abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65659680
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef Deisyy het volgende:
Het meest vreselijke op een crematie of begrafenis vind ik het condoleren. Dat je dan in een rij moet gaan staan om van iedereen, die daar vreselijk tegenop zit de condoleances in ontvangst te nemen.
Wie zegt dat zoiets moet?
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 16:03:26 #202
184769 crew  Deisyy
pi_65659834
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wie zegt dat zoiets moet?
Niemand zegt dat het zo moet, maar ik heb wel altijd het idee dat het wordt verwacht, want vaak wordt zoiets automatisch gedaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 2 februari 2009 @ 16:09:25 #203
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_65660078
Lekker sfeertje hier. Hoi Leon die de Pabo doet, welkom! Een dag vol indrukken! Mijn eerste UvA college gehad, ik voel me een kuikentje. Heeeeel anders dan mijn oude vertrouwde UU. En mijn eerste tramongeluk gezien, meisje op scooter ging zo onder de tram op de Kinkerstraat net. Chaos!
pi_65660150
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef Smash-it het volgende:
Lekker sfeertje hier. Hoi Leon die de Pabo doet, welkom! Een dag vol indrukken! Mijn eerste UvA college gehad, ik voel me een kuikentje. Heeeeel anders dan mijn oude vertrouwde UU. En mijn eerste tramongeluk gezien, meisje op scooter ging zo onder de tram op de Kinkerstraat net. Chaos!
Hoi.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:12:59 #205
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_65660230
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef Smash-it het volgende:
Scooter ...

Sorry

Maar fijn dat ik welkom ben
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_65660283
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef nijnja het volgende:

[..]

Scooter ...

Sorry

Maar fijn dat ik welkom ben
Volgens mij ben jij een "echte".
Dan mag je blijven.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:15:23 #207
164018 nijnja
pi_65660322
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Dementor het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een "echte".
Dan mag je blijven.
En hoe moet ik dat 'echte' opvatten ?
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 2 februari 2009 @ 16:16:38 #208
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_65660370
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:15 schreef nijnja het volgende:

En hoe moet ik dat 'echte' opvatten ?
Ik denk als geen kloon.
pi_65660386
Middag

Het zit er weer op voor vandaag.
En alweer niet gerookt
Screw them.
We're going home.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:17:11 #210
164018 nijnja
pi_65660395
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:16 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ik denk als geen kloon.
Waarom zou een kloon over de 40000 posts hebben ? en dan nu pas hier binnen wandelen ?
  maandag 2 februari 2009 @ 16:17:46 #211
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_65660417
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Niemand zegt dat het zo moet, maar ik heb wel altijd het idee dat het wordt verwacht, want vaak wordt zoiets automatisch gedaan.
Dat wordt vaak zo gedaan uit gewoonte, of omdat mensen niet op het idee worden gebracht dat het ook anders kan.

Ik heb het niet als heel vervelend ervaren toen het na afloop van de plechtigheid was, het vervelendste deel heb je dan wat mij betreft immers net achter de rug en het gaf toen wel wat troost. Heb het ook wel eens vooraf aan een begravenis moeten doen, dat is wel waardeloos. Het ligt er ook aan of er veel onbekende mensen zijn, dat vind ik dan wel vervelend, dat ik geen idee heb wie mij de hand komt schudden.

Ik hoor ook steeds meer dat mensen het gewoon niet doen, maar dat je een persoonlijke boodschap in een boek kan zetten, ipv alleen je naam.
pi_65660466
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef nijnja het volgende:

[..]

Waarom zou een kloon over de 40000 posts hebben ? en dan nu pas hier binnen wandelen ?
De meesten wandelen hier binnen meteen na registratie.
Dat is pas opvallend, vandaar dat 'men' nu verwacht dat je een echte bent.
Screw them.
We're going home.
pi_65660509
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:19 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Och men dacht hier in de SC ook ooit dat Juud79 een kloon van mij was.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:22:00 #214
164018 nijnja
pi_65660562
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:19 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ah oke, nouja gelukkig dat iedereen mij niet als clown of kloon verwacht
pi_65660690
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Dat wordt vaak zo gedaan uit gewoonte, of omdat mensen niet op het idee worden gebracht dat het ook anders kan.

Ik heb het niet als heel vervelend ervaren toen het na afloop van de plechtigheid was, het vervelendste deel heb je dan wat mij betreft immers net achter de rug en het gaf toen wel wat troost. Heb het ook wel eens vooraf aan een begravenis moeten doen, dat is wel waardeloos. Het ligt er ook aan of er veel onbekende mensen zijn, dat vind ik dan wel vervelend, dat ik geen idee heb wie mij de hand komt schudden.

Ik hoor ook steeds meer dat mensen het gewoon niet doen, maar dat je een persoonlijke boodschap in een boek kan zetten, ipv alleen je naam.
Ik vind wel dat je moet condoleren.
Zou het raar vinden om wel naar de plechtigheid te gaan, koffie te drinken en dan weg te wandelen.

Gelukkig heb ik er al een tijdje meer geen gehad, afschuwelijk vind ik zoiets.
Ik sta altijd mee te huilen

De vader van mn vriendin was overleden, ze had al 11 jaar geen contact meer met hem gehad, pas op het laatst, en dat was ook meer dan genoeg.
Hij was gescheiden, en het schijnt een vreselijke man te zijn geweest. De enigen die op de crematie waren waren wat oude bekenden, een paar familieleden, zn dochters met aanhang, zn ex vrouw en ik, als soort support voor mn vriendin.
Niemand die maar ook één traan liet, behalve ik. Bij het Avé Maria schoot ik vol ( ) en ik kon niet meer stoppen met huilen.
Het ergste is, ik kénde die hele man niet. Zijn ex vrouw zat mij als troost over mn rug te aaien, wat genant
Ik kan er nu wel om lachen maar ohh ik schaamde me zo
Screw them.
We're going home.
pi_65660749
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ah oke, nouja gelukkig dat iedereen mij niet als clown of kloon verwacht
Bijna iedereen hè!

*achterdochtig kijkt*
Screw them.
We're going home.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 16:29:23 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65660818
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef Deisyy het volgende:
Het meest vreselijke op een crematie of begrafenis vind ik het condoleren. Dat je dan in een rij moet gaan staan om van iedereen, die daar vreselijk tegenop zit de condoleances in ontvangst te nemen.
Ja vreselijk. En toch.. heb je dan even die mensen de hand geschud en in de ogen gekeken.
Maar inderdaad: bij de koffie na afloop is de bedruktheid en spanning er vaak pas vanaf. En dan kan er nog even in een wat minder geladen sfeer worden teruggeblikt. En ook worden bijgepraat over het nu en de toekomst, met mensen die je verder niet vaak ziet.

En nou hebben "wij hier in de SC" als het goed is nog niet zo veel begrafenissen. Als ik mijn moeder en de ouders van mijn vriendin zie: op die leeftijd beginnen ze echt bij bosjes te vallen en zit je nogal eens in een uitvaartcentrum.

Maar goed, muziek!

En sporten.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 2 februari 2009 @ 16:29:49 #218
164018 nijnja
pi_65660833
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:27 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Bijna iedereen hè!

*achterdochtig kijkt*
Nou zeg
  maandag 2 februari 2009 @ 16:30:21 #219
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_65660851
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef CarOnline het volgende:
Bij het Avé Maria schoot ik vol ( )
Ik heb er gelukkig nog niet zo heel veel gemaakt, maar bij elke tot nu toe draaiden ze dit nummer!
  maandag 2 februari 2009 @ 16:30:56 #220
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_65660876
quote:

[..]

Ik vind wel dat je moet condoleren.
Zou het raar vinden om wel naar de plechtigheid te gaan, koffie te drinken en dan weg te wandelen.

Gelukkig heb ik er al een tijdje meer geen gehad, afschuwelijk vind ik zoiets.
Ik sta altijd mee te huilen

De vader van mn vriendin was overleden, ze had al 11 jaar geen contact meer met hem gehad, pas op het laatst, en dat was ook meer dan genoeg.
Hij was gescheiden, en het schijnt een vreselijke man te zijn geweest. De enigen die op de crematie waren waren wat oude bekenden, een paar familieleden, zn dochters met aanhang, zn ex vrouw en ik, als soort support voor mn vriendin.
Niemand die maar ook één traan liet, behalve ik. Bij het Avé Maria schoot ik vol ( ) en ik kon niet meer stoppen met huilen.
Het ergste is, ik kénde die hele man niet. Zijn ex vrouw zat mij als troost over mn rug te aaien, wat genant
Ik kan er nu wel om lachen maar ohh ik schaamde me zo
Het is gewoon de sfeer die er hangt, tis altijd een verdrietig iets, of je iemand nu kent of niet. Ja en dan zorgt de muziek er vaak voor dat je gaat huilen. Dat heb ik al als ik een uitvaart op tv zie, kan ik al mee zitten bleren. Ook omdat ik het gevoel ken, vind het dan zo zielig voor die mensen.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 16:32:21 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65660924
quote:

Dat orgeltje en dat ze dan zo weemoedig begint te zingen: dat kutnummer is er gewoon op geboúwd om onschuldige mensen tot tranen te bewegen!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 2 februari 2009 @ 16:32:44 #222
164018 nijnja
pi_65660936
Gaat het hier over crematie, komt er hier ook zo`n lekker 'gevoelig' nummer voorbij
Ik zal hem maar gelijk heerlijk toevoegen, voor de verduidelijking, ik doe dus pabo en ik vind opzich dat kinderen voor kinderen (ha ha) best leuke liedjes hebben, en nu komt dus 'het leven duurt een leven lang' voorbij van ze, kort gezegd gaat over dat een meisje in de klas komt en dat de meester angstvallig stil is, op een gegeven moment verteld de meester dus dat er iemand later komt omdat zijn moeder overleden is, laat ik nou net zo'n situatie te hebben mee gemaakt, kort geleden (als meester zijnde)
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 16:34:07 #223
184769 crew  Deisyy
pi_65660968
Natuurlijk vind ik ook dat je gewoon moet condoleren, maar dat in een rij moeten staan of dat ze voor je in een rij staan, ik vond dat echt vreselijk toen mijn ouders overelden. Dat kan veel meer in een ontspannen sfeer en spontaner en gelukkig zie je dat ook steeds meer.

En mij maakt het ook niet uit naar wie zijn crematie of begrafenis ik ga, ik jank bij iedereen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_65661007
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat orgeltje en dat ze dan zo weemoedig begint te zingen: dat kutnummer is er gewoon op geboúwd om onschuldige mensen tot tranen te bewegen!
Oh man, hou op schei uit, ik begin al bijna weer!

Nou ja, dat niet. Maar wel stom dat je als enige die man niet kent, en ook als enige zit te grienen.
Ik voelde me net als dat plaatje, 'Look at me, I'm an attention whore!'

Maar dan wel per ongeluk
Screw them.
We're going home.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:36:24 #225
164018 nijnja
pi_65661039
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:34 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk vind ik ook dat je gewoon moet condoleren, maar dat in een rij moeten staan of dat ze voor je in een rij staan, ik vond dat echt vreselijk toen mijn ouders overelden. Dat kan veel meer in een ontspannen sfeer en spontaner en gelukkig zie je dat ook steeds meer.

En mij maakt het ook niet uit naar wie zijn crematie of begrafenis ik ga, ik jank bij iedereen
Ik word altijd aangestoken door anderen, er was een keer een kennis van mijn vader overleden (gescheiden ouders), ik kende die man niet, maar uit socialiteit ging ik toch mee, en toen iedereen aan het huilen was ging ik ook Automatisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')