-cone, - xane en -conol, die zitten vooral in de conditioners? Want in bijna elke shampoo zitten die sodium laureth sulfate?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Taxibabe; Ik gebruik nu de roze van palmolive, maar die is nogal moeilijk te krijgen. Men zegt dat Inecto ook wel functioneert maar daar krijg ik echt een enorm vet hoofd van. Let vooral op dat er géén ingrediënten inzitten die eindigen op -cone, - xane en -conol. En verder is het veel trail-and-error.
Ja, wat zou er mis zijn met een haarkuur dan? Het ligt er maar net aan waar je dat mee doet én of je haar het fijn vind.
@Salt_Seafood; als ik een vriendje hadzou hij alleen door mijn haar mogen woelen als ik niet meer naar buiten hoef daarna
![]()
En een leave-in is "altijd" goed, maar op zichzelf doet het niet zoveel voor 'extra' krullen hoor.
Heb je tips dan, jij bent hier de krulexpert!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, dan had je een goeie te pakken, ik ken er een hoop die dat echt niet willen!
I wish it was that easy
Maareuh, er zit heus wel een flinke slag in je haar hoor! Met wat moeite moet daar een mooie krullencoupe uit kunnen komen!
Dat komt omdat ik van mezelf geen echte krullen heb en die sprays enzo dus niet werken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb mijn haarregime al gegeven, maar dat vond jij teveel werk
Wat zijn silliconen, ik ken het alleen van die nep tietenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zeg; geen silliconen, geen shampoo en een goede leave-in en een goede gel. And see what happens.
Uuh schat denk je dat ik gel niet heb geprobeerd? Dat staat gewoon niet bij mij. Heb er 6 jaar mee rond gelopen en toen ik overging op wax kreeg ik opeens een vriendinnetjequote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lezen schat; alles wat eindigt op -cone, -xane en -conol. En wax is meestal niet zo best voor je haar, omdat je daar dus weer shampoo voor nodig hebt om het eruit te krijgen. Moet jij weten, maar jij wil tips, moet je ze niet gaan afschieten zonder het te proberen he.
Als leave-in gebruik ik nu kinky curly knot today of giovanni leave-in, beiden alleen via internet te krijgen. Een beetje normale conditioner in je haar laten kan ook prima.
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Uuh schat denk je dat ik gel niet heb geprobeerd? Dat staat gewoon niet bij mij. Heb er 6 jaar mee rond gelopen en toen ik overging op wax kreeg ik opeens een vriendinnetje![]()
En hoe zag dat eruit? Hetzelfde als bij mij? Of hard?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Uuh schat denk je dat ik gel niet heb geprobeerd?
Nee bij jou zie je geen eens dat het erin zit, bij mij wordt het inderdaad hard en ziet het er onnatuurlijk (mijn haar wordt er donkerder door) uit vind ik! Ik heb het liefst grove, grote/lange natuurlijke krullen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En hoe zag dat eruit? Hetzelfde als bij mij? Of hard?
LoLquote:Op zondag 8 februari 2009 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
TT change, Salt_Seafoods haar topic
ja precies .. maar bij daglicht is het echt roodbruin. Zal kijken of ik morgen een betere foto kan maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
't Lijkt nogal eng oranje zo
Gaaaaaaaf! Bij zonlicht is het vast KNALrood, of niet?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:46 schreef taxibabe het volgende:
Door het kunstlicht klopt de kleur niet helemaal. Bij daglicht is de kleur donkerder.
[ afbeelding ]
Nee, dat harde moet je er ook uitkneden, dat zei ik al. Ik heb als het droog is ook een bos kneiterharde spiralen. De bedoeling van gel is dat je haar opdroogt zoals het nat is. Dus zonder pluis en in mooie strengetjes. Als het droog is, heeft de gel geen functie meer en kneedt je het er dus uit.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nee bij jou zie je geen eens dat het erin zit, bij mij wordt het inderdaad hard en ziet het er onnatuurlijk (mijn haar wordt er donkerder door) uit vind ik! Ik heb het liefst grove, grote/lange natuurlijke krullen.
Dat droogt je haar gigantisch uit, voornamelijk krulhaar is daar gevoelig voor. Daar is de olie-ditributie al niet zo best en als je dat er ook nog eens uithaalt heb je dubbel zulk droog haar. Overigens zijn alle oppervlakte actieve stoffen slecht voor je haar, alleen de een meer als de ander, met SLS en SLES bovenaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:40 schreef HoneyTrap het volgende:
het niet gebruiken van siliconen snap ik..maar wat is het nut van het bannen van SLS?
Dan ben ik wel benieuwd wat jij een goede gel vindt....quote:Op zondag 8 februari 2009 17:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik zeg; geen silliconen, geen shampoo en een goede leave-in en een goede gel. And see what happens.
Meer dieprood-bruin, durf het nog niet knalrood te doen dus ik doe koffie in de mix, dat maakt het iets bruiner.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Gaaaaaaaf! Bij zonlicht is het vast KNALrood, of niet?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |