Je post! Ik stel net een vraag voor jequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom zijn jullie er niet als ik er wel ben?
Ben je er donderdag weer?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom zijn jullie er niet als ik er wel ben?
Ik stond/zat standby dus ik zat eigenlijk van 10 tot 12 aan de bar cola naar binnen te werken.quote:
Ik stond ook de hele avond aan de barquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik stond/zat standby dus ik zat eigenlijk van 10 tot 12 aan de bar cola naar binnen te werken.
Half september.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik stond ook de hele avond aan de barmaar jij werkt dus bij de Boekanier, dat wist ik niet
Hoe lang al?
Precies..in het straatje met De Wijn, Van Horen Zeggen etcquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zegt me niks?Zit dat dan in een zijstraat van de oude markt? Langs de kerk?
Wat voor kroeg is het? Waar kun je t mee vergelijken? Philip? Bolle? skihut? extase op een doordeweeksedag? Cul du sac?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies..in het straatje met De Wijn, Van Horen Zeggen etc
Eh, het heeft wel wat van alles wegquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat voor kroeg is het? Waar kun je t mee vergelijken? Philip? Bolle? skihut? extase op een doordeweeksedag? Cul du sac?
Je wordt te oud dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:30 schreef theKiD het volgende:
Studenten is niet erg, lokaal volk is niet erg.. maar als er dan ook nog -in mijn ogen- klotemuziek gedraaid word, icm "kijk mij nu eens gek / popiejopie doen"Dan zal het geen kroeg voor mij zijn
Alhoewel ik me in de prins tussen al dat aparte volk dan weer wel goed kan vermaken
Maar in zo'n zaak als Philip/ Bolle enzo voel ik me weer niet op me gemak.. Daar ben ik weer net te anders voor zullen we maar zeggen
Check me fobo, dan snap je wat ik bedoel dat ik te anders benquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je wordt te oud dus
Nee ik snap wel wat je bedoelt. Wat vind jij klotemuziek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |