Laten we t hopenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aankomend weekend gaat Heracles zich veilig spelen.
Dat kan niet. Als Volendam bij Heracles wint, dan is Heracles al de grootste verliezer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:59 schreef Nicky_Rincon het volgende:
De graafschap wordt de grote verliezer komend weekend.... denk ik
Ik weet eigenlijk zeker dat De Graafschap 0 punten pakt dit weekeinde, Volendam en Heracles spelen in mijn optiek gelijk, waardoor De Graafschap de grote verliezer wordtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat kan niet. Als Volendam bij Heracles wint, dan is Heracles al de grootste verliezer.
Plus het heeft de kunstgrasdiscussie wat doen verstommen. Nu Zwolle nog erbijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef Dos37 het volgende:
was ik aan het begin van het seizoen nog heel erg tegen Volendam, is dat wel omgekeerd nu, die mogen er wel in blijven. Die spelen best leuk voetbal.
Vitesse is trouwens de eerste tegenstander die er bij ons veel over gezeurd heeft na afloop.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Plus het heeft de kunstgrasdiscussie wat doen verstommen. Nu Zwolle nog erbij
En daar drinken we dan op!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:04 schreef Blawh het volgende:
De Graafschap, Sparta, Willem II en Roda JC zie ik geen punten pakken. ADO en Volendam of Heracles hebben de grootste mogelijkheden om de winnaars van het weekend te worden.
We horen er inderdaad rechtstreeks in te blijven.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hehe dat tering Hoeracles eindelijk waar ze horen op de ranglijst!!
Waarvan aktequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk zeker dat De Graafschap 0 punten pakt dit weekeinde, Volendam en Heracles spelen in mijn optiek gelijk, waardoor De Graafschap de grote verliezer wordt
Met als gevolg fortuna sittard en roda jc in de jupiler league waardoor de knvb een stap dichter bij hun plannen is; namelijk fc limburg.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou wat zijn als Roda er rechtstreeks uitvliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |