Dat is anders niet vanwege een warm welkom. Ben in een verder verleden door meerdere singles aangesproken dat ik hier niets had te zoeken...quote:Op maandag 2 februari 2009 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Niet meer hier te vinden. Dacht dat singles ook niet singles een warm welkom gaven,
anders mocht Air (goed voorbeeld)ook niet hier komen.
Je bent even een cursus Fok!ken aan het geven?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef MLI het volgende:
Bwehehe, n00bje, nou kun je ook singles-topics aanmaken.
ik kies de linker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht eens even... jij bent helemaal geen single?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is anders niet vanwege een warm welkom. Ben in een verder verleden door meerdere singles aangesproken dat ik hier niets had te zoeken...
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef MLI het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik zou je nog uitleggen hoe je een foto in je fotoboek plaatst!
Ja, madammeke is goed bezig.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent even een cursus Fok!ken aan het geven?
Jawel!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef rival het volgende:
wacht eens even... jij bent helemaal geen single?
Ja daag Garisster! Je hebt het wel over mijn n00bje, die moet helemaal niks.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
Nu moet je de TT ook waarmaken, Em.ster.
Spill the beans.
Succes madammeke, ik hoop dat die mensen uit je groepje voor de verandering hun werk wel afleveren.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef MLI het volgende:
OK, ik moet nu écht gaan douchen en huiswerk maken. Fijne dag allemaal!
Ik vind je zo minder lief hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef MLI het volgende:
Nouja, jij was tegen mij ook niet echt lief de eerst keer dat ik je aansprak of jij mij ( weet ik niet meer).quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is anders niet vanwege een warm welkom. Ben in een verder verleden door meerdere singles aangesproken dat ik hier niets had te zoeken...
en das bij jou niet gemakkelijk, zegt wel watquote:Op maandag 2 februari 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind je zo minder lief hoor.Belonen, niet n00bje noemen.
![]()
Net als lieve puppy's een koekje geven.
[..]
Nouja, jij was tegen mij ook niet echt lief de eerst keer dat ik je aansprak of jij mij ( weet ik niet meer).
Kan wel voor mezelf spreken dat ik nog niemand de deur heb uitgejaagd voor niet single zijn.Zelfs jou niet.
Sommige negeren is wat anders, die zijn dan over mijn grens gegaan.
Dat is vooral een kwestie van perceptie. Alhoewel ik wel een natuurlijke neiging tot tergen schijn te hebben.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja, jij was tegen mij ook niet echt lief de eerst keer dat ik je aansprak of jij mij ( weet ik niet meer).
Ik accepteer veel van velen idd. Zal ook wel komen dat ik me zo min mogelijk dingen persoonlijk aantrek.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en das bij jou niet gemakkelijk, zegt wel wat
Jij was op dat moment een ontiegelijke klier. Maar hey, ik heb het je vergeven, zo ben ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van perceptie. Alhoewel ik wel een natuurlijke neiging tot tergen schijn te hebben.
Desalniettemin vind ik het leuk om deel te nemen aan de ontopic discussies hier. Over het algemeen gaat dat wel in goede harmonie. En dat is niet overal een vanzelfsprekendheid.
Dat moet haast wel iemand anders zijn geweest dan. Meer dan steekjes onder water geef ik niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Jij was op dat moment een ontiegelijke klier. Maar hey, ik heb het je vergeven, zo ben ik.
Uhm oke, klinkt als een subje.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef Em.ster het volgende:
Bengeltje, ik vind n00bje beter dan poepie, schatje of noem maar op. Eigenlijk vind ik het schattig want ik kwam ermee dat ik me soms zo'n n00b voel op Fok, en toen vroeg ze 'hee n00bje, gaan we hier nog binnen voor een kop koffie?'. Nou ja, sindsdien ben ik n00bje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |