| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 11. Heracles Al. 20 5 6 9 21 21-33 12. Feyenoord 20 5 5 10 20 32-31 13. Sparta Rott. 20 5 5 10 20 34-47 14. ADO Den Haag 20 5 4 11 19 22-29 15. Vitesse 20 4 7 9 19 18-32 16. Roda JC 20 4 6 10 18 25-38 17. Graafschap 20 4 4 12 16 13-39 18. FC Volendam 20 3 3 14 12 20-49 |
Hij is in ieder geval verdomd cryptisch.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:56 schreef MaxPower het volgende:
Niemand is nog lang niet veilig? Dus iedereen is veilig?
Vitesse heeft sowieso een aardige spelersgroep. Met Kolk en talent van Wolfswinkel in de aanval zie ik het best nog wel goed komen met Vitesse.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vitesse is met Bos wel beter gaan presteren, twee keer op rij de nul gehouden en die Stevanovic is wel een aardige speler. Dus ik zie Vitesse niet meer echt in gevaar komen.
Goede spel tegen NAC geeft weer hoop. Dinsdag tegen Willem II mag Volendam laten zien dat het ook in uitwedstrijden punten kan pakken. Als dat niet lukt wordt het erg lastig, zeker gezien de komende wedstrijden.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef DeTolk het volgende:
Volendam is al gedegradeerd.
Ik snap je frustratie maar Jenner en Molhoek zijn door de vrienden van vitesse betaald en Stevanovic was transfervrij , iedereen wil het niet zien of begrijpt het nietquote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Vitesse kocht nog even Stevanovic, Jenner, Molhoek en ADO haalde Derijck, Buijs en Powel voor een klein miljoen (of meer?) op terwijl beide clubs zo goed als failliet waren. Clubs als Heracles, Roda en De Graafschap hebben zich ook wel enigzins versterkt, maar die kregen geen injectie van miljoenen van de gemeente.
Jullie hebben natuurlijk ook goeie nieuwe spelers gekregen in de winterstop. Die Stevanovic vind ik echt een aanwinst en Nilsson was bij Heerenveen altijd een erg goede voetballer vond ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
worden spannende weken in iedergeval .
En hopelijk leuke weken voor Vitesse
Transfervrije spelers krijgen vaak ook een flinke tekensom natuurlijk, bovendien heb je ook nog de salarispost. Het kost toch waarschijnlijk een 200k voor een half jaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
worden spannende weken in iedergeval .
En hopelijk leuke weken voor Vitesse
[..]
Ik snap je frustratie maar Jenner en Molhoek zijn door de vrienden van vitesse betaald en Stevanovic was transfervrij , iedereen wil het niet zien of begrijpt het niet
Omdat er 1 keer iemand tegen een gransrechter opbostst? Wij gedragen ons verder altijd keurig.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ado en de Graafschap mogen van mij alleen al om de supporters degraderen
Hij komt in iedergeval uit Europa dus dat scheelt alweer maar ga er maar vanuit dat de optie gelicht wordt en dat hij voor 2 jaar zijn contract verlengd en of die die 2 jaar dan vol maakt is de vraag.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Transfervrije spelers krijgen vaak ook een flinke tekensom natuurlijk, bovendien heb je ook nog de salarispost. Het kost toch waarschijnlijk een 200k voor een half jaar.
Ook de wedstrijd tegen Ajax was het publiek om te kotsen. Superzeurpieten zijn hetquote:Op maandag 2 februari 2009 12:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat er 1 keer iemand tegen een gransrechter opbostst? Wij gedragen ons verder altijd keurig.
90 minuten lang fluiten. Moord en brand schreeuwen na een lichte overtreding, en maar niet accepteren dat Ajax die dag gewoon een klasse beter was.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Om te kotsen? Verklaar je nader. Wat hebben we in hemelsnaam gedaan wat niet in elk ander stadion gedaan wordt?
We hebben echt niet 90 minuten lag gefloten, op het eind werd er zelfs uit meligheid mee gezongen met Ajax. Natuurlijk waren niet alle overtredeingen van Ajax harde overtredingen, maar je zou voor de gein eens een zeizon mee moeten lopen met elke willekeurige degradatiekandidaat. Knappe jongen die dan de trainers van topclubs nog serieus neemt als ze klagen dat ze benadeeld worden door de scheids. Ook tegen PSV floot Nijhuis weer meer met PSV mee dan met De Graafschap. Dat wordt zelfs door PSV-ers toegegeven.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
90 minuten lang fluiten. Moord en brand schreeuwen na een lichte overtreding, en maar niet accepteren dat Ajax die dag gewoon een klasse beter was.
En probeer je nu de aanval op de grens te rechtvaardigen?de goal werd zelfs terecht afgekeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |