SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel bier en gezelligheid. Jammer dat het weekend weer voorbij is en we weer aan het werk zijn...
De zon schijnt, beetje fris nog wel...
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Morning!
Zo prima heerlijk weekend gehad.Keiharde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel bier en gezelligheid. Jammer dat het weekend weer voorbij is en we weer aan het werk zijn...
White Lies
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Een vrouw uit Cork wellicht?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:Morning!
Zo prima heerlijk weekend gehad.[Ekstra-weekend]LEKKER NEUKEN![/Ekstra-weekend]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen sneeuw daar zoals in Engelandquote:Veel bier en gezelligheid. Jammer dat het weekend weer voorbij is en we weer aan het werk zijn...
Niets de Ierse zee over gewaaid?
werkzequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Ekstra-weekend]LEKKER NEUKEN![/Ekstra-weekend]
Nee, niks.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen sneeuw daar zoals in EngelandNiets de Ierse zee over gewaaid?
Ik wil ook weer die kant opquote:Op maandag 2 februari 2009 12:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, niks.
Wel frisjes. Maar de zon schijnt hard op het moment.
Goed hoor.quote:
Je stage bij 3FM is begonnen?! Al bekende gezichten gezien/gesproken ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goed hoor.
Net als eerste actie even de programmering bijgewerkt na de aanpassingen van dit weekend.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goed hoor.
Net als eerste actie even de programmering bijgewerkt na de aanpassingen van dit weekend.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef TheZapster het volgende:
Wat een drama vannacht zeg, ik tot half 3 ofzo superbowl kijken en ik dacht nog even lekker een half uurtje Bert van Lent te kunnen luisteren in bed, blijkt er een nieuwe dj te zitten. Die gozer dacht volgens mij dat hij op een commerciële zender aan het presenteren was, bij elk nummer meldde hij dat ik 3fm aan het luisteren was , also ik dat zelf niet begreep
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:26 schreef Litton-Lane het volgende:Morning!
Zo prima heerlijk weekend gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Kun je ook dj's deletenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goed hoor.
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Brennel het volgende:
Every day I work on the roooooooooooad
Misschien moeten we maar eens een verzoek inschieten bij Sirolfquote:Op maandag 2 februari 2009 13:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou eerder gaan om filter te bouwen in dalet
Franz is anders. Die nieuwe lp is overigens wel grappig. Vooral #4 is leuk.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Novastar is wel tof maar Franz is super!
Ik moet die nieuwe LP nog altijd even checkenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Franz is anders. Die nieuwe lp is overigens wel grappig. Vooral #4 is leuk.
Die MH.. sja.
Verborgen deurtje inbouwen kan altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
3fmfan.nl zal binnenkort wel samengevoegd worden met 3fm.nl.
Zou opzich best een leuk idee zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
3fmfan.nl zal binnenkort wel samengevoegd worden met 3fm.nl.
Leuk okay, maar "bijzonder fijn"; nee. Boeit mij iig niet zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind je de Megahit niet leuk? Ik vind dat persoonlijk een bijzonder fijn chanson
Let op mijn woorden: aan het eind van de week ben je helemaal omquote:Op maandag 2 februari 2009 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk okay, maar "bijzonder fijn"; nee. Boeit mij iig niet zo.
Zing hem eens, ik ken hem helemaal niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk okay, maar "bijzonder fijn"; nee. Boeit mij iig niet zo.
LALALA. Iets met een dichtgeknepen (kop-)stem en een discodeuntje.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zing hem eens, ik ken hem helemaal niet...
Haha. Nou, ze draaien 'm al een tijdje, dus ik ken dat plaatje wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: aan het eind van de week ben je helemaal om
uumm dan neem ik me woorden terugquote:Op maandag 2 februari 2009 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Nou, ze draaien 'm al een tijdje, dus ik ken dat plaatje wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |