Op pagina 1. Dus dit topic staat nog heeeeel lang in je AT!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:28 schreef Echo99 het volgende:
Mooi kapsels en dan dat plaatje in de OP?
OMG!!!! Ik post in [LIF]
Ik knip mijn haar altijd zelf. Dan zit het precies zoals ik het zelf in gedachten hebquote:Op maandag 2 februari 2009 10:43 schreef Dipkip het volgende:
Ik twijfel al maanden om mn haar af te knippen. Ik heb het tot halverwege mn kont nu, maar ik heb het bijna nooit los omdat het zo onpraktisch is. Dus ik denk er over om het tot halverwege mn rug af te knippen, maar ik vind kappers altijd zo eng![]()
Maar dan kun je toch helemaal niet zien wat je doet aan de achterkant?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik knip mijn haar altijd zelf. Dan zit het precies zoals ik het zelf in gedachten heb![]()
.
Kwestie van de spiegels tactisch neerzettenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:10 schreef Bob. het volgende:
Maar dan kun je toch helemaal niet zien wat je doet aan de achterkant?
Dat doe ik nu ook, maar de lengte die ik overweeg is nogal lastig zelf netjes knippen vind ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:55 schreef Burdie het volgende:
Ik knip mijn haar altijd zelf. Dan zit het precies zoals ik het zelf in gedachten heb![]()
.
Zullen we je helpen hier door plaatjes te posten van leuke kapsels?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, maar de lengte die ik overweeg is nogal lastig zelf netjes knippen vind ik.
En ik weet ook niet goed wat voor model ik wil.
Serieus?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:19 schreef Q_Orianka het volgende:
...op zomerkamp stond ik bekend als het meisje met de twee clits...
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:19 schreef Q_Orianka het volgende:
Al snel ontstonden er monsterlijke klitten en op zomerkamp stond ik bekend als het meisje met de twee clits.
Oh my, Ik join the clubquote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Eigenlijk ziet mijn haar er nu best belachelijk uit. Bovenop is het vet (na 1 dag niet wassen wordt het vet), terwijl m'n punten hartstikke droog zijn (dood waarschijnlijk)....
Mooi, maar ik heb stijl, dik haarquote:Op maandag 2 februari 2009 11:22 schreef Burdie het volgende:
@Dipkip: wat vind je hier van?
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef karoltje het volgende:
Ben ik de enige die lang (los hangend) haar tot op de kont erg onverzorgd vindt staan?
Scene hair:quote:En wtf is nou weer 'scene'. Ik voel me oud
.
Ik vind het eigenlijk niet zo mooi, vind het zo onnatuurlijk staan...quote:
Ik verf mijn haren altijd in de winter een tintje donkerder dan mijn eigen kleur, en in de zomer weer wat lichter (en dan word ik door de zon echt heeeeel blond terwijl ik in de winter een echte brunette benquote:Op maandag 2 februari 2009 13:33 schreef karoltje het volgende:
Eigen haarkleur staat vaak het mooist. Ook bij pumpkinsoup!
Weet inmiddels niet meer wat mijn echte haarkleur is .. Wat ik nu heb, zijn ook alle kleuren bruin door elkaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:33 schreef karoltje het volgende:
Eigen haarkleur staat vaak het mooist. Ook bij pumpkinsoup!
Lisa! Zij is tofquote:Op maandag 2 februari 2009 13:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind natuurlijke haarkleur ook 9/10 keer wel mooi. En het moet natuurlijk ook wel mooi bij het gezicht staan, ik denk namelijk niet dat ik de kleuren van Empathalogica mooi vind bij een typisch Hollandse dameMaar het haar zelf ziet er wel mooi uit, het glanst mooi en de keuren zijn mooi diep
Zulk haar vind ik persoonlijk het mooist:
[ afbeelding ]
Met iets minder slag dan.
Inderdaad, om jaloers op te zijn gewoon! Echt, en dan te bedenken dat sommige 12 jarigen zich al zo kleden daarquote:Op maandag 2 februari 2009 13:44 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, al die vervloekte Scandinavische blogmeisjes zijn leuk. En veeeeeeeeeeel te knap
Uhu, al vind ik het aan de andere kant ook wel weer zorgwekkend dat meisjes van die leeftijd al zo bezig zijn met mode en merkkleding enzo. Nou ja, da's ook weer een andere discussie.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, om jaloers op te zijn gewoon! Echt, en dan te bedenken dat sommige 12 jarigen zich al zo kleden daar
Die van mason pearson is van varkenshaar gemaaktquote:Op maandag 2 februari 2009 14:31 schreef Burdie het volgende:
Er is ook een borstel die ervoor zorgt dat de 'natuurlijke vetten' van je haar over je hele kapsel verdeeld worden. Is dat een varkensharen borstel? Ik weet niet meer welke het is (en ik wil er één voor m'n verjaardag).
minder slag? ga weg johquote:Op maandag 2 februari 2009 13:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind natuurlijke haarkleur ook 9/10 keer wel mooi. En het moet natuurlijk ook wel mooi bij het gezicht staan, ik denk namelijk niet dat ik de kleuren van Empathalogica mooi vind bij een typisch Hollandse dameMaar het haar zelf ziet er wel mooi uit, het glanst mooi en de keuren zijn mooi diep
Zulk haar vind ik persoonlijk het mooist:
[ afbeelding ]
Met iets minder slag dan.
Mijn krullen (normaal zijn het er meer dan hier, dit is al bewerkt):quote:Op maandag 2 februari 2009 14:48 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een giga-bos krullen. Maar hier gaat meestal de stijltang er overheen.
Even foto's zoeken, moment!
Haha dat had ik toen ik m'n pony ineens uit m'n gezicht ging dragen. Of juist mensen die zeiden "hmmm er is iets anders aan je, maar ik weet niet wat, je ziet er veel 'frisser' uit ofzo"quote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef Burdie het volgende:
Ja dat ook.
Maar ik heb ook mensen die me met steil haar niet herkennen enzo.
Ik heb hele sterke haarlak, gebruik hem alleen niet meerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn haar is van nature blond, nu roze, maar het is zo. steil. Hoeveel haarspray je er ook in doet, binnen een paar minuten is het alweer ingezakt,.
Ik zou me eerder druk maken om dat zwarte in je gezicht..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
MIjn haar is problematisch, erg snel vet aan de hoofdhuid (en als ik uitgroei heb ziet het er nog ranziger uit...)
Heb een lichte slag waar ik niets mee kan, het hangt en das ook alles![]()
Oh ja, mijn pony valt terug in middenscheiding!!!
Het was ook nooit de bedoeling om het er natuurlijk uit te laten zienquote:Op maandag 2 februari 2009 13:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo mooi, vind het zo onnatuurlijk staan....
Bij donkere mensen kan het btw wel mooi zijn, vind ik. Geen idee wat jouw huidskleur isquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Empathologica het volgende:
Het was ook nooit de bedoeling om het er natuurlijk uit te laten zien
En ik waardeer het echt dat mensen gewoon zeggen dat ze het niks vinden, beter dan zo'n niet-gemeend 'Ohhh kei leuk'![]()
Inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jullie zijn over 10 jaar allemaal kaal of hebben (dun) haar waar niks meer mee valt te beginnen met al die rotzooi!!
Zit toch onwijs leuk zo?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
MIjn haar is problematisch, erg snel vet aan de hoofdhuid (en als ik uitgroei heb ziet het er nog ranziger uit...)
Heb een lichte slag waar ik niets mee kan, het hangt en das ook alles![]()
Oh ja, mijn pony valt terug in middenscheiding!!!
Een stijltang is ongeveer even goed/slecht als een föhn, dus het valt nog meequote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef karoltje het volgende:
Inderdaad. Jullie moeten wel een beetje lief zijn voor jullie haar met al dat gekleur en gesteil!
Blijft henna lang zitten, en is het slechter of juist beter dan de reguliere haarverfjes ?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Verf het nu al 5 jaar met henna, en die kleur is zo'n beetje m'n handelsmerk (kan me een andere kleur ook echt niet voorstellen bij mezelf). Maar ook bij Hollandse dames kan het prima denk ik, veel tantes van me gebruiken ook henna en hebben allemaal dat donkerrode/dieppaarse kleurtje en het staat best goed. Maar het is ook maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Hmm dat haar lijkt een beetje op mijn haar nuquote:Op maandag 2 februari 2009 10:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tuttebellen verzamelen!
We gaan het hier over haar hebben.
[ afbeelding ]
Heb ik ook!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef Moja het volgende:
Ik heb eens in de zoveel tijd ook weleens een opwelling, zo van ik wil iets anders met mn haar. En 9 van de 10 keer denk ik achteraf neee, what was i thinkingIemand een tip of wondermiddel om je haar sneller te laten groeien?
Absoluut geen angst voor de kapper. De kapper heeft wel angst voor mij. 1 Meisje moest een keer huilen toen ze zag hoe ze mijn haar had geknipt. Ik vond het eigenlijk wel primaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Meer mensen met een angst voor de kapper?
Ik denk altijd dat ze er teveel afknippen. Óok als ik duidelijk ben.
En ja, dat ben ik. Ik meld altijd heel vaak dat ik mn haar lang wil houden en dat er echt maar miniem wat af moet.
Toen ik het de vorige x aandurfde knipte ze er zonder pardon de helft af.[En ik had gewoon wel 5 x gezegd dat het lang moest blijven, en al het haar hing voor mn ogen en ik zat voorover gebogen, en ik kon het sowieso niet goed zien, dus het zeggen tijdens de knipbeurt werd `m ook niet]
Uit schrik heb ik een week later veel geld neergelegd voor extensions,.
Sindsdien niet meer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |