abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65649062
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Moet je nu een club kiezen jongen
Moet jij wat van zeggen.
pi_65649093
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom, het is een gratis krantje hoor....
Nou, je neemt er enorm veel van aan en je baseert je mening op de toestand van Ajax er ook over, dus ik ben wel erg benieuwd naar wat er in staat zodat ik kan lezen hoe en waar zij een teringzooi bij Ajax zien momenteel.
pi_65649134
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Moet je nu een club kiezen jongen
OMG, dat je het nog je vingers uit krijgt
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65649161
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou, je neemt er enorm veel van aan en je baseert je mening op de toestand van Ajax er ook over, dus ik ben wel erg benieuwd naar wat er in staat zodat ik kan lezen hoe en waar zij een teringzooi bij Ajax zien momenteel.
Op spitsnet.nl kun je het digitaal lezen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 2 februari 2009 @ 10:56:51 #55
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_65649178
Vorige week was het nog rustig in Amsterdam, en nu is het ineens weer mis?
Een beetje positiever worden gasten, het is idd nog niet goed bij Ajax maar ik heb er opzich wel vertrouwen in dan van Basten alles in goede banen gaat leiden (behalve het aankoop en wisselbeleid ben ik wat sceptischer over)
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_65649180
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef Breach het volgende:

[..]

Cruijff is in- en intriest
Cruijff heeft altijd gelijk
  maandag 2 februari 2009 @ 10:58:01 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65649206
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom, het is een gratis krantje hoor....
Niet iedereen is zo pauper dat ie dagelijks in de trein zit om gratis krantjes te lezen .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 2 februari 2009 @ 10:58:14 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65649209
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat lees je verkeerd, ik meldde dat alleen omdat het gewoon overal begint door te dringen, ik heb mijn "mening" daar niet op gebaseerd, die is ongewijzigd vergeleken met wat ik hier gisteren allemaal gepost heb.

Mijn mening mbt Ajax is dat het verrot gaat dit seizoen, en ik snap echt niet dat er nu nog mensen heerlijk positief doen. Het is een blamage voor de mooiste club ter wereld hoe het gaat, en ik ben blijkbaar (ja hap maar) de enige in dit topic die het echt iets kan verrotten, de enige die er ziek van is. De rest vind het allemaal wel leuk en viert het verlies als een kampioenschap ofzo...

(jaja, dat laatste is een raar stukje, maar ik vind het achterlijk dat er mensen nog steeds hosanna roepen en vinden dat het niet zo slecht gaat).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65649223
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Eerlijk maar waar
Jorien, kap eens met die open deuren
pi_65649299
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat lees je verkeerd, ik meldde dat alleen omdat het gewoon overal begint door te dringen, ik heb mijn "mening" daar niet op gebaseerd, die is ongewijzigd vergeleken met wat ik hier gisteren allemaal gepost heb.

Mijn mening mbt Ajax is dat het verrot gaat dit seizoen, en ik snap echt niet dat er nu nog mensen heerlijk positief doen. Het is een blamage voor de mooiste club ter wereld hoe het gaat, en ik ben blijkbaar (ja hap maar) de enige in dit topic die het echt iets kan verrotten, de enige die er ziek van is. De rest vind het allemaal wel leuk en viert het verlies als een kampioenschap ofzo...

(jaja, dat laatste is een raar stukje, maar ik vind het achterlijk dat er mensen nog steeds hosanna roepen en vinden dat het niet zo slecht gaat).
Moet toch een beetje hoop hebben.. zoals al die jaren... en helaas is het slechte spel van Ajax bij mij allang gewend na al die jaren wanbeleid. Als ik me ziek moet maken over elke wedstrijd die Ajax kut speelt, nee dankje.

En kampioenschap kan zeker nog hoor.. Stonden wij/az toen niet 9/12 punten voor op PSV en werde ndie kut boeren gewoon kampioen? (niet dat ik erin geloof maar het kan zeker)
  maandag 2 februari 2009 @ 11:04:06 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65649346
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:02 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Moet toch een beetje hoop hebben.. zoals al die jaren... en helaas is het slechte spel van Ajax bij mij allang gewend na al die jaren wanbeleid. Als ik me ziek moet maken over elke wedstrijd die Ajax kut speelt, nee dankje.

En kampioenschap kan zeker nog hoor.. Stonden wij/az toen niet 9/12 punten voor op PSV en werde ndie kut boeren gewoon kampioen? (niet dat ik erin geloof maar het kan zeker)
Alles kan ja. En ja, ik HOOP ook dat het lukt hoor. Maar ik zie het niet gebeuren, we spelen (uitzonderingen van soms een half uurtje) al het hele seizoen beroerd voetbal hoor.

AZ ook ja, maar die winnen ermee. PSV staat nog maar 6 punten achter en wie zegt dat het daar niet opeens weer gaat lopen. Twente had gisteren een offday maar zijn ook erg dreigend.
Get woke, go broke!
pi_65649396
Als Ajax deze week 6 punten inloopt hoor je geen moer meer van die gasten die vinden dan marco het zo slecht doet.

Ik zie ze geen oplossingen aanbieden behalve roepen hoe slecht het wel niet is. ( PVV achtige stemming )

What the fuck denk je dat mensen die roepen dat het de goede kant op gaat poep in hun ogen hebben en ook niet weten dat de halve selectie niet Ajax waardig is? denk je dat z eniet inzien dat schilder nog een jaar of 3 in het tweede mag ballen. Denk je dat ze Lindgren zo geweldig vinden? Denk je dat ze Wielaart een top verdediger vinden en dat ze Cvitanisch een nieuwe Bergkamp of Kluivert vinden? denk je nou dat ze niet inzien dat Van der Wiel minimaal 20% beter moet om eigenlijk in de basis te horen?

Dat zien ze allemaal maar je hebt niet beter voor handen. Je kan daar wel een fantasie opstelling op los laten .. We zetten Seedorf en Kaka op het middenveld en Torres in de spits Samen met Messi .. NIKS NADA NOPPES. Je hebt niks en je moet het maar doen met wat je hebt. je hebt geen Messi.. je hebt geen Kaka of seedorf en ook geen Torres .. je hebt Cvitanisch .. Gabri en Urby.

Wil je hoger op komen dan moet je nu op gaan bouwen en iemand op laten bouwen. Daar zijn jaren van verval over heen gegaan en daar heb je jaren voor nodig om het weer op niveau te krijgen. Je kan jezelf niet inkopen in de top. Je moet bouwen naar de top.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:11:08 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65649516
Ik ben het deels best met je eens hoor. Maar ploegen als Groningen en Heerenveen moeten het allemaal met nog minder middelen doen, worden door ONS leeggekocht maar winnen wel van ons.

Hoe kan DAT dan precies?
Get woke, go broke!
pi_65649580
Alles voor Fiorentina-uit ligt inmiddels vast, behalve de overnachting. Wat is een goed, of nja betaalbaar hotel in Florence? Liefst niet al te ver van of et stadion, of het station
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_65649597
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:06 schreef Chadi het volgende:
Dat zien ze allemaal maar je hebt niet beter voor handen. Je kan daar wel een fantasie opstelling op los laten .. We zetten Seedorf en Kaka op het middenveld en Torres in de spits Samen met Messi .. NIKS NADA NOPPES. Je hebt niks en je moet het maar doen met wat je hebt. je hebt geen Messi.. je hebt geen Kaka of seedorf en ook geen Torres .. je hebt Cvitanisch .. Gabri en Urby.
Nee, die hebben AZ en Twente wel inderdaad

Een Feyenoorder, die heeft recht van spreken als hij dit zegt. Hoe kan je nou beweren dat Ajax niets heeft? En dat ze het maar moeten doen met de spelers die ze hebben? Dit is gewoon kampioensmateriaal, alleen komt het er weer eens niet uit.
pi_65649731
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het deels best met je eens hoor. Maar ploegen als Groningen en Heerenveen moeten het allemaal met nog minder middelen doen, worden door ONS leeggekocht maar winnen wel van ons.

Hoe kan DAT dan precies?
Die trainers zitten daar stuk voor stuk langer dan bij ons. En krijgen stuk voor stuk de tijd om op te bouwen. Bij ons gaat iedere winterstopp een trainer de deur uit en komt de opvolger weer met een nieuw plan.

Er is geen continuiteit bij Ajax. Het is constant sloopwerk. De nieuwe sloopt het werk van de vorige. Laat een trainer gewoon zitten 2-3 jaar zodat hij zijn visie over kan brengen op de groep en de groep het over kan brengen op de nieuwelingen . Dan krijg je een goed ingespeeld geheel.

En ons tweede probleem is het heilige huisje van 4-3-3 . Andere teams spelen naar hun mogelijkheden wij spelen daar niet naar.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:20:11 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65649789
Oh ja, die Sollied zit idd al eeeeuwen in Heerenveen, je hebt gelijk .
Get woke, go broke!
pi_65649828
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:14 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Nee, die hebben AZ en Twente wel inderdaad

Een Feyenoorder, die heeft recht van spreken als hij dit zegt. Hoe kan je nou beweren dat Ajax niets heeft? En dat ze het maar moeten doen met de spelers die ze hebben? Dit is gewoon kampioensmateriaal, alleen komt het er weer eens niet uit.
Ajax heeft geen ingespeeld team en ook geen tijd gehad om er een ingespeeld team van te maken. Twente en AZ hebben alle tijd gekregen om op te bouwen. Vorig jaar was het NAC en jaar erop zal het wel Heerenveen zijn omdat die de tijd krijgt om op te bouwen.

Dan zal je hier ook horen Waarom heerenveen wel en wij niet? Omdat die nu ook mag opbouwen en wij het onze trainers niet gunnen.
pi_65649850
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, die Sollied zit idd al eeeeuwen in Heerenveen, je hebt gelijk .
Wanneer was het laatste ontslag van een trainer bij al die ploegen?
pi_65649889
quote:

Hoe kan DAT dan precies?
Voetbal is geen spelletje op basis van het geldprincipe. Kijk naar Man City. Kijk naar Barcelona vorig seizoen. Er zijn genoeg grotere ploegen in Europa die tegen zeperds aanlopen, met een veel groter budget dan Ajax.

Verder bekijk je het altijd zo verschrikkelijk zwart/wit. Mensen die niet met je meelullen dat het ZO slecht gaat als dat jij beweert, die staan te juichen dat we geen kampioen worden? Dat zegt helemaal niemand. Dat doet ook helemaal niemand. Er is alleen ietwat meer binding met de realiteit, de huidige situatie en onze huidige status. Daar hoef je niet blij of verdrietig om te zijn puur alleen om dat te constateren.

4 jaar complete bagger werk je niet weg in 6 maanden tijd, ook al had het grootste gedeelte dat verwacht.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:26:29 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65649982
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wanneer was het laatste ontslag van een trainer bij al die ploegen?
Sja, misschien denken ze daar wel eens na voor ze iemand aanstellen he? Na het Oranje debacle had IK die trainer iig niet de 100% volmacht gegeven. Totaal onervaren als clubtrainer met de beste spelers van Nederland het voor elkaar krijgen wel 2-3 goeie en voor de rest waardeloze wedstrijden spelen.

De mensen die hij allemaal heeft opgeroepen voor het Nederlands elftal is echt achterlijk, en bij Ajax doet ie precies hetzelfde! De jong in de spits, Sno, Oleguer etc etc..

Echt, ik hoop dat jullie me over een tijdje allemaal KEIHARD kunnen uitlachen hier hoor, dat hoop ik oprecht. .
Get woke, go broke!
pi_65650039
quote:

Hoe kan DAT dan precies?
Weet je het antwoord echt niet? Jarenlang wanbeleid. Als je spelers als Kennedy, Delorge en Colin aantrekt, denk ik niet dat het zo verrassend is dat je geen kampioen wordt. Daarnaast nog eens een scoutingsapparaat dat drie keer niets presteert.

Rome is niet in een dag gebouwd, na alle ellende kan Ajax ook niet in een seizoen (opnieuw) gebouwd worden. En zoals aangegeven, je moet roeien met de riemen die je hebt. Je kan wel hopen dat Ajax weer in de top speelt, maar realistisch gezien kan dat alleen als er een goede scouting en goede jeugdlichting is.

In tegenstelling tot Ajax, hebben Groningen en Heerenveen (en Twente) een effectief scoutingsapparaat en een rechtlijnig beleid, waardoor zij een stabiele groei hebben doorgemaakt.
pi_65650069
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:57 schreef TIM-846 het volgende:
en Heracles mist Ricky van de Berg
Ooh?

Verder verwacht ik wel een makkelijke overwinning voor Ajax, Wuytens waarschijnlijk nog niet terug bij Heracles en dan valt direct de gehele verdediging uit elkaar helaas.

Ook op volle kracht hebben we trouwens weinig kans in de ArenA.
pi_65650082
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

4 jaar complete bagger werk je niet weg in 6 maanden tijd, ook al had het grootste gedeelte dat verwacht.
Dat is precies wat er nu aan de hand is. Daar heb je tijd voor nodig. En een lange termijn beleid zodat je organisatorisch wat neer kan zetten waar je de vruchten later van kan plukken.
  maandag 2 februari 2009 @ 11:29:58 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65650085
Natuurlijk weet ik het antwoord wel . En je hebt gelijk hoor.

Maar op dit moment heb ik gewoon geen geloof in verbetering met MvB. HIj rotzooit net zo aan als bij Oranje, met vergelijkbare resultaten :niets, nakkes, nada.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')