Jep nieuwquote:
Ik ben niet goed in TT's bedenkenquote:
We merken het!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep nieuw
[..]
Ik ben niet goed in TT's bedenken
Dat is een goede volgendequote:
ik probeer dat ook altijd te vermijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We merken het!
ik ook niet, dus daarom sluit ik nooit![]()
Ok, welkom dan.quote:
Ik sloot m ook niet bewustquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We merken het!
ik ook niet, dus daarom sluit ik nooit![]()
Jullie zullen mij nooit vergeten!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we dat allang weer vergeten
Hehe, ik herken het hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik sloot m ook niet bewustHad ook echt geen zin om een nieuwe te openen, was een foutje enzo
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Heeft iemand al de standaardvragen gesteld?!
a/s/l/maten?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee, ze houdt van vrouwenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Huilliequote:Op zondag 1 februari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
Meh, ik kap maar met Fok voor vandaag, want dit werkt gewoon niet.
Veel plezier nog, en welterusten voor straks.![]()
Maar ze heeft nog wel interesse in mannenquote:
Ah, Knuffelzacht 2quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog wel interesse in mannen
Niet dat ik weetquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wel, dat heb ik gedaanquote:
Nee, die is meer vrouwen en om vrouwen te bekerenquote:
Huilie? Ben jij nieuw ofzo? Stelletje prutsers zijn het bij FOK. Elke keer 2 minuten wachten op een F5 en netwerk timeouts bij de vleet zuigt.quote:
Hm.quote:
Hmmmmmm..!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog wel interesse in mannen
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.quote:
Verkeerd om gequotequote:
Kut weekend gehad?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm.
[..]
Hmmmmmm..!
[..]
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.
En eventueel waarnaar je op zoek bent, maar het is common knowledge dat je uiteindelijk toch niet krijgt wat je wilt. En met deze uitspraak drop ik laat op de avond mijn depribom waardoor herstel voor het slapen vrijwel onmogelijk is, bwahahaha.
Details!quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben alleen een stukje principes kwijt geraakt
In Nijmegen?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope post hier nog steeds....
Ow, toch wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope post hier nog steeds....
Oh, sorry danquote:
Lol, nou ik ben niet opzoek, teminste, niet bewust ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm.
[..]
Hmmmmmm..!
[..]
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.
En eventueel waarnaar je op zoek bent, maar het is common knowledge dat je uiteindelijk toch niet krijgt wat je wilt. En met deze uitspraak drop ik laat op de avond mijn depribom waardoor herstel voor het slapen vrijwel onmogelijk is, bwahahaha.
Ik zag t ja, maar vond t wel best zoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verkeerd om gequoteMaar ik snap het. Ook voor 30%?
ach ja, Knuffel is van de procenten, vandaar dat ik het aanhaaldequote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef Pien85 het volgende:
Ik zag t ja, maar vond t wel best zo30%... hmm... ik denk niet dat dat in procenten om te zetten is
Ik ben nieuw jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Huilie? Ben jij nieuw ofzo? Stelletje prutsers zijn het bij FOK. Elke keer 2 minuten wachten op een F5 en netwerk timeouts bij de vleet zuigt.
En foto toch Cuegirllie ?quote:
Ok, even L/S/D toepassen:quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die heb ik daar achter gelaten
een KLEIN stukje maar he!
Ik bemoei me er niet meequote:
Opzich goed, excuses gehad enzo, giftcard van 50 euro is me beloofd... 1 ding alleen.... die zou voor afgelopen vrijdag in de brievenbus moeten liggenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:33 schreef Chinless het volgende:
Pien, hoe is het nu afgelopen met je laptop?
Oh okquote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Age, Sex, Location. Is een oude ICQ/IRC chat term
Is dat nu wraak omdat ik mijn foto nog nooit heb gepost ?quote:
ze heeft een fobo volgens mijquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef Chinless het volgende:
[..]
Is dat nu wraak omdat ik mijn foto nog nooit heb gepost ?
age, ze is van 1985, sex, ze is vrouw en location een roze wolk...quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Age, Sex, Location. Is een oude ICQ/IRC chat term
Ergens eind dec (25/30 topics geleden), werd mij medegedeeld dat er een speciaal type foto gepost moest worden....FoBo voldoet er niet aanquote:
Ja, ontkracht mijn verkapte check-mij-oude-chat-shit-weten grapje nou nietquote:Op zondag 1 februari 2009 23:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
age, ze is van 1985, sex, ze is vrouw en location een roze wolk...
zelf ff lezen kan ook he
zou dat nu in je voor- of nadeel kunnen zijn?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, ontkracht mijn verkapte check-mij-oude-chat-shit-weten grapje nou niet
Is dat je unique selling point?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, ontkracht mijn verkapte check-mij-oude-chat-shit-weten grapje nou niet
Positievert die ik ben kan het natuurlijk alleen maar in mijn voordeel zijnquote:Op zondag 1 februari 2009 23:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
zou dat nu in je voor- of nadeel kunnen zijn?
Ben blij dat het is opgelost. Die 50 euro kan die schade toch niet beperken dus of je die nou wel of niet krijg....quote:Op zondag 1 februari 2009 23:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Opzich goed, excuses gehad enzo, giftcard van 50 euro is me beloofd... 1 ding alleen.... die zou voor afgelopen vrijdag in de brievenbus moeten liggen
Of dat je al een oude computernerd bent, die al veel te lang op internet zijn chickies uitzoektquote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Positievert die ik ben kan het natuurlijk alleen maar in mijn voordeel zijn
'Nee, maar wilde wel graag die externe harde schijf van 1tb hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ben blij dat het is opgelost. Die 50 euro kan die schade toch niet beperken dus of je die nou wel of niet krijg....
Dat nou niet direct, maar ik kan op dit moment niet echt een scherpe tegengrap verzinnen dus hier laat ik het maar bijquote:
Ik heb het verhaal ook ff gelezen en ik had gewoon die 1TB schijf geeist danquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'Nee, maar wilde wel graag die externe harde schijf van 1tb hebbenen dan is 50 euro korting niet verkeerd
Mij jaag je niet zo makkelijk weg hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef mrbox het volgende:
Zijn jullie nu een nieuwe Single aan het weg jagen ?
Ik heb nog nooit op internet een chickie uitgezochtquote:Op zondag 1 februari 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of dat je al een oude computernerd bent, die al veel te lang op internet zijn chickies uitzoekt
Nou, wilde eigenlijk niks meer kopen daar waar je data op kunt opslaanquote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal ook ff gelezen en ik had gewoon die 1TB schijf geeist dan
Ow, ik wel en ik ken mIRC Pirch98 ook nogquote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op internet een chickie uitgezocht
Juist... die kost hun ook 60 euro inkoop ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal ook ff gelezen en ik had gewoon die 1TB schijf geeist dan
Heb mIRC ook nog geinstalleerd!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik wel en ik ken mIRC ook nog
Oh dat was zo vet he Mircquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik wel en ik ken mIRC Pirch98 ook nog
Pirchquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, ik wel en ik ken mIRC Pirch98 ook nog
En kunnen ze afboeken op winkeldiefstal... Belasting- en omzettechnisch handigerquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef Chinless het volgende:
[..]
Juist... die kost hun ook 60 euro inkoop ofzo.
met Catninja War scriptquote:Op zondag 1 februari 2009 23:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Pirch![]()
wat mis ik die goeie ouwe tijd soms!
Dat is mooi, iedereen is welkom hierquote:Op zondag 1 februari 2009 23:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mij jaag je niet zo makkelijk weg hoor
en ASCII plaatjesquote:Op zondag 1 februari 2009 23:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa
en dan wavjes afspelen
mp3 bestond geen eens geloof ik.
<3quote:Op zondag 1 februari 2009 23:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
\\\ ///
( @ @ )
....o00o.(_).o00o...
Hehehequote:Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb de nerd in iedereen los gemaakt, zie ik
Ik speel WoWquote:Op zondag 1 februari 2009 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Als we geen nerds waren posten we ook niet in een singles topic he
Nee, Die-Hard jeugdsentiment!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb de nerd in iedereen los gemaakt, zie ik
Ok, je bent dus net zo ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |