Ja hoor.quote:
Ga dan maar snel slapen, dan is deze dag snel voorbijquote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef drummerdude het volgende:
Wat een kutmaandag zeg. Op school kutcijfers terug gekregen, op weg naar huis bijna expres aangereden door een 50/60 jarige, die allemaal vage gebaren naar me ging smijten. Echt, ik ben blij dat het avond is![]()
(Tip, dit concert, en dan St. John)
ach, bijna weekend weer !quote:Op maandag 2 februari 2009 18:51 schreef drummerdude het volgende:
Wat een kutmaandag zeg. Op school kutcijfers terug gekregen, op weg naar huis bijna expres aangereden door een 50/60 jarige, die allemaal vage gebaren naar me ging smijten. Echt, ik ben blij dat het avond is![]()
(Tip, dit concert, en dan St. John)
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hoor.
Rob deed de deur voor me open na de lunch bijv.
Tegelijk met mij is er trouwens ook nog een andere stagiair begonnen (maar dan de redactionele kant)
weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pff, wéééééééékend![]()
Nog de hele week naar school/werken![]()
![]()
![]()
Ik vindt die hele plaat Beyonce slecht.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik het echt een <piep> plaat. Bagger tekst maar het swingt verder wel..
Bier doordeweeksquote:
waarom niet , vanmiddag op het werk ook biertje op , baas kwam er mee aanzetten, bier en wijnquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vindt die hele plaat Beyonce slecht.
[..]
Bier doordeweeks.
Even previewenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:40 schreef Sersjee het volgende:
Voor de geïnteresseerden, het nieuwe album van Lily Allen is af te halen bij uw lokale torrentboer.
Vrijdag oké, maar niet op een doordeweekse dag hier. Wordt je dik vanquote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom niet , vanmiddag op het werk ook biertje op , baas kwam er mee aanzetten, bier en wijn
terug naar school jijquote:Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vrijdag oké, maar niet op een doordeweekse dag hier. Wordt je dik van
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
terug naar school jij, werkende mensen mogen een verzetje hebben
Ik ben ook niet zo'n Beyonce liefhebberquote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vindt die hele plaat Beyonce slecht.
[..]
Bier doordeweeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |