Jep nieuwquote:
Ik ben niet goed in TT's bedenkenquote:
We merken het!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep nieuw
[..]
Ik ben niet goed in TT's bedenken
Dat is een goede volgendequote:
ik probeer dat ook altijd te vermijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We merken het!
ik ook niet, dus daarom sluit ik nooit![]()
Ok, welkom dan.quote:
Ik sloot m ook niet bewustquote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We merken het!
ik ook niet, dus daarom sluit ik nooit![]()
Jullie zullen mij nooit vergeten!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn we dat allang weer vergeten
Hehe, ik herken het hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik sloot m ook niet bewustHad ook echt geen zin om een nieuwe te openen, was een foutje enzo
Jaquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Heeft iemand al de standaardvragen gesteld?!
a/s/l/maten?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Nee, ze houdt van vrouwenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Huilliequote:Op zondag 1 februari 2009 23:21 schreef Techno het volgende:
Meh, ik kap maar met Fok voor vandaag, want dit werkt gewoon niet.
Veel plezier nog, en welterusten voor straks.![]()
Maar ze heeft nog wel interesse in mannenquote:
Ah, Knuffelzacht 2quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog wel interesse in mannen
Niet dat ik weetquote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wel, dat heb ik gedaanquote:
Nee, die is meer vrouwen en om vrouwen te bekerenquote:
Huilie? Ben jij nieuw ofzo? Stelletje prutsers zijn het bij FOK. Elke keer 2 minuten wachten op een F5 en netwerk timeouts bij de vleet zuigt.quote:
Hm.quote:
Hmmmmmm..!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog wel interesse in mannen
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.quote:
Verkeerd om gequotequote:
Kut weekend gehad?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm.
[..]
Hmmmmmm..!
[..]
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.
En eventueel waarnaar je op zoek bent, maar het is common knowledge dat je uiteindelijk toch niet krijgt wat je wilt. En met deze uitspraak drop ik laat op de avond mijn depribom waardoor herstel voor het slapen vrijwel onmogelijk is, bwahahaha.
Details!quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben alleen een stukje principes kwijt geraakt
In Nijmegen?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope post hier nog steeds....
Ow, toch wel?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope post hier nog steeds....
Oh, sorry danquote:
Lol, nou ik ben niet opzoek, teminste, niet bewust ofzoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hm.
[..]
Hmmmmmm..!
[..]
Je weet wel, hoe lang ben je al vrijgezel, hoe lang wil je nog vrijgezel blijven, wat is je telefoonnummer, dat soort dingen.
En eventueel waarnaar je op zoek bent, maar het is common knowledge dat je uiteindelijk toch niet krijgt wat je wilt. En met deze uitspraak drop ik laat op de avond mijn depribom waardoor herstel voor het slapen vrijwel onmogelijk is, bwahahaha.
Ik zag t ja, maar vond t wel best zoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verkeerd om gequoteMaar ik snap het. Ook voor 30%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |