Dat zijn wel veel aannames......quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef Mrakz0r het volgende:
Weet niet meer waar ik 't las, en grote kans dat 't dikke onzin is. Toch denk ik dat vooral zuid-amerikanen veel online via pc zullen spelen. Consoles zijn daar volgens mij veel te duur en gezien de 2df scene zit het altijd vol met dat soort gasten. Ik denk dan ook dat een PC versie daar wel gaat aanslaan (relatief gezien dan).
Met muis en toetsenbord?quote:
Al lang besteldquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Henk-B het volgende:
Gaat er iemand nog een stick kopen??
En zo ja, waar ga je deze kopen??
Ik overweeg om deze te kopen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een foto gevonden van afgelopen zomervakantie.![]()
[ afbeelding ]
Tokyo, Akihabara, maar ik heb ook kasten in Hiroshima en Osaka gezien.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
waar was het trouwens.. ik heb van de zomer ook nog gezocht maar kon hem niet vinden...
Dus Ferdi heeft binnenkort de kast in huis?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:58 schreef ImmovableMind het volgende:
Je kunt de arcadekast winnen tijdens een tourney van de Media Markt. Alleen zijn de inschrijvingen volgens mij al voorbij....
ik heb hem gisteren gespeeld op de xbox met de standaard joypadquote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef Henk-B het volgende:
Gaat er iemand nog een stick kopen??
En zo ja, waar ga je deze kopen??
Ik overweeg om deze te kopen:
[ afbeelding ]
Analoge stick > d-pad.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren gespeeld op de xbox met de standaard joypad.... in mijn ogen echt geen doen. het vechten met die shoulder buttons is echt klote en het D-Pad wil nou ook niet bepaald meewerken...
ik ga denk ik maar op zoek naar SF4 joypads die een beetje op de sega megadrive\saturn lijken.
megadrive en saturn dus niet.. daar zaten 6 knopen ipv 4.. bij elkaar. dus had je lk mk hk netjes naast elkaar zittenquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Analoge stick > d-pad.
Op de normale 360 controller dan he.
En met shoulderbuttons vechten deden we toch ook al met SF op de SNES of waren er toen nog geen 6 action buttons ?
Heb SF nooit op de megadrive gespeeld geloof ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
megadrive en saturn dus niet.. daar zaten 6 knopen ipv 4.. bij elkaar. dus had je lk mk hk netjes naast elkaar zitten
[ afbeelding ]
nee als je bijdehand was kocht je een 6 button pad........quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:47 schreef Mrakz0r het volgende:
En moest je bij de megadrive (3knoppig) op start drukken om te switchen tussen kick en punch.
Niiiice..! Zijn ze al ergens fysiek in de winkels gespot?quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee als je bijdehand was kocht je een 6 button pad........
deze zouden dus het best wezen:
[ afbeelding ]
Wat wil je nu bereiken met deze post????quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:45 schreef athlonkmf het volgende:
aarghh.... de xbox-controller is echt waardeloos voor SF4. Bij elke shoryuken komt de dashboard popup omdat ik die X raakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |