je mot gewoon komenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:16 schreef kres het volgende:
MK ik sta nergens op wat voor lijst dan ook....Ik wil me niet opdringen
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
*mompelt iets over gevoelig... opa bijna dood
Ik zit te twijfelen of ik naar Antwerpen zal gaanHet is wel erg verleidelijk om met een boek op d bank te gaan cocoonen, met die sneeuw. Twijfels, twijfels
hup in de benen! Heb je vanavond een veel meer voldaan gevoel. Is bij mij anders wel zo, als ik enkel op de bank blijf hangen dan heb ik toch niet zo 's avond het idee van "Yes, wat heb ik weer me dag goed gebruikt".quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik naar Antwerpen zal gaanHet is wel erg verleidelijk om met een boek op d bank te gaan cocoonen, met die sneeuw. Twijfels, twijfels
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:31 schreef ColdFeet het volgende:
Nja, of je van winkelen nou zo'n voldaan gevoel krijgt...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:36 schreef cybermans het volgende:
[..]
hup in de benen! Heb je vanavond een veel meer voldaan gevoel. Is bij mij anders wel zo, als ik enkel op de bank blijf hangen dan heb ik toch niet zo 's avond het idee van "Yes, wat heb ik weer me dag goed gebruikt".
ik heb een schoolagenda van forever friendsquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nja, of je van winkelen nou zo'n voldaan gevoel krijgt...
Ik moet trouwens sowieso even de deur uit om een agenda te kopen, die hebben we nog niet voor 2009Oh, en ik ga vanavond eerst naar de zonnebank en daarna spinnen. Ik vind spinnen reuze leuk, maar ik moet op de heenweg een kwartier tegen de heuvel opfietsen
Mijn zus wel, maar die is daardoor dan ook terecht gekomen in de schuldhulpverleningquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
maar wel van het ernaar toe gaan en de lekkere wafels die je daar kan etenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moet trouwens sowieso even de deur uit om een agenda te kopen, die hebben we nog niet voor 2009Oh, en ik ga vanavond eerst naar de zonnebank en daarna spinnen. Ik vind spinnen reuze leuk, maar ik moet op de heenweg een kwartier tegen de heuvel opfietsen
Zo tof dat je er crocs of uggs voor moet kopen in de winterquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
Fietsen is tof!
Spinnen lijkt me verschrikkelijk, maar iedere vorm van beweging is lekker!![]()
Is het nog steeds Solden in Antwerpen ColdFeet?
I know, alle leuke laarzen waren al weg hier in de stad. Maar ik heb wel een berg leuks uit de sale in ZAquote:Op maandag 2 februari 2009 11:04 schreef DarkElf het volgende:
antwerpen is idd tof, maar de solden is al voorbij hoor.
Ik zou nu wensen dat ik uggs hadquote:Op maandag 2 februari 2009 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo tof dat je er crocs of uggs voor moet kopen in de winter![]()
tjek mijn PI voordat ik niet meer gewenst ben eind februari![]()
Lekker wijffie ben je toch ookquote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Liejannuh het volgende:
In Kyoto, op het station, daar hadden ze pas lekkere belgische wafels!
Ow, en MK, ik word echt een stuk blijer van fietsen in de kou dan van autorijden.Dus ik ga lekker zoveel mogelijk fietsen.
ergens heb ik zo een gevoel dat ik over een tijdje ook zo benquote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, alle leuke laarzen waren al weg hier in de stad. Maar ik heb wel een berg leuks uit de sale in ZA
En MK, ja, ik ga wel spinnen hoor! Ik vind het echt leuk (en ik voel me zo'n labbekak als ik oversla omdat ik geen zin heb om erheen te fietsen).
Crocs in de winter? Dat zijn toch die plastic sandalen? Zit toch niet warm?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo tof dat je er crocs of uggs voor moet kopen in de winter![]()
zag van de week twee keer iemand met uggs die er niet meer uitzagen door het weer van de laatste tijd. Nu weet ik niet of je ze beter moet verzorgen dan hoor maar t zag er best viezig uit zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou nu wensen dat ik uggs had
*banjert zielig op allstars door de sneeuw
Meisje-met-de-zwavelstokjes-alert!
Ze hebben heel veel verschillende modellen. En degene die ik heb zijn wel warm. Hopelijk ook op de fiets.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Crocs in de winter? Dat zijn toch die plastic sandalen? Zit toch niet warm?
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ergens heb ik zo een gevoel dat ik over een tijdje ook zo ben
Ik hoop het, heb het nog nooit gemaakt maar met die ingredienten zou t idd lekker moeten zijnquote:
Ik maak weleens bonensalade: geblancheerde sperzieboontjes, limabonen en kidneybonen. Met wat flinterdunne ringetjes rode ui en wat feta erover verkruimeld. Vinaigrette erover, klaar. En ik eet vaak kliekjes soep als lunch.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:een goede morgen (nog net)
Heeft iemand toevallig nog een geniaal recept voor een simpele, magere maaltijd/lunch salade voor me? Op maandag maak ik er vaak een voor 2 dagen, erg lekker maar steeds de zelfdeTijd voor variatie dus!
LaTeX for the win (tis even heel veel wennen maar daarnaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik maak weleens bonensalade: geblancheerde sperzieboontjes, limabonen en kidneybonen. Met wat flinterdunne ringetjes rode ui en wat feta erover verkruimeld. Vinaigrette erover, klaar. En ik eet vaak kliekjes soep als lunch.
Lein, ik vrees dat ik je niet kan helpenWord sucks big time
Ik ga vanaf nu iets anders gebruiken voor artikelen en rapporten
Alleen moet ik dat nog even leren
Klinkt lekker die salade.. Thanx!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik maak weleens bonensalade: geblancheerde sperzieboontjes, limabonen en kidneybonen. Met wat flinterdunne ringetjes rode ui en wat feta erover verkruimeld. Vinaigrette erover, klaar. En ik eet vaak kliekjes soep als lunch.
Ben benieuwd naar de mooie plaatjesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi CULlers, ik ben terug!![]()
Zo fijn om weer bij man & poezen te zijn!
alvast aan het oefenen?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:54 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn halve werkdagje zit er weer op. Best raar om zo vroeg te stoppen.
En WB, Dude!
Recept?quote:
Hep, naar de golfbaan Golfer!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
alvast aan het oefenen?
directeurstijden!
Dat deed ik in het verleden inderdaad dan wel eens als ik 's middags de zaak verliet.quote:
Ik heb wel eens vloeibare kleurstof gekocht bij de toko en die lost volgens mij gelijk op.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef Ynske het volgende:
hoi
mag ik hier een vraagje stellen over kleurstof voor in voeding?
Die kleurstof, lost die meteen op in water? of blijft deze nog even in bolletjes vorm zegmaar als je die met een druppel in water laat vallen?
en waar kun je dit kopen? ook bij een supermarkt?
thnx
ok, vraag ik het daar ook nog evenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vloeibare kleurstof gekocht bij de toko en die lost volgens mij gelijk op.![]()
Vraag het anders even in het taarten-decoratie topic! Daar zijn ze allemaal bezig met taarten versieren en kleurtjes en weet ik wat nog meer.
kan het wel voor je over tikken, heb nu alleen een lamme arm van het pesto maken (goed idee van mij om te snijden ipv de keukenmachine te gebruiken want de smaak is zo veel lekkerder)quote:
Waar staat het recept in?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kan het wel voor je over tikken, heb nu alleen een lamme arm van het pesto maken (goed idee van mij om te snijden ipv de keukenmachine te gebruiken want de smaak is zo veel lekkerder)
de smaak van mijn herinnering van Tessa Kiros.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waar staat het recept in?Misschien is het te googlen.
is rechten een studie dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:11 schreef borisz het volgende:
Vandaag college inleiding vermogensrecht. Nu weet ik ook waarom ik geen rechten wilde studeren.
Jij zat dus vanmorgen niet in die draagvleugelboot die dat ongeval heeft gehad.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
Als je niet weet wat je gaat studeren etc.
Ik had diezelfde boot een paar uur eerderquote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij zat dus vanmorgen niet in die draagvleugelboot die dat ongeval heeft gehad.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je gaat studeren etc.
oja ik ging aardappels schillen voor de pureequote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
Wat is zo'n puree-knijper toch een geniale uitvinding.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef golfer het volgende:
Wat is zo'n puree-knijper toch een geniale uitvinding.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oja ik ging aardappels schillen voor de puree
jah lach maarquote:
Heerlijk toch!! Ik voer ook nooit veel uit op maandag..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en ik heb werkelijk waar geen ene ruk uitgevoerd vandaag behalve afwassen en koken
ik voel me echt een beetje schuldigquote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heerlijk toch!! Ik voer ook nooit veel uit op maandag..
Uhhmm.... omdat ik nog maar een newbie ben?? Durf ik toch helemaal niet eens aan te denken joh!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik voel me echt een beetje schuldig![]()
waarom kom jij niet naar de rijsttafel-meet?
gewoon komen, we vreten je niet op....toch MoBloquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uhhmm.... omdat ik nog maar een newbie ben?? Durf ik toch helemaal niet eens aan te denken joh!
in Den Haag, en ik heb slaapplek evtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar waar is dat dan? En misschien dan...
Oh envoor het verpesten
fanatiekelingquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga eens naar huis. Maar eerst sporten.
Pff Den Haag is niet naast de deur voor mijquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
in Den Haag, en ik heb slaapplek evt
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Gewoon doen. SC-ers zijn ook mensen hoor!Behalve ik, ik ben een monster
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Gewoon doen. SC-ers zijn ook mensen hoor!![]()
Is ie er nog niet??quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:
srsly ik ga cnk als vermist opgeven
Hij belt toch wel als ie later is dan gepland neem ik aan?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef mascara-klodder het volgende:
*SOL het halve voorgerecht weggaat flikkeren
Maar jij gooit wel kleedjes over jezusquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Gewoon doen. SC-ers zijn ook mensen hoor!Behalve ik, ik ben een monster
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar jij gooit wel kleedjes over jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |