Franz is anders. Die nieuwe lp is overigens wel grappig. Vooral #4 is leuk.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Novastar is wel tof maar Franz is super!
Ik moet die nieuwe LP nog altijd even checkenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Franz is anders. Die nieuwe lp is overigens wel grappig. Vooral #4 is leuk.
Die MH.. sja.
Verborgen deurtje inbouwen kan altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
3fmfan.nl zal binnenkort wel samengevoegd worden met 3fm.nl.
Zou opzich best een leuk idee zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
3fmfan.nl zal binnenkort wel samengevoegd worden met 3fm.nl.
Leuk okay, maar "bijzonder fijn"; nee. Boeit mij iig niet zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind je de Megahit niet leuk? Ik vind dat persoonlijk een bijzonder fijn chanson
Let op mijn woorden: aan het eind van de week ben je helemaal omquote:Op maandag 2 februari 2009 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk okay, maar "bijzonder fijn"; nee. Boeit mij iig niet zo.
Zing hem eens, ik ken hem helemaal niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk okay, maar "bijzonder fijn"; nee. Boeit mij iig niet zo.
LALALA. Iets met een dichtgeknepen (kop-)stem en een discodeuntje.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zing hem eens, ik ken hem helemaal niet...
Haha. Nou, ze draaien 'm al een tijdje, dus ik ken dat plaatje wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Let op mijn woorden: aan het eind van de week ben je helemaal om
uumm dan neem ik me woorden terugquote:Op maandag 2 februari 2009 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Nou, ze draaien 'm al een tijdje, dus ik ken dat plaatje wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |