Jep nieuwquote:
Ik ben niet goed in TT's bedenkenquote:
We merken het!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep nieuw
[..]
Ik ben niet goed in TT's bedenken
Dat is een goede volgendequote:
ik probeer dat ook altijd te vermijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We merken het!
ik ook niet, dus daarom sluit ik nooit![]()
Ok, welkom dan.quote:
Ik sloot m ook niet bewustquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We merken het!
ik ook niet, dus daarom sluit ik nooit![]()
Jullie zullen mij nooit vergeten!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we dat allang weer vergeten
Hehe, ik herken het hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik sloot m ook niet bewustHad ook echt geen zin om een nieuwe te openen, was een foutje enzo
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Heeft iemand al de standaardvragen gesteld?!
a/s/l/maten?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee, ze houdt van vrouwenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Huilliequote:Op zondag 1 februari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
Meh, ik kap maar met Fok voor vandaag, want dit werkt gewoon niet.
Veel plezier nog, en welterusten voor straks.![]()
Maar ze heeft nog wel interesse in mannenquote:
Ah, Knuffelzacht 2quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog wel interesse in mannen
Niet dat ik weetquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wel, dat heb ik gedaanquote:
Nee, die is meer vrouwen en om vrouwen te bekerenquote:
Huilie? Ben jij nieuw ofzo? Stelletje prutsers zijn het bij FOK. Elke keer 2 minuten wachten op een F5 en netwerk timeouts bij de vleet zuigt.quote:
Hm.quote:
Hmmmmmm..!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog wel interesse in mannen
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.quote:
Verkeerd om gequotequote:
Kut weekend gehad?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm.
[..]
Hmmmmmm..!
[..]
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.
En eventueel waarnaar je op zoek bent, maar het is common knowledge dat je uiteindelijk toch niet krijgt wat je wilt. En met deze uitspraak drop ik laat op de avond mijn depribom waardoor herstel voor het slapen vrijwel onmogelijk is, bwahahaha.
Details!quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben alleen een stukje principes kwijt geraakt
In Nijmegen?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope post hier nog steeds....
Ow, toch wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope post hier nog steeds....
Oh, sorry danquote:
Lol, nou ik ben niet opzoek, teminste, niet bewust ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm.
[..]
Hmmmmmm..!
[..]
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.
En eventueel waarnaar je op zoek bent, maar het is common knowledge dat je uiteindelijk toch niet krijgt wat je wilt. En met deze uitspraak drop ik laat op de avond mijn depribom waardoor herstel voor het slapen vrijwel onmogelijk is, bwahahaha.
Ik zag t ja, maar vond t wel best zoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verkeerd om gequoteMaar ik snap het. Ook voor 30%?
ach ja, Knuffel is van de procenten, vandaar dat ik het aanhaaldequote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef Pien85 het volgende:
Ik zag t ja, maar vond t wel best zo30%... hmm... ik denk niet dat dat in procenten om te zetten is
Ik ben nieuw jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Huilie? Ben jij nieuw ofzo? Stelletje prutsers zijn het bij FOK. Elke keer 2 minuten wachten op een F5 en netwerk timeouts bij de vleet zuigt.
En foto toch Cuegirllie ?quote:
Ok, even L/S/D toepassen:quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die heb ik daar achter gelaten
een KLEIN stukje maar he!
Ik bemoei me er niet meequote:
Opzich goed, excuses gehad enzo, giftcard van 50 euro is me beloofd... 1 ding alleen.... die zou voor afgelopen vrijdag in de brievenbus moeten liggenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:33 schreef Chinless het volgende:
Pien, hoe is het nu afgelopen met je laptop?
Oh okquote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Age, Sex, Location. Is een oude ICQ/IRC chat term
Is dat nu wraak omdat ik mijn foto nog nooit heb gepost ?quote:
ze heeft een fobo volgens mijquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is dat nu wraak omdat ik mijn foto nog nooit heb gepost ?
age, ze is van 1985, sex, ze is vrouw en location een roze wolk...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Age, Sex, Location. Is een oude ICQ/IRC chat term
Ergens eind dec (25/30 topics geleden), werd mij medegedeeld dat er een speciaal type foto gepost moest worden....FoBo voldoet er niet aanquote:
Ja, ontkracht mijn verkapte check-mij-oude-chat-shit-weten grapje nou nietquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
age, ze is van 1985, sex, ze is vrouw en location een roze wolk...
zelf ff lezen kan ook he
zou dat nu in je voor- of nadeel kunnen zijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, ontkracht mijn verkapte check-mij-oude-chat-shit-weten grapje nou niet
Is dat je unique selling point?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, ontkracht mijn verkapte check-mij-oude-chat-shit-weten grapje nou niet
Positievert die ik ben kan het natuurlijk alleen maar in mijn voordeel zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zou dat nu in je voor- of nadeel kunnen zijn?
Ben blij dat het is opgelost. Die 50 euro kan die schade toch niet beperken dus of je die nou wel of niet krijg....quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Opzich goed, excuses gehad enzo, giftcard van 50 euro is me beloofd... 1 ding alleen.... die zou voor afgelopen vrijdag in de brievenbus moeten liggen
Of dat je al een oude computernerd bent, die al veel te lang op internet zijn chickies uitzoektquote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Positievert die ik ben kan het natuurlijk alleen maar in mijn voordeel zijn
'Nee, maar wilde wel graag die externe harde schijf van 1tb hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ben blij dat het is opgelost. Die 50 euro kan die schade toch niet beperken dus of je die nou wel of niet krijg....
Dat nou niet direct, maar ik kan op dit moment niet echt een scherpe tegengrap verzinnen dus hier laat ik het maar bijquote:
Ik heb het verhaal ook ff gelezen en ik had gewoon die 1TB schijf geeist danquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'Nee, maar wilde wel graag die externe harde schijf van 1tb hebbenen dan is 50 euro korting niet verkeerd
Mij jaag je niet zo makkelijk weg hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef mrbox het volgende:
Zijn jullie nu een nieuwe Single aan het weg jagen ?
Ik heb nog nooit op internet een chickie uitgezochtquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of dat je al een oude computernerd bent, die al veel te lang op internet zijn chickies uitzoekt
Nou, wilde eigenlijk niks meer kopen daar waar je data op kunt opslaanquote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal ook ff gelezen en ik had gewoon die 1TB schijf geeist dan
Ow, ik wel en ik ken mIRC Pirch98 ook nogquote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op internet een chickie uitgezocht
Juist... die kost hun ook 60 euro inkoop ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal ook ff gelezen en ik had gewoon die 1TB schijf geeist dan
Heb mIRC ook nog geinstalleerd!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik wel en ik ken mIRC ook nog
Oh dat was zo vet he Mircquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik wel en ik ken mIRC Pirch98 ook nog
Pirchquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik wel en ik ken mIRC Pirch98 ook nog
En kunnen ze afboeken op winkeldiefstal... Belasting- en omzettechnisch handigerquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Chinless het volgende:
[..]
Juist... die kost hun ook 60 euro inkoop ofzo.
met Catninja War scriptquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Pirch![]()
wat mis ik die goeie ouwe tijd soms!
Dat is mooi, iedereen is welkom hierquote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mij jaag je niet zo makkelijk weg hoor
en ASCII plaatjesquote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa
en dan wavjes afspelen
mp3 bestond geen eens geloof ik.
<3quote:Op zondag 1 februari 2009 23:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
\\\ ///
( @ @ )
....o00o.(_).o00o...
Hehehequote:Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb de nerd in iedereen los gemaakt, zie ik
Ik speel WoWquote:Op zondag 1 februari 2009 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Als we geen nerds waren posten we ook niet in een singles topic he
Nee, Die-Hard jeugdsentiment!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb de nerd in iedereen los gemaakt, zie ik
Ok, je bent dus net zo ergquote:
I guess soquote:Op zondag 1 februari 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, Die-Hard jeugdsentiment!
[..]
Ok, je bent dus net zo erg
Alhoewel ik WoW nog iets erger vind persoonlijk, meer hey.. ieder zijn dingquote:
Ohh Noooo...quote:
Hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alhoewel ik WoW nog iets erger vind persoonlijk, meer hey.. ieder zijn ding
Haha, daar kan ik ook niet tegen hoor, mensen die echt bijna alleen maar over wow pratenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ohh Noooo...
Ik ken dat spel dus niet, maar collega's praten daar dus heel de werkdag over door....dan hoor je echt van alles levelen, patch day, gezeik over de queue, etc. (en dan ga ik dus niet eens inhoudelijk in over het spel).
Mwoah, ik vind het wat verslaving betreft best mee vallen hoor...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef Duimelot het volgende:
WoW begin ik niet aan is te verslavend, kom ik helemaal niet van de pc vandaan!
Ik heb er relaties aan kapot zien gaan, letterlijk! Jaren getrouwd etc etc en op het laatst was er alleen nog maar WoW en een weg naar de advocaat om de scheidingspapieren te ondertekenenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HahaWoW is leuk, en ja das ook prima te spelen zónder verslaafd te raken
[..]
Haha, daar kan ik ook niet tegen hoor, mensen die echt bijna alleen maar over wow praten
Een collega van mij die wil nu de allerbeste lvl 49 worden die je maar kan zijn. Dus dat gaat ook eeuwen duren.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:58 schreef Pien85 het volgende:
Haha, daar kan ik ook niet tegen hoor, mensen die echt bijna alleen maar over wow praten
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooo deze dame gaat dr bedje opzoeken
iedereen nog een fijne nacht
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Duimelot het volgende:
nn Duimquote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Duimelot het volgende:
Haha, tja, ik zie t ook wel hoor, stelletjes waarvan hij de hele avond boven achter de pc zit te wowen, en zij de hele avond naar de tv kijkt enzo... Maar zo ver laat ik t niet komen... Wow is leuk hoor, maar niet als dagtaakquote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb er relaties aan kapot zien gaan, letterlijk! Jaren getrouwd etc etc en op het laatst was er alleen nog maar WoW en een weg naar de advocaat om de scheidingspapieren te ondertekenen
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef Duimelot het volgende:
Jij was toch ook weer recentelijk single?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, tja, ik zie t ook wel hoor, stelletjes waarvan hij de hele avond boven achter de pc zit te wowen, en zij de hele avond naar de tv kijkt enzo... Maar zo ver laat ik t niet komen... Wow is leuk hoor, maar niet als dagtaak
Ja, sinds oktoberquote:Op maandag 2 februari 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij was toch ook weer recentelijk single?![]()
Die collega van je ex is een vrouw neem ik aan?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, sinds oktoberNee, niet door wow
Volgens mij stel je trouwens heel veel mannelijke WoW spelers teleur met je voorkeur. Ik ben er zat tegengekomen in Barrens Chat die een WoW spelende vrouw als ultieme natte droom zienquote:Op maandag 2 februari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, tja, ik zie t ook wel hoor, stelletjes waarvan hij de hele avond boven achter de pc zit te wowen, en zij de hele avond naar de tv kijkt enzo... Maar zo ver laat ik t niet komen... Wow is leuk hoor, maar niet als dagtaak
Jij zegt hetquote:Op maandag 2 februari 2009 00:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, sinds oktoberNee, niet door wow
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij stel je trouwens heel veel mannelijke WoW spelers teleur met je voorkeur. Ik ben er zat tegengekomen in Barrens Chat die een WoW spelende vrouw als ultieme natte droom zien
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die collega van je ex is een vrouw neem ik aan?
Whaha! Gezellig de hele avond samen WoWenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij stel je trouwens heel veel mannelijke WoW spelers teleur met je voorkeur. Ik ben er zat tegengekomen in Barrens Chat die een WoW spelende vrouw als ultieme natte droom zien
Jaquote:
Je hoeft maar een vrouwelijk karakter aan te maken of je krijgt al /tells met vragen als "r u a grl in rl too?!" "Wru from? U hot?" et ceteraquote:Op maandag 2 februari 2009 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat zo erg ja?
Omdat ze dan iets hebben om over te praten natuurlijk
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hoeft maar een vrouwelijk karakter aan te maken of je krijgt al /tells met vragen als "r u a grl in rl too?!" "Wru from? U hot?" et cetera
Haha, inderdaad, erg triest ookquote:Op maandag 2 februari 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hoeft maar een vrouwelijk karakter aan te maken of je krijgt al /tells met vragen als "r u a grl in rl too?!" "Wru from? U hot?" et cetera
Gelukkig zijn er ook nog genoeg normale volwassen personen te bekennen, hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen nu
Haha, hoezo?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry
Ik weet het soms gewoon even niet meer
Moah, je zal toch op zijn minst het hoesje bij de Free Record Shop oid hebben zien staan?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef Adolecens het volgende:
Ben ik niet van deze tijd als ik zeg dat ik nog nooit WoW heb gespeeld, of überhaupt ooit eens op een computerscherm, website of bij vrienden heb gezien?!
Ik hou er meer van als een (ik quote) "chick" van andere spelletjes houdtquote:Op maandag 2 februari 2009 00:12 schreef Chinless het volgende:
nah ik vindt een chick die wat geeft om een spelletje / computer best interessant.
Ik doe alleen zelf niets aan games, vindt er echt niets aan (alleen op de nintendo dan).
Ik ook nietquote:Op maandag 2 februari 2009 00:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moah, je zal toch op zijn minst het hoesje bij de Free Record Shop oid hebben zien staan?
En wat zou ik bij de Free Record Shop te zoeken hebben?! Nee dusquote:Op maandag 2 februari 2009 00:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moah, je zal toch op zijn minst het hoesje bij de Free Record Shop oid hebben zien staan?
Nou ja, net als Knuffel die een vriendje had en vriendinnetjes en MLI die nu zegt meer voor vrouwen te gaan dan ze dacht, ik vind vrouwen ook best leuk, al denk ik dat ik gek zou worden in een relatie met een vrouwquote:
Ok, dan heeft die marketingcampagne van miljoenen dollars blijkbaar toch niet genoeg effect gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet
in elk geval niet bewust
Ganzenbord?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hou er meer van als een (ik quote) "chick" van andere spelletjes houdt
Haha, vrouwen kunnen je flink gek maken inderdaad!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, net als Knuffel die een vriendje had en vriendinnetjes en MLI die nu zegt meer voor vrouwen te gaan dan ze dacht, ik vind vrouwen ook best leuk, al denk ik dat ik gek zou worden in een relatie met een vrouw
<insert random winkel waar ze toevallig ook spelletjes verkopen>quote:Op maandag 2 februari 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En wat zou ik bij de Free Record Shop te zoeken hebben?! Nee dus
Door een cd'tje bij de FRS neer te plantenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, dan heeft die marketingcampagne van miljoenen dollars blijkbaar toch niet genoeg effect gehad
Zelfkennis is een groot goedquote:Op maandag 2 februari 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, vrouwen kunnen je flink gek maken inderdaad!
TV spotjes, grote displays, internet reclame (virals, banners, acties...)quote:Op maandag 2 februari 2009 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Door een cd'tje bij de FRS neer te planten
Scrabble natuurlijk!quote:
Hehe, ik weet precies hoe gek ik mensen kan maken jaquote:Op maandag 2 februari 2009 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed
Ik ook niet hoor, ik hoor alleen collega's erover lullen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef Adolecens het volgende:
Ben ik niet van deze tijd als ik zeg dat ik nog nooit WoW heb gespeeld, of überhaupt ooit eens op een computerscherm, website of bij vrienden heb gezien?!
<insert bol.com, insert artikelnaam gezocht product, insert bestel, insert betaal, insert geen parkeerplaats zoeken, insert geen vervelende schreeuwende teringrotkinderen voor je, insert geen lange rijen, insert geen onnodige artikelen die om je aandacht schreeuwen, insert geen bijverkoop, insert bittorrent>quote:Op maandag 2 februari 2009 00:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<insert random winkel waar ze toevallig ook spelletjes verkopen>
is me serieus nog nooit opgevallen, of ik negeer het bewust, maar ken het dus alleen van de klaagzang van een vriendin, die erdoor is gaan scheidenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
TV spotjes, grote displays, internet reclame (virals, banners, acties...)
En teken-het-maarquote:
Ik ook welquote:Hehe, ik weet precies hoe gek ik mensen kan maken ja
<insert weet je nog hoe de buitenlucht eruit ziet of ga je überhaupt nooit de stad in?>quote:Op maandag 2 februari 2009 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
<insert bol.com, insert artikelnaam gezocht product, insert bestel, insert betaal, insert geen parkeerplaats zoeken, insert geen vervelende schreeuwende teringrotkinderen voor je, insert geen lange rijen, insert geen onnodige artikelen die om je aandacht schreeuwen, insert geen bijverkoop, insert bittorrent>
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
<insert bol.com, insert artikelnaam gezocht product, insert bestel, insert betaal, insert geen parkeerplaats zoeken, insert geen vervelende schreeuwende teringrotkinderen voor je, insert geen lange rijen, insert geen onnodige artikelen die om je aandacht schreeuwen, insert geen bijverkoop, insert bittorrent>
Dat is dan inderdaad wel weer erg heftigquote:Op maandag 2 februari 2009 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is me serieus nog nooit opgevallen, of ik negeer het bewust, maar ken het dus alleen van de klaagzang van een vriendin, die erdoor is gaan scheiden
Beetje jammer inderdaadquote:
heus wel!! kijk, mijn bureaublad! Zie ik elke dagquote:Op maandag 2 februari 2009 00:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<insert weet je nog hoe de buitenlucht eruit ziet of ga je überhaupt nooit de stad in?>
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
heus wel!! kijk, mijn bureaublad! Zie ik elke dag![]()
[ afbeelding ]
En rummicub natuurlijk!quote:
Altijd goed, toch?quote:[..]
Ik ook wel
Ok, nee ook niet, voorheen Al'akir sinds release tussendoor een jaartje gestopt omdat ik dat blijven spelen een beetje zat was. En nu met wat vrienden weer begonnen vanaf uitbreiding.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaadVoorheen Trollbane trouwens, toen anderhalf jaar gestopt, nu nieuwe char op Shadowsong
Is dat niet gewoon Picture-It?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En teken-het-maar
[..]
Ik ook wel
en monopolyquote:
Mensen gek maken?quote:Altijd goed, toch?
Ado zei dat hij liever had dat vrouwen van ander soort "spelletjes" hieldenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en monopoly
waar begon dit ook alweer over?
[..]
Mensen gek maken?
Denk neit dat iedereen het daarmee eens zal zijn
(Weet wel wat je bedoelt hoor)
O jaquote:Op maandag 2 februari 2009 00:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ado zei dat hij liever had dat vrouwen van ander soort "spelletjes" hielden
Mensen gek maken ook goed jaquote:Op maandag 2 februari 2009 00:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en monopoly
waar begon dit ook alweer over?
[..]
Mensen gek maken?
Denk neit dat iedereen het daarmee eens zal zijn
(Weet wel wat je bedoelt hoor)
Als hij daarmee bedoelt dat hij graag heeft dat vrouwen van seks houden, ben ik het met hem eensquote:
ligt eraan op welke manier natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 00:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mensen gek maken ook goed jaMaar dat bedoelde ik niet
![]()
Bah wat saai, geen rollen spellen in bedquote:Op maandag 2 februari 2009 00:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als hij daarmee bedoelt dat hij graag heeft dat vrouwen van seks houden, ben ik het met hem eens
Als het gaat om rollenspelletjes enzo in bed dan hoeft dat van mij nou ook weer niet
Of ben ik nou ineens saai geworden?
WoW is ook een Role Playing Gamequote:Op maandag 2 februari 2009 00:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bah wat saai, geen rollen spellen in bed
Goed, speel ik de hetero, ok?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bah wat saai, geen rollen spellen in bed
Doet mij denken aan dat verhaal van die man die op de kast was geklommen om zo in zijn batmanpakje op zn vstgebonden vrouw te springen. (middelbare leeftijd geloof ik)quote:Op maandag 2 februari 2009 00:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als hij daarmee bedoelt dat hij graag heeft dat vrouwen van seks houden, ben ik het met hem eens
Als het gaat om rollenspelletjes enzo in bed dan hoeft dat van mij nou ook weer niet
Of ben ik nou ineens saai geworden?
http://www.broodjeaap.nl/geboeid.html?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat verhaal van die man die op de kast was geklommen om zo in zijn batmanpakje op zn vstgebonden vrouw te springen. (middelbare leeftijd geloof ik)
Dat ging wat mis, hij zakte door de kast heen en kwam vast te zitten en de brendweer had hen los moeten halen.
Lijkt me best genant.
Hmm, kan wel wat bedenken hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 00:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt eraan op welke manier natuurlijk
geen idee, ik geloof je gelijk, maar lijkt me toch vrij lulligquote:Op maandag 2 februari 2009 00:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://www.broodjeaap.nl/geboeid.html?
En dat speel ik soms wel s in bedquote:
Dat verhaal heb ik ook gehoord ja, ik zou me dood schamen!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat verhaal van die man die op de kast was geklommen om zo in zijn batmanpakje op zn vstgebonden vrouw te springen. (middelbare leeftijd geloof ik)
Dat ging wat mis, hij zakte door de kast heen en kwam vast te zitten en de brendweer had hen los moeten halen.
Lijkt me best genant.
Dat zonder meer.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, ik geloof je gelijk, maar lijkt me toch vrij lullig
haha, zowelquote:
"Come on, baby! I've got Blessing of Protection!"quote:Op maandag 2 februari 2009 00:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat speel ik soms wel s in bed
[..]
Dat verhaal heb ik ook gehoord ja, ik zou me dood schamen!
Ik ga voor dequote:Op maandag 2 februari 2009 00:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
haha, zowelIemand gek maken als
iemand gek maken heeft zo z'n leuke kanten, hoewel ik liever
heb
Eensquote:
Whaha!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Come on, baby! I've got Blessing of Protection!"
Mocht je bekend zijn met Illegal Danish
Op een vreselijk irritante, vervelende manierquote:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7382497743921358869quote:Op maandag 2 februari 2009 00:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eens
[..]
Whaha!
nee, niet mee bekend
[..]
Op een vreselijk irritante, vervelende manier
Nee, eerst word tquote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-7382497743921358869
Duurt wel 20 mins, maar echt hilarisch
Maar als je iemand op een irritante, vreselijke manier gek maakt, lijkt het mij meer
Dat ga ik nu niet kijken, een vriend zit hier Spiderman te kijken, dat vind ik al niks... Niet nog eens een google filmpje waar ik me aan ga irriteren erbij danquote:Op maandag 2 februari 2009 00:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-7382497743921358869
Duurt wel 20 mins, maar echt hilarisch
Maar als je iemand op een irritante, vreselijke manier gek maakt, lijkt het mij meer
Ah, ik dacht al er missen wat stappenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, eerst word tdaarna word t
daarna
en dan pas
't Is tenminste geen youtube link!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ga ik nu niet kijken, een vriend zit hier Spiderman te kijken, dat vind ik al niks... Niet nog eens een google filmpje waar ik me aan ga irriteren erbij dan
Hahaquote:Op maandag 2 februari 2009 00:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al er missen wat stappen
Ik vond spiderman trouwens ook kut ...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat ga ik nu niet kijken, een vriend zit hier Spiderman te kijken, dat vind ik al niks... Niet nog eens een google filmpje waar ik me aan ga irriteren erbij dan
Dat is meer eenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:58 schreef Adolecens het volgende:
Eén van die dingen die je echt eengevoel kunnen geven is als wanneer iemand bijdehand gaat doen, op een moment dat die persoon zich op dat ogenblik zó niet op dat pad moet gaan begeven... Echt niet gewoon.
En dan druk ik hetgevoel nog fucking zachtjes uit!
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha![]()
Bah, heb helemaal nog geen zin om te gaan slapen
Nee, er is geen icon voor. Eenquote:
En wat is gek?quote:
Koffie is altijd een goed plan!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heb zin om iemand te bellen
En zin in koffie, maar dat lijkt me zo midden in de nacht ook niet het beste plan
Ik ook niet, zeker niet degene die ik in mn hoofd hebquote:Op maandag 2 februari 2009 01:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Koffie is altijd een goed plan!
Bellen.. tja, mensen nu gaan bellen kan k niet maken![]()
Mooie combiquote:Op maandag 2 februari 2009 01:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, er is geen icon voor. Eengevoel vind ik meer een gezicht van "Kut, ik heb iets laten vallen en daar baal ik van" ofzo
Het zou een mixje van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moeten zijn denk ik.
Wat onwijs gemeen!quote:Op maandag 2 februari 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En wat is gek?
Ik heb bijvoorbeeld een keer gehad dat ik op vakantie was en er een meid mij echt compleet aan het opgeilen was. En vlak voordat ze met haar lippen de mijne raakt draait ze weg en zegt ze:"Oh ja, ik heb al een vriendje."![]()
Dat was wel een moment dat ik inderdaad van binnen helemaal gek werd.
Volgens mij had ik op dat moment alleen nog maar testosteron in mijn aderen.
Ze zag er leuk uit en ze was helemaal in het wit en als iets een turn on is is het een vrouw die helemaal in het wit is.
Dit genante moment werd mede mogelijk gemaakt door RealZeus
![]()
![]()
Ohjee... vertelquote:Op maandag 2 februari 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker niet degene die ik in mn hoofd heb
Ja, 's middags vroeg ze al of ik ook naar die tent ging. Ik een vriend van mij bellen (die had haar toen hij in het weekend er was ook gezien) en hij zei:"Heen gaan."quote:Op maandag 2 februari 2009 01:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Wat onwijs gemeen!Je zou het verhaaltje "Paaldansen in de Tram" s moeten lezen, zie link in mn sig
doet me er aan denken
Gewoon vol op d'r bek moeten pakken en dat tegen die vriend zeggen dat ze met je vreemd wou gaan. Leert ze het wel afquote:Op maandag 2 februari 2009 01:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En wat is gek?
Ik heb bijvoorbeeld een keer gehad dat ik op vakantie was en er een meid mij echt compleet aan het opgeilen was. En vlak voordat ze met haar lippen de mijne raakt draait ze weg en zegt ze:"Oh ja, ik heb al een vriendje."![]()
Dat was wel een moment dat ik inderdaad van binnen helemaal gek werd.
Volgens mij had ik op dat moment alleen nog maar testosteron in mijn aderen.
Ze zag er leuk uit en ze was helemaal in het wit en als iets een turn on is is het een vrouw die helemaal in het wit is.
Dit genante moment werd mede mogelijk gemaakt door RealZeus
![]()
![]()
Das nog gemener eigenlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 01:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, 's middags vroeg ze al of ik ook naar die tent ging. Ik een vriend van mij bellen (die had haar toen hij in het weekend er was ook gezien) en hij zei:"Heen gaan."
Hij was er graag bij geweest.
Eigenlijk wel ja, maar ik was ten eerste al compleet overdonderd dat ze me zou gaan zoenen en toen werd ik nog een keer compleet verrast doordat ze dat zei.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon vol op d'r bek had je d'r moeten pakken en dat tegen die vriend zeggen dat zeme je vreemd wou gaan. Leert ze het wel af
Nee, hij is wat handiger dan ik en had me geheid voor die misser behoedt.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das nog gemener eigenlijk!Hoewel ik t ook wel had willen zien, lol
Lol, ok in dat geval was het beter geweest als je m bij je had gehad jaquote:Op maandag 2 februari 2009 01:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, hij is wat handiger dan ik en had me geheid voor die misser behoedt.
Ik heb weleens mensen gehad die zeiden: Niet doen JBquote:Op maandag 2 februari 2009 01:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lol, ok in dat geval was het beter geweest als je m bij je had gehad ja
Hmm... dat soort dingen doen vrouwen nou nooit bij mij
Wat , je opgeilen en je dan met al die opgekropte geilheid laten zitten?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm... dat soort dingen doen vrouwen nou nooit bij mij
Ik ook, maar hij heeft het zo vaak bij het juiste eind gehad dat ik dan doorgaans wel luister.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb weleens mensen gehad die zeiden: Niet doen JB
Maar dan ben ik te koppig om te luisteren
Ik ben sowieso soms koppiger dan goed voor me is
Nou die afloop had van mij ook niet zo nodig gehoeven nee, maar dat opgeilen, gebeurd me ook nooit... vrouwenquote:Op maandag 2 februari 2009 01:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat , je opgeilen en je dan met al die opgekropte geilheid laten zitten?![]()
Nou, dat opgeilen vond ik op zich prima, maar over de afloop was ik toch beduidend minder tevreden.
Dat koppige ken ik maar al te goedquote:Op maandag 2 februari 2009 01:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb weleens mensen gehad die zeiden: Niet doen JB
Maar dan ben ik te koppig om te luisteren
Ik ben sowieso soms koppiger dan goed voor me is
Welterusten JBquote:Op maandag 2 februari 2009 01:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga toch maar naar bed, dat lijkt me verstandig, even mn koppige kant aan de kant zetten
Mij gelukkig ook nooit, ik word er bloednerveus van.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou die afloop had van mij ook niet zo nodig gehoeven nee, maar dat opgeilen, gebeurd me ook nooit... vrouwen
[..]
Ja, en dan met de handen vast gebonden zodat ze zichzelf niet kunnen helpen.quote:Op maandag 2 februari 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
Dat soort mensen verdienen het gewoon om het zelf geflikt te krijgen.
Trustequote:Op maandag 2 februari 2009 01:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga toch maar naar bed, dat lijkt me verstandig, even mn koppige kant aan de kant zetten
Dat is nou net t probleem, ik heb nooit gelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 01:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt opzich niet uit als je toch meestal gelijk hebt
quote:Op maandag 2 februari 2009 01:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is nou net t probleem, ik heb nooit gelijk
The horror.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 08:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
join the club Q!
Q., je gaat een kei-leuke dag daar hebben en door alle nieuwe indrukken, heb je niet eens tijd om aan Fok! te denken. En vanavond als je thuis bent, ben je te moe om de posts door te lezenquote:Op maandag 2 februari 2009 07:59 schreef Q. het volgende:
Dus geen overdag-posts hier meer van mij.! Wordt een boel teruglezen 's avonds. Doen jullie het rustig aan?
Tof.quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 08:18 schreef MNR het volgende:
[..]
En als het echt horror is, mag je mij altijd sms'en
En pics?quote:Op maandag 2 februari 2009 08:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Het was zó leuk dat dat niet eens aan de orde gekomen is. Wat mij betreft wel.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:50 schreef MLI het volgende:
[..]
You of all people
Geduld, die heeft Em.ster op haar camera staan.
Straks naar school. Verder niks eigenlijk. Trouwens wel een ernstige achterstand in huiswerk doordat er onverwachts iemand langskwam dit weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 08:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Maar tof dat het gezellig was.
Vandaag nog wat op de planning staan?
11 uur zit je al te fokken...quote:
Ik ben niet de enige die daar wel een poll over op wil zetten blijkbaar...quote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
11 uur zit je al te fokken...
welke tijd gok jij?
Have fun.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Straks naar school. Verder niks eigenlijk. Trouwens wel een ernstige achterstand in huiswerk doordat er onverwachts iemand langskwam dit weekend, dus dat ga ik zodirect eerst eens inhalen.
Een lekkere?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Have fun.
Ik moet nu een leraar te woord staan, afsluiting van de stageperiode van een stageloper hier. Tijd voor een nieuwe koffie'dame'.
Oh sorry, ik had niet terug gelezen. Veel plezier en succes!quote:
Hiquote:Op maandag 2 februari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Q succes met je eerste dag. De eerste dag durft hij echt niet gelijk te fokken.
Ik hoop het wel!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klinkt goed MLI
Langer blijven hangen dan de bedoeling is altijd een goed teken
Let maar op, morgen in de lunchpauze!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Das ook een teken dat je elkaar graag mag.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik hoop het wel!![]()
Maar goed, ik ben bij Garisster ook wel eens langer blijven hangen dan de bedoeling was en hoewel het heel gezellig was is dat toch vooral platonisch gebleven.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das ook een teken dat je elkaar graag mag.
Maar jij bent binnenkort niet meer in singles te vinden?
Niet meer hier te vinden. Dacht dat singles ook niet singles een warm welkom gaven,quote:Op maandag 2 februari 2009 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das ook een teken dat je elkaar graag mag.
Maar jij bent binnenkort niet meer in singles te vinden?
Hi Bengel! Niks aftasten, Q. bepaalt zelf de regels. Anders zoekt hij wel een baan waarbij hij wel mag fokken. Maar zal geen probleem zijn, ik denk dat hij het meegenomen heeft in de contractbesprekingen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
Morgen wel ja, maar vandaag moet hij even alles aftasten, kijken welke collega's bij hem in de buurt zitten.
Sneaky kijken of zij netjes van internet afblijven enz.Speelt zeker de brave koffie jongen om iedereen
te leren kennen. *kuch* ieders zwakke punten te ontdekken.
Hoi GhostBuster, MLI.JB.
Er zijn toch een paar mensen die we te graag mogen om er afscheid van te nemen, simpelweg omdat ze het etiketje 'single' niet meer mogen dragen. Zo vind ik het jammer dat PF hier niet meer post.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet meer hier te vinden. Dacht dat singles ook niet singles een warm welkom gaven,
anders mocht Air (goed voorbeeld)ook niet hier komen.
goedemorgen!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Nee.quote:
uw tijdquote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Hi Bengel! Niks aftasten, Q. bepaalt zelf de regels. Anders zoekt hij wel een baan waarbij hij wel mag fokken. Maar zal geen probleem zijn, ik denk dat hij het meegenomen heeft in de contractbesprekingen.
Ow, wat gemeen zeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die daar wel een poll over op wil zetten blijkbaar...
Even laten zien dat jij het beste kraait, dan is het ei zo gelegd.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Het zijn altijd gasten. Al loopt er nu hier wel een lekker jong kipje rond, op PZ. Denk een jaar of 18 ofzo.
Reden om daar te gaan kijken?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Het zijn altijd gasten. Al loopt er nu hier wel een lekker jong kipje rond, op PZ. Denk een jaar of 18 ofzo.
Als je onmiddellijk weet dat kaarslicht vuur is, is de maaltijd lang geleden bereid.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef MLI het volgende:
[..]
Even laten zien dat jij het beste kraait, dan is het ei zo gelegd.
DE KIEM, IK BEDOEL NATUURLIJK DE KIEM!!!. Freudiaanse vertyping.
Nee, doh.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Reden om daar te gaan kijken?
Maar ik ben dan ook een platonicus, hoewel: het geheime sleutelwoord was 'vooral'.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:39 schreef MLI het volgende:
Maar goed, ik ben bij Garisster ook wel eens langer blijven hangen dan de bedoeling was en hoewel het heel gezellig was is dat toch vooral platonisch gebleven.
Whehehe, die neger! Volgens mij heeft hij echt geluk gehad dat je hem niet een dreun verkocht hebt.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:33 schreef MLI het volgende:
Hoi! Update!
Em.ster is net vertrokken (nachtje later dan gepland) en het was supergezellig!
We zouden uit eten gaan maar door omstandigheden werd het redelijk laat toen ze aankwam dus ik heb pasta gemaakt. Daarna zijn we uit geweest, eerst naar een alternatief café, toen een homobar en daarna zijn we nog op zoek geweest naar een discotheek waar zaterdagavond schijnbaar vrouwenavond is. Bij dat adres aangekomen bleek het een karaokebar te zijn. Dus toen zijn we maar gegaan naar good old Celtica, waar Em.ster en ik belaagd werden door mannen
dus toen hebben we de hele tent op zijn kop gezet door te laten zien dat we samen waren. Had averechts effect, er is zelfs een irritante graaineger de tent uitgezet maar uiteindelijk hebben we echt wel een leuke avond gehad. Al gaan we dus nooit meer met alleen elkaars gezelschap naar Celtica. In ieder geval lekker gedanst, laat thuis gekomen. Zondagmiddag hebben we Brussel sightseeing gedaan en zondagavond alsnog dat tapasrestaurant
, Em.ster was het hele weekend solidair zonder alcohol
(lief van je, écht
). Daarna zijn we nog naar een beroemd café geweest en toen netjes naar huis. Een half uurtje geleden is ze vertrokken.
PF, komt die echt niet meer door het niet single zijn? Wat jammer.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Er zijn toch een paar mensen die we te graag mogen om er afscheid van te nemen, simpelweg omdat ze het etiketje 'single' niet meer mogen dragen. Zo vind ik het jammer dat PF hier niet meer post.
Als hij de regels bepaalde dan was hij wel gelijk directeur geworden.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:45 schreef MLI het volgende:
[..]
Hi Bengel! Niks aftasten, Q. bepaalt zelf de regels. Anders zoekt hij wel een baan waarbij hij wel mag fokken. Maar zal geen probleem zijn, ik denk dat hij het meegenomen heeft in de contractbesprekingen.
Hey babe! Thanks voor de complimentjes, jouw woonplaats komt zeker nog een keer aan bod. En sorry van die Braziliaanquote:Op maandag 2 februari 2009 09:56 schreef Em.ster het volgende:
[..]
Whehehe, die neger! Volgens mij heeft hij echt geluk gehad dat je hem niet een dreun verkocht hebt.. Maar goed, je weet dat ik dat zeer terecht zou vinden maar niet zo gek nadat hij aan mijn kont zat en letterlijk in jouw nek zat te hijgen.
. Wat een sukkel! Dat Celtica, leuke muziek, leuke dansvloer en gezellig sfeertje maar wel heel veel hijgende mannen. Ik ben nog nóóit zo belaagd, maar de meesten zaten achter MLI aan. Had ze maar geen rokje aan moeten trekken.
. En die ene Braziliaan die bij jou probeerde en toen maar achter mij aan kwam:
.
Verder was de pasta héérlijk! De sightseeing was leuk, de tweedehandswinkeltjes waren goed gekozen door de gastvrouw en dat tapasrestaurant was supergoed!. Ben bang dat mijn woonplaats minder leuke dingen te bieden heeft maar je bent van harte uitgenodigd hier.
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een platonicus, hoewel: het geheime sleutelwoord was 'vooral'.
Gaat je niks aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
is er nog iets van erotiserende aard voorgevallen?
Hoiquote:Op maandag 2 februari 2009 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Rival, Jimbo, Em, Auto, dawgjelief.
Bovendien is ons nog beeldmateriaal toegezegd. Van erotiserende aard.quote:
Goedemorgen Bengeltje.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Rival, Jimbo, Em, Auto, dawgjelief.
Ik heb helemaal niks toegezegd!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bovendien is ons nog beeldmateriaal toegezegd. Van erotiserende aard.
Ik leg je via MSN wel even uit hoe je die foto's plaatst. Die ene waar we allebei normaal op staanquote:
En dan zeggen ze dat vrouwen flink kunnen doorzeuren.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Bovendien is ons nog beeldmateriaal toegezegd. Van erotiserende aard.
ik zei ook niet dat jij dat hebt toegezegd, honeybuns. ik zei: "er is ons toegezegd."quote:
Het was uitermate gezellig, maar dat wil niet zeggen dat we hiermee ook voor altijd voor elkaar kiezen of zo.quote:
Jij wil ze ook zien BenEgeltje. Wees nou maar eerlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen flink kunnen doorzeuren.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:33 schreef MLI het volgende:
dus toen hebben we de hele tent op zijn kop gezet door te laten zien dat we samen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |