wat denk jij?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf heeft die tussen de benen hangen...
ow fuck jah..... nummer verkeerd ga ik wel effe meldenquote:Op maandag 2 februari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
Volgens mij 117 muts![]()
dit topic is ook wel leuk. Fok Hoer donatie topic
Lees de TT...quote:Op maandag 2 februari 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf heeft die tussen de benen hangen...
Joh!! Kan jou het rotten.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ow fuck jah..... nummer verkeerd ga ik wel effe melden
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Alleen Fann, LS en ik begrijpen hem geloof ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:21 schreef SpiekerJozef het volgende:
Oké maar waarom heeft dat wijf ballen?
Is niet gewoon een schaamlip waar zij zich niet voor schaamt?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen Fann, LS en ik begrijpen hem geloof ik.![]()
Spieker Jozef je vraag kan je beter aan APK stellen.
met wat voor soort vrouwen ga jij uit......?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is niet gewoon een schaamlip waar zij zich niet voor schaamt?
Dan ga je toch lekker tegen die gastarbeider aanliggen.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker tegen die gastarbeider aanliggen.
Niet met dit soort vrouwen maar voor een dyslectische liplezer is dit wel handig. Groot lettertype.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
met wat voor soort vrouwen ga jij uit......?
ik ga wel schaapjes tellen.........quote:Op maandag 2 februari 2009 01:31 schreef Coos het volgende:
Ja, dan moet je het met mij doen.
Maar ik heb nog steeds 7 aanslagen per minuut dus je kan tussendoor wel strijken of zo.
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is niet gewoon een schaamlip waar zij zich niet voor schaamt?
Slaap ze.quote:
Yep, uiteindelijk is het triest. Zo'n relatie waarbij je bij elkaar op de lip kan gaan zitten.quote:
ik weet niet wat TT is maar veel plezier........quote:Op maandag 2 februari 2009 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik ga nog even nieuws zappen op TT.
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:37 schreef Gabbylicious het volgende:
Bij het pokeren zouden wij zeggen dat hij/zij "the nuts" heeft.
juist wel........quote:Op maandag 2 februari 2009 01:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Sorry. Happy people have no stories.
Ik heb de hele dag sport gekeken. dus ik kan je alles vertellen over het voetbal en het tennis en het veldrijden van dit weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
juist wel........![]()
dus vertel
en dat rijmt
truste ik ga ook...........quote:Op maandag 2 februari 2009 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
Lekker stel . . .
Maar er is weer aflossing genoeg dus kan ik rustig gaan pitten . . .
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag sport gekeken. dus ik kan je alles vertellen over het voetbal en het tennis en het veldrijden van dit weekend![]()
Ow, en nu is de Superbowl erop.
Het is maar waar je op kicked héquote:Op maandag 2 februari 2009 03:03 schreef Viro het volgende:
Ik dacht dat dit een "truth or dare" topic was totdat ik de op zag
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
beetje vroeg hé
![]()
Ik ben blij dat je weer gezond terug bent
Sig komt hier vandaan:quote:Op maandag 2 februari 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geïnspireerd op je signature
Nu nog?quote:Op maandag 2 februari 2009 03:32 schreef HiDiHo het volgende:
Maar even wat eten maken, gebakken aardappeltjes met specibonen en een gehaktbal
quote:
Ah op die fietsquote:Op maandag 2 februari 2009 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dank je
Ik ben net wakker en ging gistermiddag liggen,dus nog niets gegeten
En wat voor soep gaat dat worden?quote:Op maandag 2 februari 2009 03:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Ga zo denk ik even een soep maken
Groentensoepquote:Op maandag 2 februari 2009 03:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat voor soep gaat dat worden?
*ook nog een stokbroodje in de oven doet![]()
Waar? zender?quote:Op maandag 2 februari 2009 04:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik kijk naar de Superbowl.
Nooit eerder gedaan maar deze jaargang is echt leuk.
Twee touchdowns over en weer in de laatste twee minuten. Wat een ontknoping!
Wow, dat is echt vroeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 04:07 schreef HiDiHo het volgende:
Krant is erJe kunt er je horloge op gelijk zetten
Is het hele superbowl al afgelopen dan?quote:
Ja. Nu net. Sorry I mentioned it.quote:Op maandag 2 februari 2009 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het hele superbowl al afgelopen dan?
quote:Op maandag 2 februari 2009 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Nu net. Sorry I mentioned it.
Ik heb de laatste 15 sec gezienquote:Op maandag 2 februari 2009 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Nu net. Sorry I mentioned it.
quote:Op maandag 2 februari 2009 04:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 15 sec gezien![]()
Was er nog iets leuk tijdens de break?
Het was ook de eerste keer dat ik echt heb gekeken, vooral het eind dan, maar de slotfase was echt enerverend. Tot twee keer toe een touchdown die de andere ploeg op voorsprong bracht (de laatste met 35 seconden op de klok), en ook allebei mooie. Een rush van 30/40 meter en één fantastische vangbal onder druk van drie verdedigers en net binnen het veld.quote:Op maandag 2 februari 2009 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gezien, maar ik dacht ik moet toch eens zien waar die amerikanen zo'n ophef over maken
Klinkt spannendquote:Op maandag 2 februari 2009 04:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het was ook de eerste keer dat ik echt heb gekeken, vooral het eind dan, maar de slotfase was echt enerverend. Tot twee keer toe een touchdown die de andere ploeg op voorsprong bracht (de laatste met 35 seconden op de klok), en ook allebei mooie. Een rush van 30/40 meter en één fantastische vangbal onder druk van drie verdedigers en net binnen het veld.
Bruce Springsteenquote:
Het aantal time-outs is dan weer minder. Bij elke scheet ligt het spel weer een minuut stil of vijf of whatever.quote:Op maandag 2 februari 2009 04:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klinkt spannend
Volgend jaar maar weer![]()
Begin van het jaar dus, ff in me geheugen prenten dan maarquote:Op maandag 2 februari 2009 04:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het aantal time-outs is dan weer minder. Bij elke scheet ligt het spel weer een minuut stil of vijf of whatever.![]()
Maybe. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik er veel aan zou vinden.
lolquote:Op maandag 2 februari 2009 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
De winnende coach zegt net nog: "A game always has sixty minutes.." bla-bla
Daar doen ze dan vier-en-half uur over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |