Dat is anders niet vanwege een warm welkom. Ben in een verder verleden door meerdere singles aangesproken dat ik hier niets had te zoeken...quote:Op maandag 2 februari 2009 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Niet meer hier te vinden. Dacht dat singles ook niet singles een warm welkom gaven,
anders mocht Air (goed voorbeeld)ook niet hier komen.
Je bent even een cursus Fok!ken aan het geven?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef MLI het volgende:
Bwehehe, n00bje, nou kun je ook singles-topics aanmaken.
ik kies de linker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht eens even... jij bent helemaal geen single?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is anders niet vanwege een warm welkom. Ben in een verder verleden door meerdere singles aangesproken dat ik hier niets had te zoeken...
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef MLI het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik zou je nog uitleggen hoe je een foto in je fotoboek plaatst!
Ja, madammeke is goed bezig.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent even een cursus Fok!ken aan het geven?
Jawel!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef rival het volgende:
wacht eens even... jij bent helemaal geen single?
Ja daag Garisster! Je hebt het wel over mijn n00bje, die moet helemaal niks.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
Nu moet je de TT ook waarmaken, Em.ster.
Spill the beans.
Succes madammeke, ik hoop dat die mensen uit je groepje voor de verandering hun werk wel afleveren.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef MLI het volgende:
OK, ik moet nu écht gaan douchen en huiswerk maken. Fijne dag allemaal!
Ik vind je zo minder lief hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef MLI het volgende:
Nouja, jij was tegen mij ook niet echt lief de eerst keer dat ik je aansprak of jij mij ( weet ik niet meer).quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is anders niet vanwege een warm welkom. Ben in een verder verleden door meerdere singles aangesproken dat ik hier niets had te zoeken...
en das bij jou niet gemakkelijk, zegt wel watquote:Op maandag 2 februari 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind je zo minder lief hoor.Belonen, niet n00bje noemen.
![]()
Net als lieve puppy's een koekje geven.
[..]
Nouja, jij was tegen mij ook niet echt lief de eerst keer dat ik je aansprak of jij mij ( weet ik niet meer).
Kan wel voor mezelf spreken dat ik nog niemand de deur heb uitgejaagd voor niet single zijn.Zelfs jou niet.
Sommige negeren is wat anders, die zijn dan over mijn grens gegaan.
Dat is vooral een kwestie van perceptie. Alhoewel ik wel een natuurlijke neiging tot tergen schijn te hebben.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
Nouja, jij was tegen mij ook niet echt lief de eerst keer dat ik je aansprak of jij mij ( weet ik niet meer).
Ik accepteer veel van velen idd. Zal ook wel komen dat ik me zo min mogelijk dingen persoonlijk aantrek.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en das bij jou niet gemakkelijk, zegt wel wat
Jij was op dat moment een ontiegelijke klier. Maar hey, ik heb het je vergeven, zo ben ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van perceptie. Alhoewel ik wel een natuurlijke neiging tot tergen schijn te hebben.
Desalniettemin vind ik het leuk om deel te nemen aan de ontopic discussies hier. Over het algemeen gaat dat wel in goede harmonie. En dat is niet overal een vanzelfsprekendheid.
Dat moet haast wel iemand anders zijn geweest dan. Meer dan steekjes onder water geef ik niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Jij was op dat moment een ontiegelijke klier. Maar hey, ik heb het je vergeven, zo ben ik.
Uhm oke, klinkt als een subje.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef Em.ster het volgende:
Bengeltje, ik vind n00bje beter dan poepie, schatje of noem maar op. Eigenlijk vind ik het schattig want ik kwam ermee dat ik me soms zo'n n00b voel op Fok, en toen vroeg ze 'hee n00bje, gaan we hier nog binnen voor een kop koffie?'. Nou ja, sindsdien ben ik n00bje.
Hoezo?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik lul hier ook gewoon vrolijk mee, dat singles-kliekje is toch een stuk gezelliger dan de andere varianten.
Dan hou ik het wel op Em.stertje.quote:
Stop die lul maar in je broek of post een foto.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik lul hier ook gewoon vrolijk mee, dat singles-kliekje is toch een stuk gezelliger dan de andere varianten.
Ik hou het wel op kletsen, genoeg foto-achtige zooi in me FB.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan hou ik het wel op Em.stertje.![]()
[..]
Stop die lul maar in je broek of post een foto., gewoon kletsen mag ook. Welke kliek trouwens?
Begin eens een ontopic-discussie danquote:Op maandag 2 februari 2009 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vooral een kwestie van perceptie. Alhoewel ik wel een natuurlijke neiging tot tergen schijn te hebben.
Desalniettemin vind ik het leuk om deel te nemen aan de ontopic discussies hier. Over het algemeen gaat dat wel in goede harmonie. En dat is niet overal een vanzelfsprekendheid.
Code???quote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word echt gek
Er zjin nog steeds singles die niet weten dat "filmpje kijken" code is!!!
Dat is zeer afhankelijk tegen wie je het zegtquote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word echt gek
Ja, nou ben ik nieuwsgierig naar de details maar ik moet dringend wat dingen gaan doen. Doei!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word echt gek
Geloof dat het hetzelfde is als "zullen we op m'n kamer een film gaan kijken" en dat weet je genoeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Code???
Waarvoor???
Wat bedoel je???
dus die keren dat ik gebelt wordt om filmpje te kijken en ik naar de videotheek ga....quote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word echt gek
Neuken? Filmpje kijken? Potato, potato.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Code???
Waarvoor???
Wat bedoel je???
Waarom ik?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Begin eens een ontopic-discussie dan
Jawel, om de schijn op te houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
dus die keren dat ik gebelt wordt om filmpje te kijken en ik naar de videotheek ga....
niet nodig?
Ik had net nog een discussie met mijn vandaag 30-geworden collegatje. Vrijgezel, woont net pas op zichzelf, of haar klokje al tikte. Of ze actief date, etc. Werd ze een beetje verlegen van, was wel leuk. Ze vindt mij ook leuk, volgens mij. Maar wie vindt dat nu niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Begin eens een ontopic-discussie dan
*steekt vinger op*quote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had net nog een discussie met mijn vandaag 30-geworden collegatje. Vrijgezel, woont net pas op zichzelf, of haar klokje al tikte. Of ze actief date, etc. Werd ze een beetje verlegen van, was wel leuk. Ze vindt mij ook leuk, volgens mij. Maar wie vindt dat nu niet?
Het gaat er dan meer om dat je makkelijk toegang hebt. Dat je simpel tegen elkaar aan kan kruipen en het overal heen kan leiden. Een date als de bios.. dati s letterlijk 1,5 uur stilzitten. Al kun je daar natuurlijk ook wel wat vozen.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
code?
sowieso.. film kijken is highly overrated als date.... anderhalf uur zwijgzaam naar een scherm staren ... leuke meet
Meestal zet je de film nog op ookquote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jawel, om de schijn op te houden
Dat wordt ook zeer op prijs gesteld
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er dan meer om dat je makkelijk toegang hebt. Dat je simpel tegen elkaar aan kan kruipen en het overal heen kan leiden. Een date als de bios.. dati s letterlijk 1,5 uur stilzitten. Al kun je daar natuurlijk ook wel wat vozen.
En uit dat 'ook' mogen we afleiden dat je hier per omgaande werk van gaat maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
Ze vindt mij ook leuk, volgens mij. Maar wie vindt dat nu niet?
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er dan meer om dat je makkelijk toegang hebt. Dat je simpel tegen elkaar aan kan kruipen en het overal heen kan leiden. Een date als de bios.. dati s letterlijk 1,5 uur stilzitten. Al kun je daar natuurlijk ook wel wat vozen.
thuis maybe... in de bios ...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
all the way?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je JB heet, kun je wel meer dan 'wat vozen' in de bios
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had net nog een discussie met mijn vandaag 30-geworden collegatje. Vrijgezel, woont net pas op zichzelf, of haar klokje al tikte. Of ze actief date, etc. Werd ze een beetje verlegen van, was wel leuk. Ze vindt mij ook leuk, volgens mij. Maar wie vindt dat nu niet?
Je hebt iig een lekkere lolly.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik hou het wel op kletsen, genoeg foto-achtige zooi in me FB.![]()
Doelde op andere reeks-varianten, hangt altijd zo'n opgefokt sfeertje van "zie mij eens de toffe user zijn" en daar kan m'n tere zieltje niet tegen.
dat was een leuke date.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een keer stug op een date de film telkens opnieuw opgezet
Tegen de tijd dat ik de volgende dag naar huis ging had ik nog steeds alleen maar de eerste 5 minuten 100 keer gezien
1 keerquote:Op maandag 2 februari 2009 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
all the way?![]()
ikke wel wat stappen verder dan vozen
O o, groentje.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
thuis maybe... in de bios ...
Ook niet als de zaal helemaal vol zitquote:Op maandag 2 februari 2009 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
haha leuk he JB in de bios
alleen niet bij een kinderfilm
Ik geloof jenu wel, maar of dat positief is.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef Em.ster het volgende:
Bengeltje, ik vind n00bje beter dan poepie, schatje of noem maar op. Eigenlijk vind ik het schattig want ik kwam ermee dat ik me soms zo'n n00b voel op Fok, en toen vroeg ze 'hee n00bje, gaan we hier nog binnen voor een kop koffie?'. Nou ja, sindsdien ben ik n00bje.
Je moest eens wetenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
die gaat wel ver hoor!![]()
nog geen meisje tegengekomen die dat lef had
En heb je erover geslapen?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent even een cursus Fok!ken aan het geven?
Nee. Was meer omdat de zin dan lekkerder liep.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En uit dat 'ook' mogen we afleiden dat je hier per omgaande werk van gaat maken?
Omdat dit prima ontopic is in singlesquote:Op maandag 2 februari 2009 11:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Was meer omdat de zin dan lekkerder liep.
Toen ze er net werkte heb ik op het personeelsfeest al een tijdje met haar zitten praten, tot ze op een gegeven moment openlijk collega's ging weren van ons gesprek (ja, serieus). Leuk meisje, niet mijn type. Te braaf en lief, zoals ik haar nu inschat.
waarom ga ik hier serieus op in?
Natuurlijk, ik geil op mezelf, dat weet je toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, heb je weer lang voor de spiegel gestaan.![]()
Ik vond het meer verwonderlijk omdat ik niet zo vaak iets serieus post.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat dit prima ontopic is in singles
huh, wat mis ik?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij heeft je vrouwenkennis een update nodig Rival
Het was dan ook even schrikken toen ik van de douche terugkwam en je post lasquote:Op maandag 2 februari 2009 11:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vond het meer verwonderlijk omdat ik niet zo vaak iets serieus post.
people tend to open up to me.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:04 schreef dawg het volgende:
Ik vond het meer verwonderlijk omdat ik niet zo vaak iets serieus post.
Dat zei ik dus ookquote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Dat sex in de bios volgens mji helemaal niet zo'n uitzondering is
Je zei zo van ik heb nog nooit van die dames ontmoet
Waarschijnlijk al kei veel haha ze schreeuwen het alleen niet van de daken
Al zou ik het niet snel doen hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Dat laatste is een garantie om voortijdig uit de bioscoop verwijderd te worden. De kunst is natuurlijk ook om zo stil mogelijk te blijven.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat je zo'n lief dawgje bent.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee. Was meer omdat de zin dan lekkerder liep.
Toen ze er net werkte heb ik op het personeelsfeest al een tijdje met haar zitten praten, tot ze op een gegeven moment openlijk collega's ging weren van ons gesprek (ja, serieus). Leuk meisje, niet mijn type. Te braaf en lief, zoals ik haar nu inschat.
waarom ga ik hier serieus op in?
sexuele handelingen zijn mij niet vreemd in de bios.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Vind je hetquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
sexuele handelingen zijn mij niet vreemd in de bios.
maar all the way....![]()
ohnee blijkbaar is dat meer een
Zou wel leuk staan op mijn "did that" lijstjequote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind je hetof boeit t je niet zo?
dat opzich wel. maar als ik in een bios zit dan zit ik daar om die film te zien .. niet voor andere dingen. dat kan later.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O o, groentje.Wat is daar nu
aan. Beetje spanning doet leven.
Maakt niet uit, denk dat ie het verkeerd begrepen hadquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
Sorry JB daar heb ik misschien overheen gelezen… Ik zit hier heel illegaal op stage te fokken haha
Dus ik ben niet zo bij en zo
aha, dat lag dus niet volledig aan mijquote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, denk dat ie het verkeerd begrepen had(Kan ook gemakkelijk opgevat worden als: je moest eens weten hoe erg ik ben namelijk
)
@ edit: Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zou wel leuk staan op mijn "did that" lijstje
en vergeet mijn edit niet
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Hmm, seks in de bios.
Wat is de meest gewaagde plek waar de singles all the way zijn gegaan?
In mijn geval was dat op een balkon denk ik.
ik denk in de auto op een drukke parkeerplek! (leuk als iemand je auto herkend en toeterend naast je staatquote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Hmm, seks in de bios.
Wat is de meest gewaagde plek waar de singles all the way zijn gegaan?
In mijn geval was dat op een balkon denk ik.
Ach, de meeste stellingen en vragen die hier voorbij komen zijn niet singles-specifiek.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
De plek waar je het gedaan hebt heeft toch niks met single zijn te maken
DAt is meer een sexsc ding
Nee, sorryquote:
Rhu wilt geen antwoord gevenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
De plek waar je het gedaan hebt heeft toch niks met single zijn te maken
DAt is meer een sexsc ding
discotheek? ergens in een hoekje?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, sorry
Ik ben niet zo moeilijk zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |