Vind ik ook, maar zijn fans vinden het denk ik leuk!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
Die jingle's zijn echt fucking irritant.
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Gemist
Mijn wekkerradio stond nog op Giel Beelen ingesteld
quote:
Ze moeten nog wel even de playlist wat uitbreiden. Wellicht zou het een idee zijn als ze ook de 70's erbij doen, ipv enkel 80's en 90's.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Paul het volgende:
Veronica gaat gewoon een toppertje worden
In de ochtend Rick en 's middags Somertijd
Erik de Zwart erbij
kompt helemaal goed met Veronica
Zou ik geen probleem mee hebben, wat 70's tussendoor liever dan dat ze platen uit 2009 opeens gaan draaien tussendoorquote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel even de playlist wat uitbreiden. Wellicht zou het een idee zijn als ze ook de 70's erbij doen, ipv enkel 80's en 90's.
Somertijd, dat is nog erger dan Evers staat opquote:Op maandag 2 februari 2009 13:11 schreef Paul het volgende:
Veronica gaat gewoon een toppertje worden
In de ochtend Rick en 's middags Somertijd
Erik de Zwart erbij
kompt helemaal goed met Veronica
Ik vind het echt grappig altijd Somertijd, lig altijd dubbel.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Somertijd, dat is nog erger dan Evers staat op
stelletje idiote lachzakken die om alles lachen wat los en vast zit.
Doe dan maar Coen en Sander in de middag![]()
ik mis nog steeds de goeie oude tijd van Ruud de Wild in de middag op 3FM met Sander de Heer en Jeroen KidV
Ze lurkt alleenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:09 schreef jimmyrodgers het volgende:
Jullie luister serieus radio? Maar Paul waarom post je zusjes niks?
Ik mis Jensen in de middag op Yorin FMquote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Somertijd, dat is nog erger dan Evers staat op
stelletje idiote lachzakken die om alles lachen wat los en vast zit.
Doe dan maar Coen en Sander in de middag![]()
ik mis nog steeds de goeie oude tijd van Ruud de Wild in de middag op 3FM met Sander de Heer en Jeroen KidV
Leek me ook leuk ja, heb het toen nooit gehoord, maar heb ongeveer alle fragmentjes teruggeluisterd op youtubequote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik mis Jensen in de middag op Yorin FM
Nou nee, ik heb altijd Giel afgewisseld met radio veronica/radio 538quote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef IJsbergsla het volgende:
Langzaam maar zeker laat Paul Giel los
Mja... heeft 'i gejat van Giel... Naja...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
Blijf het nog steeds fucking irritant vinden met die soundboards.
Blijkbaar heeft hij het nodig omdat die zelf niet interessant genoeg is.
Hij mocht een soundboardje lenen van Joeriequote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
Blijf het nog steeds fucking irritant vinden met die soundboards.
Blijkbaar heeft hij het nodig omdat die zelf niet interessant genoeg is.
De vorige ochtend programma? Deze blijft namelijk (is niet tijdelijk)...quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer is van Someren weer terug?
Die jostie's die het nu doen zijn om te
mario@radioveronica.nlquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Bravebart het volgende:
Mario?Ik ga ook maar eens luisteren
Van Someren komt denk ik volgende week terugquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer is van Someren weer terug?
Die jostie's die het nu doen zijn om te
Nee hij doelt op het middagprogramma van Rob van Somerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
De vorige ochtend programma? Deze blijft namelijk (is niet tijdelijk)...
Maandag is die er weer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij doelt op het middagprogramma van Rob van Someren
Rob is op vakantie
oh, ok.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij doelt op het middagprogramma van Rob van Someren
Rob is op vakantie
quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:50 schreef borisz het volgende:
Leuke jingle van EJ 'wat is het nut van opstaan' .
Dat is idd wel het nadeel. Maar dat is bij Ruud de Wild op Q Music ook zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Zapper het volgende:
Vanmorgen twee keer Robbie Williams
Nu weer Blof
Maandag weer met Robbiequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef Zapper het volgende:
Jawel, want ik wil Somertijd wel luisteren
En waarom nu niet meer dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef Paul het volgende:
Geef je wel gelijk Netsplitter
Maar zo is Rick toch altijd al geweest
Daarom had ik altijd zon hekel aan hem
Agh voor de afwisseling in de ochtend kan het wel ff, je moet toch wat hequote:
Zeker, afwisseling doet de mens goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Agh voor de afwisseling in de ochtend kan het wel ff, je moet toch wat he
@%@#%@#@@#%quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef Zapper het volgende:
Waarom nog geen Tina Turner gehoord vanmorgen?
Ja, alleen is Rick er nu zelf niet maar Marloesquote:
Robert Jensenquote:Robert Jensen vanaf augustus in de ochtend op Radio Veronica
Robert Jensen gaat vanaf 2 augustus de ochtendshow presenteren op Radio Veronica. Hij zal op werkdagen samen met Jan Paparazzi tussen 6:00 en 9:00 uur te horen zijn.
In november gaf Robert Jensen, die de afgelopen jaren enkel televisie maakte, weer aan terug te keren op de radio. Het was enkel onduidelijk bij welke zender dat dan zou gebeuren. Het gerucht dat om Radio 538 zou gaan werd destijds snel ontkracht, waarna het weer stil werd. Begin 2006 was Jensen voor het laatst op de radio te horen, dat was bij Yorin FM.
"Het is fantastisch om na vijf jaar weer terug te keren op de radio. Natuurlijk ga ik met Jan de dingen doen waar de fans ons van kennen. Maar ik heb de afgelopen jaren veel nieuwe energie en frisse ideeën opgedaan met radio, televisie en internet wereldwijd en wil met die inspiratie een onderscheidende ochtendshow gaan maken. Radio Veronica is natuurlijk het radiostation waar mijn roots liggen. Het is prachtig dat ik daar samen met Jan weer echte radio kan gaan maken, met de muziek die bij mij past", aldus Robert Jensen.
Uunco Cerfontaine, Programmadirecteur Radio Veronica: "Veel programmadirecteuren bij de Nederlandse radio vinden Jensen een onvoorspelbaar en ongeleid projectiel en willen daarom niet met hem werken. Ik denk dat dit hem juist zo creatief maakt en dat heb je wel nodig om nog op te vallen in de overvolle ochtendmarkt op de radio in Nederland. Daarom ben ik blij dat Robert Jensen vanaf augustus te horen is bij Veronica."
Met de komst van Jensen stopt Rick van Velthuysen met zijn ochtendshow Mogguh Rick, die hij sinds februari 2009 presenteerde. Wat hij vanaf augustus gaat doen is nog niet bekend.
MIDNRquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:32 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
wordt
[ afbeelding ]
[..]
Robert JensenJan Paparazzi
![]()
Daar gaat m'n vaste ochtendshow-in-de-auto MogguhrickWat mij betreft brengen ze Middagrick terug en flikkeren ze Van Someren uit de ether.
sorry hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef Paul het volgende:
- overvloed aan gekke stemmetjes jingles, maarja zo is Rick nou eenmaal
Lol van Someren is denk ik de populairste dj van Veronicaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:32 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
wordt
[ afbeelding ]
[..]
Robert JensenJan Paparazzi
![]()
Daar gaat m'n vaste ochtendshow-in-de-auto MogguhrickWat mij betreft brengen ze Middagrick terug en flikkeren ze Van Someren uit de ether.
Tja, die hihi-haha-lolbroekenshow met sexgrappen en gejodel is aan mij niet besteed, en ik hou niet van z'n TROS-stem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Lol van Someren is denk ik de populairste dj van Veronica
Dan hed je pech, Robbie van Someren is de held van Veronicaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:13 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Tja, die hihi-haha-lolbroekenshow met sexgrappen en gejodel is aan mij niet besteed, en ik hou niet van z'n TROS-stem.
Precies wat ik net riep, toen ik het hoorde....gatver gatver gatver!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:33 schreef WheeleE het volgende:
Nou moet ik m'n wekkerradio weer heel voorzichtig proberen op een andere zender te krijgen. Lang op MoggeRick gehad, maar Jensen trek ik niet als ik net wakker ben.
Alleen Jensen zou ik nog wel overleven, voor dat halve uurtje snoozen. Het is de combinatie met Paparazzi die het vervelend maakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies wat ik net riep, toen ik het hoorde....gatver gatver gatver!
Van het idee: wakker worden met Jensen krijg ik nu al een ochtendhumeur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |