verklaarquote:
Maar goed dat hij geen Nederlands geeft...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:52 schreef -SG- het volgende:
Meneer: ....... wetenschappelijk populair....
Jongen: Weheheh wetenschappelijk populair![]()
Meneer: Als je dat al grappig vindt krijg je een leuk leven tegemoet.
Klas![]()
![]()
![]()
.
Dat dusquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen Nederlands geeft...
Nou ik had een 5.1 gehaald voor economie (was ik zelf ook niet blij mee, had wel een 7 verwacht.) en een 7 gehaald voor engels. Nu zegt ze dat ik een 7 voor engels heb gehaald omdat ze me 1 keer hebben geoverhoord. En dat ik die 5.1 aan mezelf te danken heb. Ofterwijl, alle onvoldoendes zijn mijn schuld en alle voldoendes heb ik aan hun te dankenquote:
Het was mijn Nederlands docentquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen Nederlands geeft...
HAHAHAquote:Op maandag 2 februari 2009 15:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou ik had een 5.1 gehaald voor economie (was ik zelf ook niet blij mee, had wel een 7 verwacht.) en een 7 gehaald voor engels. Nu zegt ze dat ik een 7 voor engels heb gehaald omdat ze me 1 keer hebben geoverhoord. En dat ik die 5.1 aan mezelf te danken heb. Ofterwijl, alle onvoldoendes zijn mijn schuld en alle voldoendes heb ik aan hun te danken. Dacht het dus niet
.
quote:
sterrenweg is primaquote:Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef xalo het volgende:
Zo, 't nieuwe PUB meet topic is er ook.
Maar -SG-, jij bent het er toch wel mee eens dat 't in de Stairway is hè? Aangezien de deal eigelijk in Eindhoven of Den Bosch () was.
Nu ben ik hetquote:
Stem je op de andere helftquote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef xalo het volgende:
Godver, waarom kan ik de helft van de door mezelf voorgestelde data niet?
Ik zag dat het een rock cafe wasquote:Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef xalo het volgende:
Maar -SG-, jij bent het er toch wel mee eens dat 't in de Stairway is hè? Aangezien de deal eigelijk in Eindhoven of Den Bosch () was.
Valt best wel mee, als het gezellig is mis je de muziek sowieso... Ik bedoel laatst (vorig jaar) hadden we een miet met een stuk of 8 man ofzo, supergezellig, niets van de muziek mee gekregen...quote:
Sorry, overleef je het wel?quote:
Waarom houden we geen pubmeet in Dortmund? Daar ben ik sneller dan in Eindhoven of Den Boschquote:Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef xalo het volgende:
Hello Desunotoquote:
14 maart is de dag dat ik kan.quote:
Haha heel goed vladquote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Waarom houden we geen pubmeet in Dortmund? Daar ben ik sneller dan in Eindhoven of Den Bosch![]()
Je kunt toch geen landelijke meet houden in een uithoek
29 december 2007, dat ik stond te headbangen met die kale manquote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Valt best wel mee, als het gezellig is mis je de muziek sowieso... Ik bedoel laatst (vorig jaar) hadden we een miet met een stuk of 8 man ofzo, supergezellig, niets van de muziek mee gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |