Dat zou inderdaad nog makkelijker, en interessante voor clubs onderin, zijn. Maar het zal wel niet zover gaan komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan het niet makkelijker, door gewoon geen club rechtstreeks te laten degraderen? Dan krijg je de #1 uit de Jupiler league erbij, en de nummer 16 en 17 spelen gewoon nacompetitie. In feite kun je Roda dan aanmerken als degradant, zij het uit het hele betaalde voetbal.
Als je het aan de binnenkant van je ogen bekijkt misschien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef PogueMahone het volgende:
ik zie volendam wel winnen van nec
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:49 schreef thewishmaster het volgende:
Vitesse is de laatste tijd goed bezig, die zullen zich door middel van een gelijkspel bij Feyenoord en een overwinning tegen Roda praktisch veilig spelen.
Zoveel achterstand hebben ze nog niet eens op NEC. Ze kunnen zelfs nog voor de play offs om uefa cup gaan inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En dan staan ze ineens toch waar iedereen ze dit seizoen verwachten, subtop. Welliswaar met 2 extra versterkingen in de winter. Maar goed, eerst maar es van RODA zien te winnen morgen!
Ik vond het voor de winterstop al onbegrijpelijk wat ze in de degradatiezone deden met al die spelers die toch wel het niveau subtop aankunnen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
Vitesse doet nu wat NEC vorig jaar deed.
Tja deze trainerswissel heeft goed uitgepakt en met Stefanovic en Nilsson hebben ze natuurlijk 2 goede spelers erbij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vond het voor de winterstop al onbegrijpelijk wat ze in de degradatiezone deden met al die spelers die toch wel het niveau subtop aankunnen.
Alleen zou Vitesse beter moeten weten, nog geen jaar geleden is er een schuld vrijgesproken en nu is Vitesse alweer hard op weg naar een tekort, mede vanwege het niet verkopen van Verhaegh en het aantrekken van goede spelers in de winterstop.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:34 schreef sjimz het volgende:
Vitesse doet nu wat NEC vorig jaar deed.
Denk niet dat heel wel of niet verkopen van Verhaegh de oplossing is. Denk dat het bestuur meer gokt op de verkoop van Wolfswinkel/ Claudemir en in de toekomst van Stevanovic en Nilsson. Denk dat Van Wolfswinkel deze zomer gaat en daarvan Nilsson wordt vastgelegd (schijnt ong. 1 miljoen te zijn, de optie) en een deel van de schulden worden afbetaald. Link dat wel...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen zou Vitesse beter moeten weten, nog geen jaar geleden is er een schuld vrijgesproken en nu is Vitesse alweer hard op weg naar een tekort, mede vanwege het niet verkopen van Verhaegh en het aantrekken van goede spelers in de winterstop.
Zo'n club waant zich toch onaantastbaar, ze zullen toch nooit failliet worden verklaard, desnoods steekt de gemeente er weer wat geld in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen zou Vitesse beter moeten weten, nog geen jaar geleden is er een schuld vrijgesproken en nu is Vitesse alweer hard op weg naar een tekort, mede vanwege het niet verkopen van Verhaegh en het aantrekken van goede spelers in de winterstop.
Beenbreukje en de club gaat weer de verkeerde kant op, de verwachte transferinkomens van 1 of 2 spelers lijken me niet bepaald een veilige basis voor (een) flinke investering(en), zeker niet als je ziet waar Vitesse vandaan komt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Denk niet dat heel wel of niet verkopen van Verhaegh de oplossing is. Denk dat het bestuur meer gokt op de verkoop van Wolfswinkel/ Claudemir en in de toekomst van Stevanovic en Nilsson. Denk dat Van Wolfswinkel deze zomer gaat en daarvan Nilsson wordt vastgelegd (schijnt ong. 1 miljoen te zijn, de optie) en een deel van de schulden worden afbetaald. Link dat wel...
Ik denk dat Nilsson en Stevanovic over 1,5 jaar veel meer kunnen opleveren dan ze nu kosten. Stevanovic was notabene transfervrij, Nilsson is gehuurd. Ik vind het ook een linke tactiek, maar ze staan geen 20 miljoen meer in de min, maar 4. We zullen zien wat er gebeurt. Verwacht sowieso dat deze zomer van het drietal Velthuizen, Van Wolfswinkel en Claudemir, er 2 vertrekken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beenbreukje en de club gaat weer de verkeerde kant op, de verwachte transferinkomens van 1 of 2 spelers lijken me niet bepaald een veilige basis voor (een) flinke investering(en), zeker niet als je ziet waar Vitesse vandaan komt.
Dan moet Roda wel een stuk beter gaan spelen als vanavond, anders gaan die ploegen Roda nog inhalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:34 schreef TvhN het volgende:
Na Vitesse - Roda JC is het voor mij duidelijk:
16. Roda JC
17. De Graafschap
18. FC Volendam
Heracles heeft een gat van vijf punten met Roda en zes met de Graafschap? Die gaan sowieso niet veel punten meer halen en FC Volendam speelt leuk, maar haalt er geen punten mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:48 schreef Damzkieee het volgende:
Willem II +0
Feyenoord +3
Vitesse +3
Sparta +0
Heracles +0
Roda JC +0
Graafschap +0
Volendam +0
Pff komende vier wedstrijden gaan voor ons doorslaggevend zijn. Ik vond Volendam opnieuw niet slecht spelen, en maak me eerlijk gezegd nog best zorgen ook
We moeten nog uit tegen de Graafschap, dus dat verschil kan 3 worden bij verlies. En thuis tegen Volendam. Die kunnen we op 11 punten zetten bij winst.quote:Op maandag 23 februari 2009 08:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Heracles heeft een gat van vijf punten met Roda en zes met de Graafschap? Die gaan sowieso niet veel punten meer halen en FC Volendam speelt leuk, maar haalt er geen punten mee.
Als ik Volendam gisteren tegen Ajax zag spelen, heb je meer kans op een overwinning bij de Graafschap dan thuis tegen Volendam. De Graafschap is het scoren totaal verleerd.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We moeten nog uit tegen de Graafschap, dus dat verschil kan 3 worden bij verlies. En thuis tegen Volendam. Die kunnen we op 11 punten zetten bij winst.
Directe degradatie zie ik niet gebeuren, maar nacompetitie hou ik wel rekening mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |