De doelstellingen van Feyenoord zijn natuurlijk ook anders.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef TC03 het volgende:
Toch heb ik dit soort filmpjes niet gezien toen Feyenoord drie keer op rij verloor in oktober.
Best wel ja, maar daar hebben ze dan ook het volste recht toe, hun ploeg heeft een paar keer verlorenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
Triest hoe ze die steward bij de deur aan de kant hebben gedrukt.
Bijna in de gracht nog.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef Prosac het volgende:
Triest hoe ze die steward bij de deur aan de kant hebben gedrukt.
genieten, als het veel over Ajax gaat dan gaat het slecht met ze. Lees de topics van SV van de afgelopen 5 jaar maar na hierquote:
Pieters kopen?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax heeft mannen als El Akchoui nodig.²
Die geilt op Feyenoordquote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
ja verrek, laten we de training verstoren want we staan 3e!!! OMG!!!!!!!111quote:Op zondag 8 februari 2009 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Best wel ja, maar daar hebben ze dan ook het volste recht toe, hun ploeg heeft een paar keer verloren
Ik word zo misselijk van dat mannetje.quote:
Oprotten met die mafkees.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat zagen we dinsdag en tegen groningen jaquote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Basten is een man zonder emoties lijkt het.²
quote:
Dit was volgens mij de eerste keer dat ik hem zo zag.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zagen we dinsdag en tegen groningen ja
OMG ja... Laten we dat geval er weer bij halenquote:Op zondag 8 februari 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Net als van Nistelrooy die van Basten toen belde vanuit het ziekenhuis bij Boulahrouz en hem op zijn plaats zette!²
Op het EK ging hij ook wel uit z'n dak.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de eerste keer dat ik hem zo zag.²
Hij is een bikkel, een leider, durft zijn mening te geven, heeft een goede paas en is altijd fit.quote:
Kun je mij uitleggen hoe jij wedstrijden onbewust kijkt?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:14 schreef TC03 het volgende:
De status van Van Basten wordt toch wel enigszins overdreven denk ik. Van der Wiel heeft hem nooit bewust zien spelen bijvoorbeeld.
Derksen ookquote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Wat Waterreus nu zegt is jaren hier op het forum geroepen door de Van Basten tegenstanders
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op het EK ging hij ook wel uit z'n dak.
Als peuter bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen hoe jij wedstrijden onbewust kijkt?²
wat een spuit 11 is het ookquote:Op zondag 8 februari 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Wat Waterreus nu zegt is jaren hier op het forum geroepen door de Van Basten tegenstanders
Zo is het. hij heeft geloof ik vorig seizoen alle wedstrijden gespeeld en tot nu toe ook dit seizoen. Pakt bijna geen kaarten meer en maakt ook zelden grote fouten. De vrije trappen van hem op de goal zijn wat overrated maar hij heeft een uitstekende voorzet. De vraag is natuurlijk wel hoe goed hij het gaat doen bij een grote club.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is een bikkel, een leider, durft zijn mening te geven, heeft een goede paas en is altijd fit.²
Je geniet weer, knul?quote:
Ronald Waterreus, de man die zich continue nuanceert.quote:
Zat je nog in het stadion dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, was net te laat voor de beelden
picsquote:Op zondag 8 februari 2009 23:02 schreef Jasza het volgende:
Pannekoekenman was in het uitvak vandaag.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen niet gek op geld zijn, waarom zie ik dan nooit een voetballer met een lelijke vrouw?²
jvdh en in het stadion zittenquote:
De vrouwen zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |