Haha, dat is soms heeél leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Het is echt een superleuke kroeg KiD. Ik ga ook niet graag naar de Philip.. maar Boekanier is heel leuk. Ze draaien gewoon van alles wat geloof ik? Weet niet, ik vind het leuke muziek (en wij vragen altijd de Spice Girls aan met Wannabe).
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Het is echt een superleuke kroeg KiD. Ik ga ook niet graag naar de Philip.. maar Boekanier is heel leuk. Ze draaien gewoon van alles wat geloof ik? Weet niet, ik vind het leuke muziek (en wij vragen altijd de Spice Girls aan met Wannabe).
Vrijwel alle drukke dagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef PierreTT het volgende:
Ah ok, vrij nieuw dusWelke dagen werk je normaal?
Ja als jij je hyves nou gewoon 's geeftquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:29 schreef VoreG het volgende:
[..]!! Dan weet ik ongeveer in welk groepje er vaak bij bent. Er is altijd één groepje die continu om dat nummer vraagt
.
[..]
Vrijwel alle drukke dagen.
Ik heb helemaal niks op m'n hyves staan dus daar schiet je niks mee op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja als jij je hyves nou gewoon 's geeft. Nee ik ben daar niet altijd bij hoor, dat groepje gaat meestal als huisgenoten op stap. Zij vragen dat nummer echt altijd aan
.
en als ze dan nu wel wil komen betekend dat dus dat ze toch iets in je ziet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Auto,
Die "vriendin" was vandaag weer online en vroeg weer voor zaterdag.
Dus gezegd dat ik weg ga, blijkt dat ze langs wou komen ....
ff mee gesproken op msn en blijkt dat ze nu al 2 maanden vriend heeft
Klinkt wel gek ...
2 maanden heb ik er weinig van gehoord en weinig reactie enzo, ze had nooit zin in iets, en nu is het in 1 keer dat ze al 2 maanden vriend heeft ....
klinkt meer als: ik heb een relatie dus geen tijd voor andere ....
playing hard to get werkt ook wel hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:05 schreef Crazy-M het volgende:
Idd auto
moet ze zelf weten als ze zo wil doen enzo. ik denk er nog even over na
Kan toch al niet deze week, en misschien kom ik haar tegen in de kroeg zaterdag avond. maar jah.
Tommy....
tjah, had ze eerder moeten bedenken dan![]()
wat mij betreft moet ze weer opnieuw beginnen om de vriendschap op te bouwen.
En ze heeft gemerkt dat ik niet achterna loop met contact blijven zoeken. Heb in begin mn best gedaan maar is toen elke keer maar opgeschoven. Dus jah.
voor mij is het een nee op dit moment. (en zal denk ik nog wel zo blijven ook voor een lange tijd)
lekker broodje hamburger maken? gebakken uien enzo erbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Goed zo Crazy, je moet je niet gek laten maken door zo'n meisje!
Jongens, wat zal ik eten vanavond? Ik ben alleen en heb geen mega honger.
Ik kwam net bij me ouders thuis om ff brief op te halen, krijg ik een ovenschotel prei/ gehakt meequote:Op woensdag 4 februari 2009 16:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Goed zo Crazy, je moet je niet gek laten maken door zo'n meisje!
Jongens, wat zal ik eten vanavond? Ik ben alleen en heb geen mega honger.
nee maar het helpt wel hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo moeilijk ben ik niet hoor tommy,
ze moeten alleen weten wat er in mijn smaak valt
en jah, dan is het niet zo moeilijk. Maar als iemand denkt om maar niks te laten horen van zichzelf, dan wordt ik wel moeilijk
Hoor hier, de vrouwenexpert?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee maar het helpt wel hoornegeren en dan komen ze terug
Als je die verhalen van hem hoort...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |