Wie zegt dat ze iets op heeft?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze iets op heeft?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze iets op heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, eigenlijk vind ik t niet zo leuk...quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt mag je hier ook afwassen
heel topic overquote:
Jup, zelfs nog met de motor gegaan ook nogquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoben echt goed bezig geweest.
Mijn kast opgeruimd, echt even alles eruit en opnieuw erin.. daarna mijn hele kamer gestofzuigd en nu ga ik even mijn bureau opruimen.. Maar de afwas komt morgen weldaar hek nu geen zin meer in
gewoon naar de makro gaan voor sokkenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja morgen maar even nieuwe sokken halen.. Ik zou zweren dat ik hier nog ergens een nieuw pak met 4 paar moet hebben liggen ofzo maar kan het nergens vinden
Blauwequote:
Jullie kennen me gewoon niet halfquote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
ah ik had mikkie toch wel een graadje erger ingeschatalhoewel bijna 10 punten hoger
ik zou het eerder gedreven noemenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie kennen me gewoon niet half. Ik ben wel assertief op z'n tijd, als ik het nodig acht, maar soms misschien ook best wel een doetje
Ik kan ook gewoon dingen laten gaan
. Té assertief zijn neigt naar het agressieve, en dat is niet iets waar je, mijns inziens, trots op zou moeten zijn.
Ik vind een teveel aan assertiviteit niet 'gedrevenheid'. Dat is gewoon lomp, agressief, onaangepast gedrag.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou het eerder gedreven noemen
IB zeker blijven overnachten hè?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee was te moeNu uiteindelijk door dat water in mijn gezicht plensen ben ik wel weer wakker
Maar wil morgen ook nog wat studeren dus beter op tijd naar bed en op tijd op.. Vannacht ook maar 5 uur geslapen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |