Ow! Heb hem nog niet gevondenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Tabloid het volgende:
Ik keek de wipeout superbowl editie.
Maar ik weet niet wie er heeft gewonnen want de finale staat er half op.
Nee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ow! Heb hem nog niet gevonden![]()
Heb je de Australische versie al gezien?
Die is topquote:
Dank voor PMquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Tabloid het volgende:
Ik keek de wipeout superbowl editie.
Maar ik weet niet wie er heeft gewonnen want de finale staat er half op.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef Piles het volgende:
Stil hier
[UPD] SBS stopt reclame-bombardement![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Susi het volgende:
Ik kijk ook uit naar 't Schaep. Maar ik heb twee afleveringen van WIDM op de plank liggen
Hmja, ik heb het origineel nooit gezien (behalve stukjes), dus ik kan het niet echt vergelijken. Maar we zullen het zienquote:
Ik ga ook wel even kijken voor ik het afbrand, zo doen ze het zelf ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hmja, ik heb het origineel nooit gezien (behalve stukjes), dus ik kan het niet echt vergelijken. Maar we zullen het zien
Paul de Leeuw en Giel Beelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Bij voorbaat al inderdaad
Het klinkt als een programma met Patty Brard
+ Schaep.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga ook wel even kijken voor ik het afbrand, zo doen ze het zelf ook![]()
Maar ik heb er een slecht gevoel bij, oude programma's terugbrengen in het algemeen eigenlijk
En soms bij formats die zijn 'overgenomen'
Pakt niet altijd slecht uit, want dat had ik eerst ook bij Man bijt Hond eerlijk gezegd
Hier zeker jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet.
[/vloeken in de kerk]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |