Zoiets had ik vorige week met een italiaans nummer. Het ging 2x over en hing toen op. Ik was net te laat om op te nemen. Ff googelen, bleek het idd ook zoiets te zijn als jij nu hebtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
LOL
ik wordt gebeld door een nummer op mijn werktelefoon. Ik mis het gesprek omdat gelijk weg was.
Ik controleer nummer en 100% niet van klant. Dus ik voer hem voor de grap in in google:
http://www.callferret.com/393193260003.html
Het ging dus om die steekpartij zag ikv andaag in de krantquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:41 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Da's vlakbij mij.. watskeburt?.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm even onthouden dus.. naja ik bel sowieso onbekende nummers niet snel terug. Als ze me echt nodig hebben, dan bellen ze nog wel een keer.
ja mooie wedstrijdquote:
Ja, dat heb ik gehoord van een vriend van mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja mooie wedstrijdsowieso genieten
zondag op maandag een van de meest spectaculaire superbowl wedstrijden ooit!
langste interception return ooit in een superbowl! 100 yards!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gehoord van een vriend van mij
LOLquote:
lamme takquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LOL
die gaat dan vol op bed liggen dat je er zelf niet meer in kunt.
Pfft, wie wil er morgen voor mij werken? geen zin
jah ik heb zin in weekend.quote:
Ok, ik hoor het wel weer, moet weer zelf gaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik niet! Ik ga morgen Blond Amsterdam spulletjes kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |