel nog wel eens spareribsquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, patat en kroketten en zo.
wat is je lievelingseten?
ik eet geen rund- en varkensvlees, dus spareribs loop ik misquote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan niet zoveel. Bestel nog wel eens spareribs
Uh, Thais (en ander oosters eten) en het jouwe?
Ah, dat beperkt het zeker jaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik eet geen rund- en varkensvlees, dus spareribs loop ik mis
Thais is wel lekker, once in a while. Ik hou van sushi, heerlijk!!
wehehequote:
Okequote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
weheheja echt.. als je me ergens voor wakker mag maken..
Ik vind het alleen jammer dat ze zo duur zijnquote:
Daarom neem ik ze mee dan hequote:Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat ze zo duur zijn
Wehehe lijkt me hendigquote:
En waarom kom je dat hier vragen?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Conversatie het volgende:
Ik wil nu wel is weten wat een TVP is, lach maar ja
tenenvisitatiepost.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Conversatie het volgende:
Ik wil nu wel is weten wat een TVP is, lach maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |