Ik denk dat ik nu idd 3 pakjes nodig heb, de laatste keer dat ik met haarverf heb geverfd ging het net met 2 pakjes.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoeveel pakjes gebruik jij dan? Ik heb met mijn haar boven mn schouders nog 2 pakjes nodig, kun je nagaan wat ik met jouw lengte nodig zou hebbenEn eerste dagen niet wassen, hmm.
Dat had ik dus ook toen ik het nog tot mn schouders had. Dat is naast het verfprobleem ook 1 van de redenen dat ik ben overgestapt op henna. Zeker met de lengte die ik nu heb zou ik met de goedkoopste verf 20 euro kwijt zijn, als het niet meer is.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb kort haar, maar wel heel veel. Als ik het zelf verf, heb ik zeker twee pakjes verf nodig.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik knap op alles af wat op rood lijkt, misschien komt dat doordat mn moeder rood haar heeft en ik dan denk dat ik met mn moeder in bed lig..
Ik snap wat je bedoelt, maar door middel van eigen toevoegingen kun je de kleur beïnvloeden. Kijk voor de gein maar eens op deze site. Daar staan heel veel mixjes met de foto's van het resultaat.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind henna ook echt niet mooi. Vind het echt een viezig kleurtje.![]()
Maar als je er blij mee bent moet je het mooi zo doen natuurlijk.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik knap op alles af wat op rood lijkt, misschien komt dat doordat mn moeder rood haar heeft en ik dan denk dat ik met mn moeder in bed lig..
Ik denk dat wij het best goed met elkaar kunnen vinden!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Rood haar doet me altijd denken aan verlepte dikkerdjes met een 'vlot kort' kapsel. Uiteraard rood geverfd als bewijs 'dat ze nu echt zichzelf durven zijn'.![]()
.
GMTAquote:Op maandag 9 februari 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Rood haar doet me altijd denken aan verlepte dikkerdjes met een 'vlot kort' kapsel. Uiteraard rood geverfd als bewijs 'dat ze nu echt zichzelf durven zijn'.![]()
.
Ik ben wel fan van rood haar, maar dan anders rood dan jouw kleurquote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef taxibabe het volgende:
lol, ik zie dat er hier maar weinig fan zijn van rood haar. Ik heb behoorlijk wat losgemaakt zo te zien met mijn henna, haha
Over die laagjes? Tja.. dat heb ik gehad jaren geleden, alleen toen werd de langste laag dunnig en werd het er ook niet echt mooier op, dus daar ben ik toen van afgestapt.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van rood haar, maar dan anders rood dan jouw kleurEn reageer eens op mijn vorige post
Na 2 weken kwam ik erachter dat mijn ex - wanneer ze geen lezen in had - een rode bril droeg..quote:Op maandag 9 februari 2009 14:26 schreef taxibabe het volgende:
lol, ik zie dat er hier maar weinig fan zijn van rood haar. Ik heb behoorlijk wat losgemaakt zo te zien met mijn henna, haha
Great Minds Think Alikequote:Op maandag 9 februari 2009 14:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Na 2 weken kwam ik erachter dat mijn ex - wanneer ze geen lezen in had - een rode bril droeg..
gelukkig draagt mijn moeder geen bril maar anders
En Jojotje, waar staat GMTA precies voor?
Weer wat geleerd vandaag!quote:
Doe eens oprotten.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag!
Maar even serieus, misschien heb ik hierboven wat overdreven, maar ik vind blond heel leuk en ook donker mag er wezen, maar rood moet men maar bewaren voor carnaval, samen met eenzelfde kleur neus!
Wat een onzinquote:Op maandag 9 februari 2009 15:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind rood alleen maar mooi als iemand van nature rood is.
Wat ik bedoel is dat natuurlijk rood wel mooi kan zijn, maar dat ik geverfd rood vaak nep en totaal niet sexy vind overkomen. Als je het doet probeer er dan voor te zorgen dat het natuurlijk lijktquote:
Hennakleur kun je zo extreem maken als je zelf wilt. Verschillende mensen dachten zelfs bij mij dat het mijn eigen haarkleur was..quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
(dus niet zo'n extreme kleur als henna, maar goed smaken verschillen!)
Soms niet nee. Meestal wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een onzinSoms kun je het geen eens zien of iemand van nature rood is. Bij Kate Walsh lijkt het ook gewoon echt.
Ik zie hierboven henna en vind die kleur te nep rood (lees: extreem) of dat niet per se hoeft weet ik niet, ik kleur mn haar nooit, laat staan rood.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:25 schreef verregentmeisje het volgende:
Henna hoeft toch helemaal niet 'extreem' te zijn
Stukje naar boven heb ik een link geplaatst:quote:Op maandag 9 februari 2009 15:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik zie hierboven henna en vind die kleur te nep rood (lees: extreem) of dat niet per se hoeft weet ik niet, ik kleur mn haar nooit, laat staan rood.
Kijk daar maar eens tussen. Zul je zien dat het extreme ook best meevalt.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:51 schreef taxibabe het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar door middel van eigen toevoegingen kun je de kleur beïnvloeden. Kijk voor de gein maar eens op deze site. Daar staan heel veel mixjes met de foto's van het resultaat.
Je zou kunnen proberen wat op de vorige pagina's is geschreven en uitgelegd, je haar te wassen met alleen conditioner. Voor het eigenwijze haar heb ik zo geen tip, ik zit ook met hetzelfde door een aantal kruinen en lichte slag.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Crientj het volgende:
Oeh gaaf! Een geheel eigen topic over mooi haar.Niceee
Zelf heb ik eigenlijk last van rood/bruin haar wat heel snel vet wordt..
Er zit een kleine slag in, maar hierdoor is het wel eigenwijs genoeg om bijvoorbeeld niet te blijven zitten.
Ik heb het zo leuk laten knippen met een schuine lok; (voor mij van rechts naar links toe). Alleen wilt het nooit blijven zitten. Zelfs niet met een beetje gel erin.
Iemand misschien daar een tip voor?
Dat is wellicht wel te proberen ja, dankje!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:51 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen wat op de vorige pagina's is geschreven en uitgelegd, je haar te wassen met alleen conditioner. Voor het eigenwijze haar heb ik zo geen tip, ik zit ook met hetzelfde door een aantal kruinen en lichte slag.
Mijn haar is ook eigenwijs [al is het super stijl] en viel ALTIJD in een middenschijding. De oplossing voor mij is bij het opdrogen al de goeie kant op borstelen. Dan bijft het prima de hele dag zitten.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:25 schreef Crientj het volgende:
Oeh gaaf! Een geheel eigen topic over mooi haar.Niceee
Zelf heb ik eigenlijk last van rood/bruin haar wat heel snel vet wordt..
Er zit een kleine slag in, maar hierdoor is het wel eigenwijs genoeg om bijvoorbeeld niet te blijven zitten.
Ik heb het zo leuk laten knippen met een schuine lok; (voor mij van rechts naar links toe). Alleen wilt het nooit blijven zitten. Zelfs niet met een beetje gel erin.
Iemand misschien daar een tip voor?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Elke dag wassen? Dan kan ik helemaal nooit meer de deur uit1 of 2x per week max!
Ik heb dan ook goed haarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef saaw het volgende:
Als ik mn haar iedere dag was wordt het juist een drama.
Om de 2 dagen haren wassen met een milde shampoo en conditioner alleen in de puntjes does the trick for me.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:27 schreef jakkop het volgende:
Ik heb overigens iets zwaar kuts met mn haar namelijk dat mn haar boven mn bakkenbaarden (dus naast mn voorhoofd zegmaar) heel erg gaat krullen. Echt van die baby-krulletjes. Anyone tips?
Hey ik zag je spieken in mn fobo!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Leanne het volgende:ik zoek een lekkere man met krullend haar
mag dat ook
Ben jij nog steeds constant zo bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:16 schreef Leanne het volgende:
ik zoek een lekkere man met krullend haar
mag dat ook
Hoe bezig?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds constant zo bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |