Als je geblesseerd bent ben je toch ook niet fit.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is het nou? Geblesseerd of nog niet helemaal fit?
Misschien kan ie nog geen hele wedstrijd spelen maar is ie voor de rest helemaal goed.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je geblesseerd bent ben je toch ook niet fit.
Ik kliktequote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsItem/AjaxenBarcelonaonderhandelen.htm
NOOOOOOOOOOOOO
quote:
Wel mooi, die vastberadenheid.quote:En ik heb een clausule in het contract laten opnemen, dat ik altijd tussentijds terug kan naar Ajax! Ik ben er heel blij mee, heb mijn hart gevolgd en ga nu met een omweg naar het eerste van Ajax!"
Dat is wel mooi ja, kan hij groeien bij NEC en als hij goed blijkt te zijn lekker terughalen!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef kevin6188 het volgende:
Meer over Goossens:
[..]
Wel mooi, die vastberadenheid.
Bodul ook met de tweede.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef kevin6188 het volgende:
Meer over Goossens:
[..]
En Jong Ajax wint met 2-0 blijkbaar. Kut-site, dat Highlow.
Mooiquote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef kevin6188 het volgende:
Meer over Goossens:
[..]
Ok, mooi. Dat kon ik dus nergens vinden.quote:
Blijkt wel weer dat Ajax weer goed bezig is. Marco en Danny doen echt goede randzaken. Het voetbal komt vanzelf wel. Kijk ook eens tot wanneer alle spelers vast staan, dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:36 schreef kevin6188 het volgende:
Meer over Goossens:
[..]
HELDquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Koef is inderdaad een nuttig type spits. Beetje a la Sibon maar dan jonger, completer en beter.
Nou, wat mij betreft in ieder geval versterkingen in de verdediging en op het middenveld. Elia had ik er ook wel graag bij gezien.
Maar ja ... met die clown ...
En daarbij een veelbelovende generatie die eraan komt. Dat zou ook de reden zijn dat Stanton Lewis en John Goossens mogen vertrekken. Om wat ruimte te maken voor de generatie van Rodney Sneijder zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:49 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat Ajax weer goed bezig is. Marco en Danny doen echt goede randzaken. Het voetbal komt vanzelf wel. Kijk ook eens tot wanneer alle spelers vast staan, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Nee, ik sta zeg maar boven de ingang van 425. Tussen mij en Heineken zit ook nog een trap.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
HAFCA en kevin, jullie staan toch ook rondom het hekje 425?
Huh? Ik sta ook boven de ingang van 425 (direct er boven). Jij staat toch bij Dorrel enzo? Dus rechts naast / schuinonder mij?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nee, ik sta zeg maar boven de ingang van 425. Tussen mij en Heineken zit ook nog een trap.
Staan?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Ik sta zoals altijd in het uiterst gezellige 420.
Maar wel mooi zicht!
Ja, eigenlijk zittenquote:
Oh, ik dacht dat met hekje het 'podium' werd bedoeld.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Huh? Ik sta ook boven de ingang van 425 (direct er boven). Jij staat toch bij Dorrel enzo? Dus rechts naast / schuinonder mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |