Zo oud ben ik ook niet anders.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik onthoud hem wel, met alle respect, maar ik ben nog niet zo oud ervaren dat ik dat ken
Ik ken Harrie Jekkers wel, is dat ook goedquote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook niet anders.Algemeen ontwikkeld, dat wel..
![]()
(isse garpje hoor)
Echt he?! Ik volg gtst niet, maar toch, beetje algemene kennis heb ik er wel van. Zat ik te zappen, zag ik opeens dat ze doodging en Rick die heel hard ging huilen. Echt wel zielig!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef Marrije het volgende:
Ik moest een brok in mn keel wegslikken toen Anita dood ging, ja die van gtst
Die hele Anita kan me niks schelen, blij dat ze er niet meer in zit, maar gewoon het idee
Pics of ze zijn nog niet ingedaald.quote:
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat ik niet echt ben en je zal er maar een pukkie pukkeltje van hebben.
hoi opoequote:
Donder op man.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi opoe![]()
(bijna) iedereen eet smakelijk straks. vooral caro met 'r lekkere vlezige bipsjens.
behalve natuurlijk gulzige gert (heeft z'n buikje al rond van de crematie-sandwichjes).
dementor en juut aka de kinderen van sly (omdat ze gewoon echt te zwaar zijn). noekje (omdat ze een eetstoornis heeft) en cc ook niet (dat wil je toch geen koken noemen, laat staan eten noch smakelijk, wat jij doet?"). of zit je weer te vegeteren?
![]()
[ afbeelding ] nou ja gelukkig sport je wel. succes met poweryoga straks blablabla![]()
![]()
[ afbeelding ]
"Heeft de boot gemist"quote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat is WJ, kerel heeft de boot gemist en komt hier dagelijks trollen.
Wen er maar aan.
Ah zoquote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, niets boeiends van zijn leven gemaakt.
haha, dat denk k bij 9 van de 10 posts van jouw hand, stokerd! alleen schrijf ik het niet omdat je zo'n goed mens bentquote:
dat zou onder ons blijvenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, niets boeiends van zijn leven gemaakt.
dus dit leek je nu een goed moment om de (opgekropte) aanval in te zetten en medestanders te scoren, sufkut?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Dementor het volgende:
Kom op WJ waar blijf je met je vuile platte praatjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |