quote:
290.000.000.000.000quote:Op maandag 2 februari 2009 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
290tn. Dat is het grootste bedrag wat ik volgens mij ooit op papier heb zien staan
In wezen is iedereen een verliezer als je het geheel gaat resetten. Immers iedereen krijgt er last van, zelfs die commies in China.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef DiRadical het volgende:
tvp
Moet even de bedragen laten inwerken.
Ik vraag me af wie de grootste verliezers gaan zijn als we dit geheel gaan resetten.
De assets hebben natuurlijk een waarde, maar hoeveel en kan ik mijn hypotheek voor een paar euro uit dfe failliete boedel terugkopen.
Dat beeld is erg vertekend door het inflatie verschil.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Dibble het volgende:
Deze bailouts bij elkaar kosten meer dan alle ooit gevoerde oorlogen bij elkaar
En zelfs als je er nog bij telt de Amerikaanse revolutie, de oorlog van 1812, de burgeroorlog de Spaans-Amerikaanse oorlog, WW I en II, Korea, Vietnam Irak en Afghanistan, Panama en Kosovo en nog een aantal kleinere conflicten. En dan mag je het Marshall Plan en het NASA Ruimte Programma er ook nog bijgooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |