http://www.bol.com/nl/p/g(...)006474466/index.htmlquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Okay.. Thanks..
Chun-li is imho de mooiste pad van het stel ook. Maar dat komt vast omdat dat mijn fav char. is..
Ben zo stom geweest geen pad te pre-orderen. En aangezien de xbx 360 standaard pad de game waarsch. onspeelbaar maakt... Gaat dit um dus niet worden.Hopen dus dat de pads of sticks ook gewoon in de winkel komen te liggen.
Dan bestel je er 5, hou je die je wilt hebben en stuur je de rest terugquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006474466/index.html
Wel raar dat je geen keuze kan opgeven. Typisch Bol.comJe krijgt er gewoon 1!
Chun-Li shower scene!quote:Op maandag 2 februari 2009 13:13 schreef Mrakz0r het volgende:
Maar ff zonder gein. Ik vond die anime film wel erg dope hoor (die eerste, dus niet van zero/alpha)
Leugens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:20 schreef Sjotime het volgende:
(Ryu en Ken zijn gay)
[Multi] Streetfighter 4 ! #2quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dan bestel je er 5, hou je die je wilt hebben en stuur je de rest terug
Grote kans dat bol.com je dan 5 dezelfde stuurt. Overigens is Akuma ook wel tof.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dan bestel je er 5, hou je die je wilt hebben en stuur je de rest terug
quote:
ben ik ook zekerz benieuwd naar!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Is er al bekend wanneer de PC versie uitkomt en was de system requirements zijn?
Moet nog besloten worden zelfs,... kan nog heel lang gaan duren!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
ben ik ook zekerz benieuwd naar!
Waarom zou je SF IV op je pc willen hebbenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:07 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik verwacht zo tegen het eind van het jaar. Denk zelfs dat ik de PC versie ook aanschaf naast de PS3 versie.
SF IV crossplatform met pc en xbox??? Bron?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Omdat ik SF4 optimaal wil spelen.
Ik weet niet of PC crossplatform is met X360. Dan kan ik op alle fronten mee battellen. Dus PS3 = japs PC = Xbots.
Dat zijn wel veel aannames......quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef Mrakz0r het volgende:
Weet niet meer waar ik 't las, en grote kans dat 't dikke onzin is. Toch denk ik dat vooral zuid-amerikanen veel online via pc zullen spelen. Consoles zijn daar volgens mij veel te duur en gezien de 2df scene zit het altijd vol met dat soort gasten. Ik denk dan ook dat een PC versie daar wel gaat aanslaan (relatief gezien dan).
Met muis en toetsenbord?quote:
Al lang besteldquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Henk-B het volgende:
Gaat er iemand nog een stick kopen??
En zo ja, waar ga je deze kopen??
Ik overweeg om deze te kopen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een foto gevonden van afgelopen zomervakantie.![]()
[ afbeelding ]
Tokyo, Akihabara, maar ik heb ook kasten in Hiroshima en Osaka gezien.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
waar was het trouwens.. ik heb van de zomer ook nog gezocht maar kon hem niet vinden...
Dus Ferdi heeft binnenkort de kast in huis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:58 schreef ImmovableMind het volgende:
Je kunt de arcadekast winnen tijdens een tourney van de Media Markt. Alleen zijn de inschrijvingen volgens mij al voorbij....
ik heb hem gisteren gespeeld op de xbox met de standaard joypadquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Henk-B het volgende:
Gaat er iemand nog een stick kopen??
En zo ja, waar ga je deze kopen??
Ik overweeg om deze te kopen:
[ afbeelding ]
Analoge stick > d-pad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren gespeeld op de xbox met de standaard joypad.... in mijn ogen echt geen doen. het vechten met die shoulder buttons is echt klote en het D-Pad wil nou ook niet bepaald meewerken...
ik ga denk ik maar op zoek naar SF4 joypads die een beetje op de sega megadrive\saturn lijken.
megadrive en saturn dus niet.. daar zaten 6 knopen ipv 4.. bij elkaar. dus had je lk mk hk netjes naast elkaar zittenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Analoge stick > d-pad.
Op de normale 360 controller dan he.
En met shoulderbuttons vechten deden we toch ook al met SF op de SNES of waren er toen nog geen 6 action buttons ?
Heb SF nooit op de megadrive gespeeld geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
megadrive en saturn dus niet.. daar zaten 6 knopen ipv 4.. bij elkaar. dus had je lk mk hk netjes naast elkaar zitten
[ afbeelding ]
nee als je bijdehand was kocht je een 6 button pad........quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef Mrakz0r het volgende:
En moest je bij de megadrive (3knoppig) op start drukken om te switchen tussen kick en punch.
Niiiice..! Zijn ze al ergens fysiek in de winkels gespot?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee als je bijdehand was kocht je een 6 button pad........
deze zouden dus het best wezen:
[ afbeelding ]
Wat wil je nu bereiken met deze post????quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef athlonkmf het volgende:
aarghh.... de xbox-controller is echt waardeloos voor SF4. Bij elke shoryuken komt de dashboard popup omdat ik die X raakt
Dat denk ik, zag op een ander forum zelfs mensen die zich speciaal hadden geregistreerd om te melden dat ze al speelden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:36 schreef Henk-B het volgende:
Dat we hier met zijn allen jou tof gaan vinden omdat je het spel gedownload hebt???
quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef athlonkmf het volgende:
aarghh.... de xbox-controller is echt waardeloos voor SF4. Bij elke shoryuken komt de dashboard popup omdat ik die X raakt
ik heb ze nog niet kunnen vinden nee overal zie ik eigenlijk dat die controllers ook rond de 20ste worden verwacht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niiiice..! Zijn ze al ergens fysiek in de winkels gespot?
En terecht. Een xbox 360 modden is not done. Is weer ff afwachten tot MS weer een scan over het netwerk doet.. En er weer honderen consoles van live gebanned worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:42 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik had gistermiddag de hele middag SF4 kunnen spelen bij een maat van me die 'm gedownload had... Maar ik koos ervoor om Fifa09 te spelen bij een andere maat.
Ah, ik zit in apeldoorn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:44 schreef mutantsixtyfour het volgende:
yea kreeg net ook een mailtje van bol.com dat ik rond de 19e de stick kan verwachtenhoop dat het zo is.... zo niet dan blijf ik m'n hrap3 mooi wat langer gebruiken..
blessed19: ik kom uit oost nederland...... gelderland! doetinchem als je het kent, dichtbij arnhem en nijmegen.
komt uit Snatch!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:54 schreef mutantsixtyfour het volgende:
ah da's wel een afstandje..
geweldige sig heb je overigens
Maar 't is geen 48 inch full hd schermquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Konami het volgende:
Mark, je bent echt beter geworden, ik maakte weinig kans de afgelopen keer. Maar ja, je bent iets fanatieker dan ik bezig.
Street Fighter IV krijgt een arcadekast (X360, PS3)
Nieuws | 12 februari 2009 - Dream Arcade is bezig met een arcadekast voor Street Fighter IV voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. Deze kast is via de website te bestellen. De kast heeft het uiterlijk van een oude kast, maar verschilt toch zeker van de oude versie. Zo is het mogelijk dat bezitters van de kast een Xbox 360 of een PlayStation 3 kunnen aansluiten op het scherm. Ook is de grootte van het scherm te kiezen bij de bestelling.
Naast dat de kast een authentieke besturing heeft, komt de kast inclusief de verschillende Street Fighter-titels. Zo zal onder andere Hyper Street Fighter II Anniversary Edition, Street Fighter III en Street Fighter IV verkrijgbaar zijn. De kast is natuurlijk niet gratis. Wanneer je oude jeugdsentimenten op wilt halen, moet er een schamele 1300 euro worden neergelegd voor de minst luxe editie en 2000 euro voor de luxe.
Bron
Voor de "Limited edition Dreamcade® Impact" zie: http://www.dreamarcades.com/impact.shtml
Helaas niet, anders ging ik m ook effe oppikken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef Mrakz0r het volgende:
Tilburg, Eindhoven, Groningen. Niets in Utrecht??
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Mr.Nash het volgende:
Heb hem net opgehaald. 3 uuur in totaal heen en weer. Had het er voor over, was toch vrij na m'n examen.
Anyway, bij het zien van de intro in hd en met surround kreeg ik kippevel en tranen in m'n ogen. Laatste keer dat dit gebeurde was nooit!, wat een fckng erge game, serieus!
Ik krijg hem morgen bij de post hopelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:11 schreef Mrakz0r het volgende:
Edit: Mrakz0r heeft morgenvroeg Street Fighter IV(als niets tegenzit)
Voor mij was het 20 minuten van op gaan halen tot thuis zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef Mr.Nash het volgende:
Heb hem net opgehaald. 3 uuur in totaal heen en weer. Had het er voor over, was toch vrij na m'n examen.
Anyway, bij het zien van de intro in hd en met surround kreeg ik kippevel en tranen in m'n ogen. Laatste keer dat dit gebeurde was nooit!, wat een fckng erge game, serieus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |