Pasta met spinaziequote:
Heb je het recept onlinequote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef Klonk het volgende:
is het ook, een eenvoudige doch voedzame maaltijd
Dan mag je vast van je baas wel wat bestellenquote:
kost weer tijd, dan gaan we eten.ik werk liever even door en ga dan thuis eten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag je vast van je baas wel wat bestellen
groente naar keuze (champigons, uitje, paprika) en gehakt in een pan flikkeren (gesneden dat wel) ff opbakken, peper, zout enzo. dan een basissausje maken (bloem, boter, melk, boullion) en dan een kerriesausje maken, gekookte macaroni erbij en klaar is klaraquote:
Thx, ga het binnenkort proberenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
groente naar keuze (champigons, uitje, paprika) en gehakt in een pan flikkeren (gesneden dat wel) ff opbakken, peper, zout enzo. dan een basissausje maken (bloem, boter, melk, boullion) en dan een kerriesausje maken, gekookte macaroni erbij en klaar is klara
vergeet de sambal niet, lekker pittig
Wat halen dus onderweg naar huisquote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
kost weer tijd, dan gaan we eten.ik werk liever even door en ga dan thuis eten.
Nee thx, das niet de leuke psychologiequote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Fha het volgende:
Iemand nog belangstelling bij het boek "cognitieve sociale psychologie"? ik heb geld nodig
yup, heb zin in vette hapquote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat halen dus onderweg naar huis
Is wel interessant hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx, das niet de leuke psychologie
Chineesje halen dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, heb zin in vette hap
dat mag van mezelf, sporadisch!
Dat niet lekker weglezen doet het hemquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Is wel interessant hoorMaar niet even lekker weg lezen nee
Nee, vandaag mag ik troepjes, ik denk aan een kipburger bij burgerking!quote:
Heeft me vier kansen gekost voor ik dat tentamen haaldequote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet lekker weglezen doet het hem
Troepjes?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, vandaag mag ik troepjes, ik denk aan een kipburger bij burgerking!
Dus dat boek bewaren, zou je nu heel goed moeten kennenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft me vier kansen gekost voor ik dat tentamen haalde
Weg ermee, traumaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus dat boek bewaren, zou je nu heel goed moeten kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |